vfr 750 rc36 1994 1750,-

hermmamoto

Die hard MF'er
8 okt 2004
966
0
amersfoort
Hoi ik heb mijn vfr van 1994 te koop met wat gebruikerssporen. Er zitten hier en daar wat plekjes en beschadegingen op de lak onder andere van een keer omvallen in de tuin. De motor heeft 68 dkm gelopen. Ik doe de motor weg omdat ik er de laatste 2 jaar bijna niet op rij en de motor in de schuur meer als stapelrek wordt gebruikt wat ik ook zonde vind.

De banden en ketting zijn goed net als de remmen. De accu is van vorig jaar en anderhalf jaar geleden heb ik er nieuwe bougies en een honda luchtfilter in gedaan daarna een paar honderd kilometer gereden. Leuke opknapper of beginnersmotor? Een keer olie verversen en de klepjes stellen is mischien wel handig. Er zit een afdekkapje bij voor de duozit en een hoge uitlaat, de orginel demper is er ook nog bij.

Ik wil er minimaal aangepaste prijs: 1650! voor hebben dat is dus de vaste uiterste prijs. Evt ruilen voor een enduro is ook een optie.
full
 
Laatst bewerkt:
Heb je de motor heb misschien wel interesse is de zithouding heel sportief op een vfr?
 
Motor is er nog, de zithouding is niet heel sportief, 't is volgens mij een toer sport motor, de clip ons zitten boven de kroonplaat. De motor is in Hoevelaken te zien.
 
Vrijdagavond gaat evt. wel lukken overdag werk ik. stuur anders een pb dan stuur ik m'n nummer
hier nog een foto van vandaag.
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan