A
Anoniempje622
Guest
Ik heb vorige week zaterdag de koppakking kapot gereden van mijn Shadow, afgesleept, bij de monteur neer laten zetten. Hij is vrij duidelijk in zijn bevinding: Dat wordt niets meer, omdat het heel kostbaar kan worden om het blok te reviseren. Dat is in de hoek: Niet leuk, wel duidelijk. Alleen blijft het kriebelen, het is mijn eerste motor en ik vind hem echt fantastisch. Ik ben klein van stuk, 173 met lengtemaat 30 als het op broeken aan komt, dus moet geen grote motor hebben.
Er zitten net nieuwe banden onder, hij heeft een grote onderhoudsbeurt gehad, dus voelt het nog niet goed om hem weg te doen. Achterband zit er 3000km onder, voorband 1000. Dit omdat ik met de eerste nieuwe voorband ineens een stuk ijzer erin had zitten.
Wat is het beste om te doen? Verkopen voor onderdelen en wat krijg ik er dan nog voor (ongeveer he), laten reviseren, zelf reviseren (nog nooit gedaan) of gewoon een motorsloper opbellen om hem op te laten halen (levert dat nog wat op?) en een andere kopen als ik daar geld voor heb gespaard? Ik ben alleenstaand en heb geen wereldinkomen, dus zal ik sowieso een tijdje met de brommer naar het werk moeten.
Er zitten net nieuwe banden onder, hij heeft een grote onderhoudsbeurt gehad, dus voelt het nog niet goed om hem weg te doen. Achterband zit er 3000km onder, voorband 1000. Dit omdat ik met de eerste nieuwe voorband ineens een stuk ijzer erin had zitten.
Wat is het beste om te doen? Verkopen voor onderdelen en wat krijg ik er dan nog voor (ongeveer he), laten reviseren, zelf reviseren (nog nooit gedaan) of gewoon een motorsloper opbellen om hem op te laten halen (levert dat nog wat op?) en een andere kopen als ik daar geld voor heb gespaard? Ik ben alleenstaand en heb geen wereldinkomen, dus zal ik sowieso een tijdje met de brommer naar het werk moeten.