VFR/RVF 400 Topic deel 7!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Morgen wordt ie voor het eerst na al die operaties gestart. *D en afgesteld.
Als alles maar goed gaat.......en werkt. Je weet maar nooit O-)

full


En kunnen de kuipdelen er weer op.

full


full

full
 
Laatst bewerkt:
Oh boy oh boy *O*

Ik heb alle vertrouwen! Wat ik ook nog heb is dat stekkertje van de Optimate die ik naar jou zou sturen :z Komt eraan :Y

En nu iedereen even duimen dat'ie rijdt als een trein :]
 
Laatst bewerkt:
Oh boy oh boy *O*

Ik heb alle vertrouwen! Wat ik ook nog heb is dat stekkertje van de Optimate die ik naar jou zou sturen :z Komt eraan :Y

En nu iedereen even duimen dat'ie rijdt als een trein :]

Rijden zal nog niet gaan (lees: mag absoluut nog niet)).
Hij staat nog in de schorsing; is dus onverzekerd / motorrijtuigenbelasting etc.

Je moet eerst eens een keer langs komen om 'm vast te bekijken, op naam te zetten en te verzekeren ed.
Dan gaat ie pas de weg op.
en kan ik echt testen. })
 
Laatst bewerkt:
Rijden zal nog niet gaan (lees: mag absoluut nog niet)).
Hij staat nog in de schorsing; is dus onverzekerd / motorrijtuigenbelasting etc.

Je moet eerst eens een keer langs komen om 'm vast te bekijken, op naam te zetten en te verzekeren ed.
Dan gaat ie pas de weg op.
en kan ik echt testen. })

He vervelend, moet ik weeeer naar het verre Costa del Drenthe pfff :z Alleen jammer dat ik nu geen motor meer heb om er te komen haha.+

Eventueel kan ik die zaken hier alvast regelen. Met het kenteken en de meldcode kan ik 'm verzekeren, als de papieren hier terecht komen kan ik ook de tenaamstelling en wegenbelasting in orde maken. Maar om het even meld ik me in Rio de Drenthe *D
 
Vandaag naar de beurs geweest samen met mijn broer. Ik vond het dit keer niet druk (voorgaande edities ook op donderdagen geweest). Wij konden gewoon lekker goed overal rondkijken. Ik vind de Paningale in het echt niet zo heel mooi...ik vind het namelijk geen gezicht om een gehele achterveerunit aan de linkerzijde (in lijn met de achterbrug) te monteren. Dus bijna tegen je linkerdijbeen te hebben zitten. Voor het idee zit het ook niet symetrisch. Oke, smaken verschillen gelukkig :) Wat ik wel positief vind is de uitstraling aan de voorzijde topkuip, air intakes en de koplamp unit. Dat vind ik wel mooi gedaan.

En de allernieuwste 675 F3 van MV is in het echt een plaatje! En in Naked versie ook erg mooi. Ik heb op de stand vernomen dat er géén demo's van de F3 zullen worden ingezet omwille aan de vraag van klanten en afleveringen te kunnen voldoen. Wat schijnbaar ook meespeelt is dat er geen duidelijkheid is wat MV vanuit Italie zal kunnen aanleveren richting NL. De eerste zijn onderweg.

Ik heb zelf 3 ixo modellen 1:24 (RVF, Joey Dunlop en Doohan '98 NSR), remontluchter set en wat aantal speciale tangen gekocht. Binnenkort hopelijk weer mooi voorjaarsweer in het verschiet en dan ga ik weer verder met mijn projectfiets.
 
Vandaag naar de beurs geweest samen met mijn broer. Ik vond het dit keer niet druk (voorgaande edities ook op donderdagen geweest). Wij konden gewoon lekker goed overal rondkijken. Ik vind de Paningale in het echt niet zo heel mooi...ik vind het namelijk geen gezicht om een gehele achterveerunit aan de linkerzijde (in lijn met de achterbrug) te monteren. Dus bijna tegen je linkerdijbeen te hebben zitten. Voor het idee zit het ook niet symetrisch. Oke, smaken verschillen gelukkig :) Wat ik wel positief vind is de uitstraling aan de voorzijde topkuip, air intakes en de koplamp unit. Dat vind ik wel mooi gedaan.

En de allernieuwste 675 F3 van MV is in het echt een plaatje! En in Naked versie ook erg mooi. Ik heb op de stand vernomen dat er géén demo's van de F3 zullen worden ingezet omwille aan de vraag van klanten en afleveringen te kunnen voldoen. Wat schijnbaar ook meespeelt is dat er geen duidelijkheid is wat MV vanuit Italie zal kunnen aanleveren richting NL. De eerste zijn onderweg.

Ik heb zelf 3 ixo modellen 1:24 (RVF, Joey Dunlop en Doohan '98 NSR), remontluchter set en wat aantal speciale tangen gekocht. Binnenkort hopelijk weer mooi voorjaarsweer in het verschiet en dan ga ik weer verder met mijn projectfiets.

Ik vind het vorige model ook veel mooier.
Ik rijd voorlopig dus hier mee door.

full

full

full
 
Laatst bewerkt:
Hee die blonde zag ik niet toen ik vorige keer bij jou was!!

Edit: maar ik had ook niet opgelet omdat er een andere bloedmooie vrouw aanwezig was *D

voor ik ruzie krijg
 
Laatst bewerkt:
Zie nogmaals een andere foto, let op achterveerunit want die staat uit het middellijn...(zie het zwarte kapje over de veerspiraal, ga ervan uit dat dit functioneel is).

1199_panigale_photo_5.jpg
 
Zie nogmaals een andere foto, let op achterveerunit want die staat uit het middellijn...(zie het zwarte kapje over de veerspiraal, ga ervan uit dat dit functioneel is).

[afbeelding]
Schokbreker moest elders komen omdat ze met zo'n laag uitlaatsysteem gingen werken. Om aan de juiste lengte te komen zit er waar anders de schokbreker zit nog een extra lus in de uitlaat.. tsja, consessies. Verder hebben ze er ook gelijk maar wat extra functies aan toegevoegd nu die toch in het zich zit; verstelbare links, lineair of progressief :Y

Heb er ook nog even opgezeten vanavond. Erg krap fietsje hoor, ben dan ook niet het straatvoorbeeld coureur qua postuur, maar de 1198 zat duidelijk wat ruimer :P

Verder ook nog even op een Rocket III gezeten bij Triumph, wat een grap! _O-

EDIT; terugkomend op de Panigale, die foto heeft 'ie zijn duozit ook. Die op de stand had gewoon een monozit en gods, dat kreng is hoog om je poot overheen te slingeren :')
 
Laatst bewerkt:
Hee die blonde zag ik niet toen ik vorige keer bij jou was!!

Edit: maar ik had ook niet opgelet omdat er een andere bloedmooie vrouw aanwezig was *D

voor ik ruzie krijg

Die is ook niet blond en heeft wat betere rondingen dan deze halve bodybuildster :P
En bovendien, ik werk in de IT, ik ben heeeeel wat gewend aan guy-talk zonder dat ik daar aanstoot aan neem...
 
Karl :9~ :9~ :9~ Zij loopt :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

Na aansluiting van het afsteltankje druppelde er benzine ergens onder de carburateurs. ;( Tja, dan kan alles weer worden uitgebouwd. :( :(
Oorzaak, lekkende vlotterbakdeksels.
Nieuwe rubbertjes erin ( op voorraad) en weer alles inbouwen.

full


Toen kon het feest beginnen. :)
Na 1 druk op de startknop kwam er leven in je NC 30.

Synchroonstellen was duidelijk wel nodig:

full


Maar nu staat alles weer keurig synchroon en komt er een prachtige donkere roffel uit het V4 blokje. *D en reageert het blokje prachtig en vlot op het gas.
Ook het laadsysteem is nu perfect in orde. 14.4 V - 14.6 V, ook met ingeschakelde fan erbij. :9 :P
Ook geen rare bijgeluiden. Kon ook bijna niet met zo'n km-stand.
Hier het filmpje na het afstellen:


Hierna het stationair nog wat beter afgesteld zodat het RMP wat sneller terugvalt.
Helemaal goed afstellen gaat na de testrit gebeuren :Y

En nu maar wachten op de eerste testrit. *O* *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
Er staat hier een leasebak(je) voor de deur die graag km's maakt, je weet het.

Thnx babe! 8-)

Karl :9~ :9~ :9~ Zij loopt :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

Na aansluiting van het afsteltankje druppelde er benzine ergens onder de carburateurs. ;( Tja, dan kan alles weer worden uitgebouwd. :( :(
Oorzaak, lekkende vlotterbakdeksels.
Nieuwe rubbertjes erin ( op voorraad) en weer alles inbouwen.

[afbeelding]

Toen kon het feest beginnen. :)
Na 1 druk op de startknop kwam er leven in je NC 30.

Synchroonstellen was duidelijk wel nodig:

[afbeelding]

Maar nu staat alles weer keurig synchroon en komt er een prachtige donkere roffel uit het V4 blokje. *D en reageert het blokje prachtig en vlot op het gas.
Ook het laadsysteem is nu perfect in orde. 14.4 V - 14.6 V, ook met ingeschakelde fan erbij. :9 :P
Ook geen rare bijgeluiden. Kon ook bijna niet met zo'n km-stand.
Hier het filmpje na het afstellen:


Hierna het stationair nog wat beter afgesteld zodat het RMP wat sneller terugvalt.
Helemaal goed afstellen gaat na de trestrit gebeuren :Y

En nu maar wachten op de eerste testrit. *O* *O* *O*

*O* *O* *O*

Er komt best een aardig geluidje uit de uitlaat he? :)

Voor wat betreft dat laatste hoeft alleen het papierwerk maar geregeld te worden toch? Als je mij nu alvast meldcode en kenteken mailt, dan zal ik de verzekering alvast in orde maken. Overschrijven en wegenbelasting: wat vindt jij het handigst? Papieren hiero sturen dat ik dat hier in orde maak, of meld ik me even in Drenthe am See?

Kortom, stuur jij mij een mailtje of ik jou? :z
 
Vandaag met een Kruitvattreinkaartje naar de motorbeurs geweest.

Bij de Ducati-stand een prachtig boekje met hard kaft ( geen folder) gescoord van de nieuwe Panicale.
Ik mocht van de lieftallige Ducati dame achter de balie ( moest uit het kantoortje komen) hierover niets vertellen :X en dat doe ik natuurlijk dan ook niet })
Een schitterend boekje dat later vast een verzamelobject gaat worden.

full

full

full


In het echt kan de nieuwe Panigale me nog niet helemaal bekoren.

full

full


Op dit moment vind ik de 848 evo Corse met ducati traction control, quick shifter en Ohlins achtershock en monoblock remmen voor toch echt mooier en is werkelijk een plaatje.
Dus wie weet..... 8-)

full

full
 
Laatst bewerkt:
Thnx babe! 8-)*O* *O* *O*

Er komt best een aardig geluidje uit de uitlaat he? :)

Voor wat betreft dat laatste hoeft alleen het papierwerk maar geregeld te worden toch? Als je mij nu alvast meldcode en kenteken mailt, dan zal ik de verzekering alvast in orde maken. Overschrijven en wegenbelasting: wat vindt jij het handigst? Papieren hiero sturen dat ik dat hier in orde maak, of meld ik me even in Drenthe am See?

Kortom, stuur jij mij een mailtje of ik jou? :z

Karl, mijn secretaresse stuurt je binnenkort wel een mail om wat af te spreken alhier.

Stuur je wel even snel dat kabeltje op? Dan kan ik verder.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan