VTR 1000F (Deel 5)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn onderste originele onderpipe heeft in het verleden een tikke gehad..stoeprandje of iets anders.. Ik denk daarom dat hij iets naar achter is gebogen!! En dat daarom de linkpipe iets te ver over de originele schuift!! Dit is nu opgelost door zeer vakkundig en netjes inkorten van de pipe! Andere pipe(met dat bochie erin) was namelijk wel prcies goed!! Dus setje klopt wel!! De klemmen niet... Al contact gehad met de leverancier,, andere klemmen zijn onderweg.. Hoop dat ze morgen worden geleverd.. Dan zullen er morgen ook foto`s van VTR met TBR op dit forum staan!! Maar ik moet wel toegeven dat ik ff flink intern aan het vloeken was toen het allemaal niet paste.. Betaal je ook ff 690 voor setje TBR titanium.. Opzich voor deze ambtenaar weer veel geld ;-)

Hey anders post even wat foto's, ik ben benieuwd hoe ze staan.
Misschien dat ik je vant zomer wel een x voorbij zie gaan komen (zwolle-zuid)
 
hai VTRrider,

Toch vind ik het apart dat het bouwjaar van de motor op 2001 staat en dat die cockpit het zelfde is als de oude cockpit met die analoge temperatuurmeter. Ik ga zaterdag wel gewoon rijden en ik laat het jullie wel weten of het wat geworden is. bedankt voor de info zover :)

Is gewoon een motor van 2001 maar nog steeds model 2000. Kan perfect. Mijne is een zilveren Storm bouwjaar (eerste maal ingeschreven) 1999 terwijl de zilveren Storms allemaal 98ers zijn.
 
als iemand nog interesse heeft , ze hebben bij kalsbeek volgens mij nog een setje leovince carbon dempers voor 399 euro. ( kwam ik toevallig tegen, maar misschien is het een foutje van ze, ik wist niet eens dat ze die nog in carbon maakten of het is een heel oud setje)
 
Zal mijn laatste keer zijn als topicstarter van het VTR topic..
Opvolger gezocht :+

Hier gaan we verder: STORM op komst.. VTR 1000F (Deel 6)

En op dit topic mag een (schijfrem) SLOTJE ;)

slotje__sm.jpg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan