Voor wie denkt dat ze die troep zelf drinken...... :-)

Vergelijk vooral het volk uit Amersfoort met topsporters :P

Je houd heel erg vast aan dat die sporters dat drinken maar dat is dus geen zekerheid, zoals al uitgelegd gaat het om het blikje.
Mochten de sporters het wel eens drinken dan zie ik er niet zoveel kwaad in na de inspanning die ze geleverd hebben..
Persoonlijk heb ik zelf meer "moeite" met het champagne drinken..
 
Ik heb nergens moeite mee.
Ze zuipen maar een stuk an.
Ik kijk eigenlijks nooit sport.
Maar als ik m.n geld erop moest verwedden denk ik dat ze er geen druppel van drinken.
 
Ik heb nergens moeite mee.
Ze zuipen maar een stuk an.
Ik kijk eigenlijks nooit sport.
Maar als ik m.n geld erop moest verwedden denk ik dat ze er geen druppel van drinken.
Weet je niet heel zeker. Ik heb wel eens een wielrenner een hele hand vol gummy beertjes zien binnen werken nadat hij was aangekomen. Een gewezen wereldkampioen.
 
Jij vindt het raar.
Ik vindt van niet, een bom die voor %70 uit suiker bestaat zit niks sportiefs aan.
Een energy drankje staat gelijk aan een in elkaar gezakte plumpudding.
Met Romana achterop de scootah.
Zo zie je ze hier bij honderden rondrijden in Soesterkwartier Amersfoort.
Jonguh, die “rommel” is er ook al jaren suikervrij.
 
Ik heb nergens moeite mee.
Ze zuipen maar een stuk an.
Ik kijk eigenlijks nooit sport.
Maar als ik m.n geld erop moest verwedden denk ik dat ze er geen druppel van drinken.

Ik zou mn geld er niet op zetten.. want je bent het wel kwijt !

Marre om het even om te draaien, ik ga er van uit dat jij het niet drinkt.. ben je dan nog meer dan die topsporters die het wel drinken ?
 
Nee ik stel niks voor.
Zit thuis met gebroken sleutelbeen.
Van de cross.
En nee ik drink het niet.
Ik schat hooguit 1 blikje per jr met vakantie.
Drink sowiezo geen frisdrank.
Heb er ooit 3 week vakantiewerk gedaan.
En frisdrank was onbeperkt.
Heb toen genoeg gehad voor de rest van m.n leven.
Maar waarom zou ik meer zijn in wat?
 
Jij vindt het raar.
Ik vindt van niet, een bom die voor %70 uit suiker bestaat zit niks sportiefs aan.
Een energy drankje staat gelijk aan een in elkaar gezakte plumpudding.
Met Romana achterop de scootah.
Zo zie je ze hier bij honderden rondrijden in Soesterkwartier Amersfoort.

Dit is dus jouw mening gebaseerd op vooroordelen, die ZRH88 hierboven al prima verlegd.

Is grootschalig innemen gezond, nee, is het binnen je dieet nodig als je verder niet sport en je enige beweging de buggy duwen op je scooter, ook nee.

Maar een atleet die vermoedelijk elke dag in de week wel een sportmoment heeft, heeft inderdaad suikers nodig en als je dit lekker vind moet je het zeker gewoon drinken.

heb je voor de grap wel eens gekeken hoeveel suiker er in een supermarkt krentenbol zit?
 
Dit is dus jouw mening gebaseerd op vooroordelen, die ZRH88 hierboven al prima verlegd.

Is grootschalig innemen gezond, nee, is het binnen je dieet nodig als je verder niet sport en je enige beweging de buggy duwen op je scooter, ook nee.

Maar een atleet die vermoedelijk elke dag in de week wel een sportmoment heeft, heeft inderdaad suikers nodig en als je dit lekker vind moet je het zeker gewoon drinken.

heb je voor de grap wel eens gekeken hoeveel suiker er in een supermarkt krentenbol zit?
Weet Klein beetje over suiker.
M.n beide kinderen hebben diabetes.
En nee die zijn niet vet en hebben geen scooter.
 
Vergelijk vooral het volk uit Amersfoort met topsporters :P

Je houd heel erg vast aan dat die sporters dat drinken maar dat is dus geen zekerheid, zoals al uitgelegd gaat het om het blikje.
Mochten de sporters het wel eens drinken dan zie ik er niet zoveel kwaad in na de inspanning die ze geleverd hebben..
Persoonlijk heb ik zelf meer "moeite" met het champagne drinken..
Champagne 🍾 dat is toch de ultieme sportdrank?
 
Nee ik stel niks voor.
Zit thuis met gebroken sleutelbeen.
Van de cross.
En nee ik drink het niet.
Ik schat hooguit 1 blikje per jr met vakantie.
Drink sowiezo geen frisdrank.
Heb er ooit 3 week vakantiewerk gedaan.
En frisdrank was onbeperkt.
Heb toen genoeg gehad voor de rest van m.n leven.
Maar waarom zou ik meer zijn in wat?
Ik zeg niet dat jij niks voorstelt ;)
Sterkte met het herstel van het sleutelbeen, plaatje er op of natuurlijke genezing ?
Trouwens je hebt heel erg suiker gekoppeld aan energydrank en frisdrank, dat is niet meer juist in deze tijd ! Je kan suikervrije alternatieven kopen/krijgen en daardoor is het product breder toepasbaar.

Wat ik bedoelde met meer zijn dan de topsporters is of jij dan nog meer topsporter bent.


Champagne 🍾 dat is toch de ultieme sportdrank?
Zeker ! trek tijdens de training altijd al een fles open :P
 
Ik denk dat topsporters ver bij die rotzooi uit de buurt blijven
Een sponsor is prima.
Maar als jij topsport bedrijft heb je meestal ook een sportdieet.
En daar valt heelveel suiker en beetje caffeine vaak niet onder.
Ook eigenlijk raar dat we het een sportdrankje noemen
Heb eens opgezocht van MountainDew.
Iets van 70% suiker in die vloeistof.
Dat ze het nog vloeibaar krijgen???

Toevallig blikje voor m'n neus staan.. Lekker hoor..

dew.jpg
 
Ik zeg niet dat jij niks voorstelt ;)
Sterkte met het herstel van het sleutelbeen, plaatje er op of natuurlijke genezing ?
Trouwens je hebt heel erg suiker gekoppeld aan energydrank en frisdrank, dat is niet meer juist in deze tijd ! Je kan suikervrije alternatieven kopen/krijgen en daardoor is het product breder toepasbaar.

Wat ik bedoelde met meer zijn dan de topsporters is of jij dan nog meer topsporter bent.



Zeker ! trek tijdens de training altijd al een fles open :P
Ik pas als ik gewonnen heb.
 
Terug
Bovenaan Onderaan