Vier motorrijders gewond na ongeval

Status
Niet open voor verdere reacties.

-XX-

MF veteraan
24 okt 2006
19.981
34
New York
Vier motorrijders die vandaag onderweg waren naar de TT in Assen zijn gewond geraakt bij een ongeval op de A28. Dat gebeurde bij Hoogeveen. Een tankauto botste door onbekende oorzaak tegen een motorrijder.

Door dit ongeluk smakten nog eens drie andere motorrijders tegen het wegdek. De vier zijn met botbreuken naar ziekenhuizen in Hoogeveen en Zwolle gebracht. De bestuurder van de tankauto reed na het ongeluk door. Tussen De Wijk en Hoogeveen ontstond op de A28 een file van twaalf kilometer.

Bron: Dagblad van het Noorden
Gepubliceerd: zaterdag 30 juni 2007 @ 16:11


Ik weet niet of ze van hier zijn.
Maar sterkte voor deze 4. :j

Diep triest dat de tankauto is doorgereden. :N
 
Laatst bewerkt:
Hmm niets van meegekregen, ben er wel langs gekomen, maar toen was ik er al voorbij waarschijnlijk... triest idd van die kerel in dei tankwagen
 
Vier motorrijders die vandaag onderweg waren naar de TT in Assen zijn gewond geraakt bij een ongeval op de A28. Dat gebeurde bij Hoogeveen. Een tankauto botste door onbekende oorzaak tegen een motorrijder.

Door dit ongeluk smakten nog eens drie andere motorrijders tegen het wegdek. De vier zijn met botbreuken naar ziekenhuizen in Hoogeveen en Zwolle gebracht. De bestuurder van de tankauto reed na het ongeluk door. Tussen De Wijk en Hoogeveen ontstond op de A28 een file van twaalf kilometer.

Bron: Dagblad van het Noorden
Gepubliceerd: zaterdag 30 juni 2007 @ 16:11


Ik weet niet of ze van hier zijn.
Maar sterkte voor deze 4. :j

Diep triest dat de tankauto is doorgereden. :N

3-2-1......
 
Vier motorrijders die vandaag onderweg waren naar de TT in Assen zijn gewond geraakt bij een ongeval op de A28. Dat gebeurde bij Hoogeveen. Een tankauto botste door onbekende oorzaak tegen een motorrijder.

Door dit ongeluk smakten nog eens drie andere motorrijders tegen het wegdek. De vier zijn met botbreuken naar ziekenhuizen in Hoogeveen en Zwolle gebracht. De bestuurder van de tankauto reed na het ongeluk door. Tussen De Wijk en Hoogeveen ontstond op de A28 een file van twaalf kilometer.

Bron: Dagblad van het Noorden
Gepubliceerd: zaterdag 30 juni 2007 @ 16:11


Ik weet niet of ze van hier zijn.
Maar sterkte voor deze 4. :j

Diep triest dat de tankauto is doorgereden. :N

Doorrijden na ongeval,wat een kloothommel zeg,hoop voor de betrokkenen dat dit goed opgelost gaat worden '(
 
Misschien helemaal nooit gezien....

Vrachtwagen komt mss wel tever naar links, raakt de motorrijder en vervolgt zijn weg... Zonder ook maar iets gemerkt te hebben.



Maar toch, blijft wel een beetje jammer om wederom zoiets te moeten lezen.

Sterkte mannen
 
Misschien had de tankwagenbestuurder het wel niet in de gaten dat er iemand tegen hem aanbotste.
Lijkt me ook wel dat het kenteken gezien is door getuigen ,dus veel schiet ie er met zijn doorrijactie niet mee op.

Sterkte voor de 4 slachtoffers
 
Topics over ongevallen waar zover op dit moment bekend geen M-Fers bij betrokken zijn gaan op slot.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan