vlekken op velgen

zxrjohan

MF'er
4 dec 2008
129
23
-
hallo, ik heb zonet mijn zx-6r even schoongemaakt maar ik kreeg mijn velgen niet goed schoon. Dit zijn normale velgen met een gepolijste rand erop. Nu heb ik daar wat te agressieve zeep voor gebruikt, wat resulteerd in vlekken op velgen en achterbrug. Heeft iemand een idee hoe ik deze er weer vanaf kan krijgen? belgom ofzo?
 
hallo, ik heb zonet mijn zx-6r even schoongemaakt maar ik kreeg mijn velgen niet goed schoon. Dit zijn normale velgen met een gepolijste rand erop. Nu heb ik daar wat te agressieve zeep voor gebruikt, wat resulteerd in vlekken op velgen en achterbrug. Heeft iemand een idee hoe ik deze er weer vanaf kan krijgen? belgom ofzo?


opnieuw polijsten?
 
hallo, ik heb zonet mijn zx-6r even schoongemaakt maar ik kreeg mijn velgen niet goed schoon. Dit zijn normale velgen met een gepolijste rand erop. Nu heb ik daar wat te agressieve zeep voor gebruikt, wat resulteerd in vlekken op velgen en achterbrug. Heeft iemand een idee hoe ik deze er weer vanaf kan krijgen? belgom ofzo?

Probeer eens Nevr-dull, dat polijst niet zoals Belgom.
 
Ik denk dat er een misverstand ontstaat:

Niet zelfs chroom, juist chroom, want chroom is 10X harder dan alu.
Je krijgt met staalwol plekken weg van alu maar je moet weer 3 etappes "terug" polijsten om op de oude spiegelkwaliteit te komen. Kan je ook waterproof korrel 1200 gebruiken en opnieuw polijsten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan