Vrij rijden buitenland

Murky

Die hard MF'er
21 jul 2004
912
0
Ik ga vrij regelmatig naar Frankrijk (dordogne, in de buurt van montignac) nu wonen daar kennissen aan het het bos, en ik hoor er wel eens wat 4 en 2 takten in de verte. Ik vraag mij aleen of, of dit gewoon mag, en zo ja, hoe dit dan mag ( met of zonder kenteken) Ik zit er over na te denken om er een crosser/enduro bij te kopen, en deze dan daar neer te zetten.

Iemand enig idee over hoe ik hier achter kan komen, of misschien iemand die dit weet?
 
Weten die kenissen dat niet dan?, zonder kenteken de openbare weg gebruiken is in zo goed als alle landen verboden dus in Frankrijk ook, maar misschien rijden zeop een privaat terrein.
 
Heb je eigenlijk te weinig info voor... ;)

Kan wellicht een crossbaan zijn in de buurt? (dus legaal zonder kenteken)

Kan eigen terrein zijn... (dus dacht ik legaal zonder kenteken, als er maar geen sprake is van geluidsoverlast!)

Kan gewoon door het bos zijn zonder kenteken illigaal, met kenteken legaal (mits het toegestane weg is voor crossers)...

Dat dacht ik dan... :Y
 
Laatst bewerkt:
lol, in frankrijk doen ze daar niet moeilijk over hoor :+ (kom er nl vaak)

Haha oke, ik kom nooit in Frankrijk he (maar lijkt me handig als je niet bij een bebouwd gebied gaat rijden, maarja het is een groot bos?)...

In Nederland is het wel zo dat je mag rijden op je eigen terrein mits er geen sprake is van geluidsoverlast ;)
 
Laatst bewerkt:
Dat geluid komt niet van een prive stuk grond en het bos is er wel echt groot. Ruimte zat, en ook geen overlast.

Wat ik wel weet is dat er op de camping in de buurt, grote quads kunnen worden gehuurd, om (volgens mij) vrij rond te rijden.

Die kennissen die wonen ook gewoon in nederland, dus die weten het ook nog niet. We gaan in de herfstvakantie terug, en dan wou ik er eigenlijk eentje neer zetten, kan niet wachten om daar te raggen 8-)

Wat ik wel weet is dat de wetgeving in veel provincies verschillen, vandaar ook mijn onduidelijkheid.
 
Niemand die nog iets gehoord heeft. Na de Redbull Knock out weer goesting gekregen om er in frankrijk weer eentje neer te zetten :)
 
Gewoon proberen, als agent
vondelaar2.gif

het er niet mee eens is, hoor je het vanzelf wel.......wel ff onschuldig gezicht opzetten natuurlijk!!! :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan