voet pakking vervangen. kosten?

400 euro redelijk?

  • Ja

    Stemmen: 2 66,7%
  • Nee, niet in vergelijking met andere garages

    Stemmen: 0 0,0%
  • Nee, niet in vergelijking met zelf doen

    Stemmen: 1 33,3%

  • Totaal aantal stemmers
    3

blissard

MF'er
25 okt 2002
198
46
den haag
Heb bij m'n bol d'or een lekkende voetpakking. Niet een beetje zwetend maar meer dat het olie verbruik m'n benzine verbruik aan 't inhalen is. Nou kan ik deze bij een goede garage voor ca. 400 euro laten vervangen. Is dit een redelijk bedrag? (incl. alle bijkomende werkzaamheden als kleppenstellen en carbs syncen)
 
Vraag het eens bij Overkamp motors in Delft. Dit is een vrij klein zaakje maar wel een van de weinige Honda ster dealers. Die zullen je zeker niets te veel berekenen.
400 euro lijkt me niet goedkoop, maar ook weer niet overdreven veel. Ik weet niet of het motorblok kan blijven zitten bij een dergelijke reparatie.
Probleem is dat je nooit precies weet wat je tegenkomt met oude motoren. Dingen kunnen wel eens moeilijk losgaan of afbreken.
 
Het blok moet er inderdaad af voor deze reparatie. De prijs opgave is van Leen Post uit Naaldwijk en daar heb ik wel veel vertrouwen in. Voor zo'n fors bedrag wilde ik alleen een 2e opinion (/slijm-modus) en waar is die beter te vinden dan bij de lieve mede gebruikers van dit fantastisch forum :-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan