mikestrike
Die hard MF'er
- 6 feb 2009
- 912
- 51
Ik ga vrijdag samen met nando, word nog gezellig daar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Oh boy oh boy
Ik heb alle vertrouwen! Wat ik ook nog heb is dat stekkertje van de Optimate die ik naar jou zou sturen Komt eraan
En nu iedereen even duimen dat'ie rijdt als een trein
Rijden zal nog niet gaan (lees: mag absoluut nog niet)).
Hij staat nog in de schorsing; is dus onverzekerd / motorrijtuigenbelasting etc.
Je moet eerst eens een keer langs komen om 'm vast te bekijken, op naam te zetten en te verzekeren ed.
Dan gaat ie pas de weg op.
en kan ik echt testen.
Gaan die vreemde ronde knipperlichten aan de voorzijde van Karl NC30 er dan wel af....?
Gaan die vreemde ronde knipperlichten aan de voorzijde van Karl NC30 er dan wel af....?
Die linker was toch de mijne
Vandaag naar de beurs geweest samen met mijn broer. Ik vond het dit keer niet druk (voorgaande edities ook op donderdagen geweest). Wij konden gewoon lekker goed overal rondkijken. Ik vind de Paningale in het echt niet zo heel mooi...ik vind het namelijk geen gezicht om een gehele achterveerunit aan de linkerzijde (in lijn met de achterbrug) te monteren. Dus bijna tegen je linkerdijbeen te hebben zitten. Voor het idee zit het ook niet symetrisch. Oke, smaken verschillen gelukkig Wat ik wel positief vind is de uitstraling aan de voorzijde topkuip, air intakes en de koplamp unit. Dat vind ik wel mooi gedaan.
En de allernieuwste 675 F3 van MV is in het echt een plaatje! En in Naked versie ook erg mooi. Ik heb op de stand vernomen dat er géén demo's van de F3 zullen worden ingezet omwille aan de vraag van klanten en afleveringen te kunnen voldoen. Wat schijnbaar ook meespeelt is dat er geen duidelijkheid is wat MV vanuit Italie zal kunnen aanleveren richting NL. De eerste zijn onderweg.
Ik heb zelf 3 ixo modellen 1:24 (RVF, Joey Dunlop en Doohan '98 NSR), remontluchter set en wat aantal speciale tangen gekocht. Binnenkort hopelijk weer mooi voorjaarsweer in het verschiet en dan ga ik weer verder met mijn projectfiets.
Ik vind het vorige model ook veel mooier.
Ik rijd voorlopig dus hier mee door.
Schokbreker moest elders komen omdat ze met zo'n laag uitlaatsysteem gingen werken. Om aan de juiste lengte te komen zit er waar anders de schokbreker zit nog een extra lus in de uitlaat.. tsja, consessies. Verder hebben ze er ook gelijk maar wat extra functies aan toegevoegd nu die toch in het zich zit; verstelbare links, lineair of progressiefZie nogmaals een andere foto, let op achterveerunit want die staat uit het middellijn...(zie het zwarte kapje over de veerspiraal, ga ervan uit dat dit functioneel is).
[afbeelding]
Hee die blonde zag ik niet toen ik vorige keer bij jou was!!
Edit: maar ik had ook niet opgelet omdat er een andere bloedmooie vrouw aanwezig was
voor ik ruzie krijg
He vervelend, moet ik weeeer naar het verre Costa del Drenthe pfff Alleen jammer dat ik nu geen motor meer heb om er te komen haha.+
Ik plukte gisteren nog een stukje rubber van Martijn's burnout van mijn helmVandaag de NC 30 maar eens een goede poetsbeurt (met warm water) gegeven, had tie wel verdiend na de begeleidingsrit van de rouwstoet van Willem 1940. Is nu toch wel 5 euro meer waard.
hahaha aangezien ik korter achter hem stond kan ik mijn versleten autobanden opnieuw vulcaniseren met de rubber die van de NC 30 is afgekomen vanmiddagIk plukte gisteren nog een stukje rubber van Martijn's burnout van mijn helm
Jij stond er helemaal recht achter inderdaad!hahaha aangezien ik korter achter hem stond kan ik mijn versleten autobanden opnieuw vulcaniseren met de rubber die van de NC 30 is afgekomen vanmiddag
Er staat hier een leasebak(je) voor de deur die graag km's maakt, je weet het.
Karl Zij loopt
Na aansluiting van het afsteltankje druppelde er benzine ergens onder de carburateurs. Tja, dan kan alles weer worden uitgebouwd.
Oorzaak, lekkende vlotterbakdeksels.
Nieuwe rubbertjes erin ( op voorraad) en weer alles inbouwen.
[afbeelding]
Toen kon het feest beginnen.
Na 1 druk op de startknop kwam er leven in je NC 30.
Synchroonstellen was duidelijk wel nodig:
[afbeelding]
Maar nu staat alles weer keurig synchroon en komt er een prachtige donkere roffel uit het V4 blokje. en reageert het blokje prachtig en vlot op het gas.
Ook het laadsysteem is nu perfect in orde. 14.4 V - 14.6 V, ook met ingeschakelde fan erbij.
Ook geen rare bijgeluiden. Kon ook bijna niet met zo'n km-stand.
Hier het filmpje na het afstellen:
Hierna het stationair nog wat beter afgesteld zodat het RMP wat sneller terugvalt.
Helemaal goed afstellen gaat na de trestrit gebeuren
En nu maar wachten op de eerste testrit.
Thnx babe!
Er komt best een aardig geluidje uit de uitlaat he?
Voor wat betreft dat laatste hoeft alleen het papierwerk maar geregeld te worden toch? Als je mij nu alvast meldcode en kenteken mailt, dan zal ik de verzekering alvast in orde maken. Overschrijven en wegenbelasting: wat vindt jij het handigst? Papieren hiero sturen dat ik dat hier in orde maak, of meld ik me even in Drenthe am See?
Kortom, stuur jij mij een mailtje of ik jou?