Voorstellen OmafietS

OmafietS

MF veteraan
8 jul 2008
1.196
0
Amsterdam
Hey Boy's,

Ik ben ook nieuw op dit forum. :) Ik ben Daan, 19 jaar en begin dinsdag aan mijn eerste motorrijles!
Ben benieuwd! Wil hem al een tijdje gaan halen, maar nu ik zomervakantie heb lijkt het me de ultieme gelegenheid.

Ik heb 3 jaar schakelbrommer gereden, dus het zou in principe moeten lukken! *D

Als ik hem eenmaal gehaald heb wil ik uiteraard ook een lichte fiets gaan kopen ;)
 
niet demotiverend bedoeld ofzo maar schakelbrommer ervaring werkt vaak (dus niet altijd :P ) juist in je nadeel omdat je misschien dingen verkeerd hebt aangeleerd en aanleren is makkelijker dan afleren.. daarom niet minder welkom :P en veel plezier dinsdag *O* *O*


welkom-2.jpg
 
niet demotiverend bedoeld ofzo maar schakelbrommer ervaring werkt vaak (dus niet altijd :P ) juist in je nadeel omdat je misschien dingen verkeerd hebt aangeleerd en aanleren is makkelijker dan afleren.. daarom niet minder welkom :P en veel plezier dinsdag *O* *O*


[afbeelding]
Hey, zou je daar misschien meer uitleg bij kunnen geven?

De brommers waar ik op gereden heb zijn overigens
:honda MT5 en een Motorhispania RX

Komt wel goed denk ik :)
 
Hey, zou je daar misschien meer uitleg bij kunnen geven?

De brommers waar ik op gereden heb zijn overigens
:honda MT5 en een Motorhispania RX

Komt wel goed denk ik :)

is eigenlijk vrij simpel. op de brommer heb je vast nooit of bijna nooit je knipperlichten gebruikt, constant in de spiegels gekeken en ga zo maar door. dit soort dingen kunnen je tegen gaan werken ;)

mja succes met je motorrijlessen. toevallig ook op BF actief geweest? username komt me bekend voor :+
 
is eigenlijk vrij simpel. op de brommer heb je vast nooit of bijna nooit je knipperlichten gebruikt, constant in de spiegels gekeken en ga zo maar door. dit soort dingen kunnen je tegen gaan werken ;)

mja succes met je motorrijlessen. toevallig ook op BF actief geweest? username komt me bekend voor :+
:^

en vooral schakelen wil nog wel is verkeerd gaan :P
 
is eigenlijk vrij simpel. op de brommer heb je vast nooit of bijna nooit je knipperlichten gebruikt, constant in de spiegels gekeken en ga zo maar door. dit soort dingen kunnen je tegen gaan werken ;)

mja succes met je motorrijlessen. toevallig ook op BF actief geweest? username komt me bekend voor :+

Haha ik ben inderdaad een brommerforum user.
Tevens heb ik op mijn Motorhispania ook werkende knipperlichten en spiegels gehad die ik beide altijd gebruikte ;)

Ik heb inmiddels mijn eerste les gehad, en het ging best goed :)
kei hard remmen met de voorrem voor de noodstop (motor met ABS) was best even eng, maar lukte wel *D
 
Zo,

1.5 maand nadat ik begon is het rijbewijs binnen!

donderdag 28 augustus AVD gehaald.

kan mn nieuwe pasje dinsdag ophalen!

heel mooi dus *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan