VTR SP 1&2 Topic Deel 9

SP buitenlandweekend 2007

  • Luxemburg

    Stemmen: 4 21,1%
  • Duitsland

    Stemmen: 14 73,7%
  • Schotland

    Stemmen: 1 5,3%

  • Totaal aantal stemmers
    19
Status
Niet open voor verdere reacties.
Gobert? Zeg er eens wat van. Joe got er versténd vèn...
Toch?


Tja, wat moet ik daar nu van zeggen. Ik heb er denk ik een beetje meer verstand van als de gemiddelde motorrijder, maar bestempel mij niet als dè expert.

Enkele overwegingen bij deze casus:
Glaswol brandt niet. Maar ik weet eerlijk gezegd niet of het warmte geleid. In dat geval zou het minder geschikt zijn voor in ieder geval carbon.
Je koopt het spul in matten, laat zich dus goed verwerken.
Ben erg nieuwgierig hoe lang je doet met 1 vulling. Laten we eerlijk zijn, als het goed zou werken, zowel qua levensduur, warmtegeleiding en absorbtie zouden alle fabricanten het zelf ook gebruiken. Dat is niet het geval.

Jumping to conclusions?
Met andere woorden, give it a try! Maar hoe wel je dempers in de gaten qua verkleuring zodat je meteen in kunt grijpen als je het snel verstookt (NB als carbon verkleurt door hitte, heb je al te maken met materiaalverzwakking, bij titanium uiteraard niet).
 
Laatst bewerkt:
Is er hier ook iemand die wel eens zijn dempers met hitte bestendig carbon folie heeft beplakt????
 
ik heb zelf een plaat alu rond gebogen en in carbondempers gezet dus zeg maar als bescherming van het carbon,zit al een half jaar en werkt dus perfect kosten 5 euro en een dagje werk.wat betreft de clipons op een sp deze zijn echt alleen geschikt om hard te rijden onder de 120 zwaar kut polsen drie keer zo dik als normaal dus aankomende week clipons boven de kroonplaat proberen te plaatsen voor een wat ontspannender zithouding(fotos volgen). 8-) 8-) 8-) gr ivo.
 
Tja, wat moet ik daar nu van zeggen. Ik heb er denk ik een beetje meer verstand van als de gemiddelde motorrijder, maar bestempel mij niet als dè expert.

Enkele overwegingen bij deze casus:
Glaswol brandt niet. Maar ik weet eerlijk gezegd niet of het warmte geleid. In dat geval zou het minder geschikt zijn voor in ieder geval carbon.
Je koopt het spul in matten, laat zich dus goed verwerken.
Ben erg nieuwgierig hoe lang je doet met 1 vulling. Laten we eerlijk zijn, als het goed zou werken, zowel qua levensduur, warmtegeleiding en absorbtie zouden alle fabricanten het zelf ook gebruiken. Dat is niet het geval.

Jumping to conclusions?
Met andere woorden, give it a try! Maar hoe wel je dempers in de gaten qua verkleuring zodat je meteen in kunt grijpen als je het snel verstookt (NB als carbon verkleurt door hitte, heb je al te maken met materiaalverzwakking, bij titanium uiteraard niet).
Ik dacht ooit een keer gelezen te hebben dat jij uit de demperwereld kwam. Vandaar dat ik jou aansprak. :)
Ik wacht even tot mijn belgische vriend zijn fietsbanden heeft opgepompt en dan ga ik het met echt demperwol proberen. Van de winter ergens een keer.....
 
Ik dacht ooit een keer gelezen te hebben dat jij uit de demperwereld kwam. Vandaar dat ik jou aansprak. :)
Ik wacht even tot mijn belgische vriend zijn fietsbanden heeft opgepompt en dan ga ik het met echt demperwol proberen. Van de winter ergens een keer.....


Ik ben als bedrijfskundig adviseur betrokken geweest bij een fabriek van after-market motoruitlaten. Vanwege belangstelling voor de materie doe je uiteraard een helehoop materiaal en toepassingskennis op. Ik zie mezelf echter niet als expert.
 
Laatst bewerkt:
Niet verkeerd, thanks :} :} :} :}
No probs.
Scheelt je een hoop ergernis als je je tankje weer mooi origineel hebt d8 ik zo.
Staat volgens mij ook nog een Bagster tank cover op MP. Niet iedereen vind het mooi maar mocht hij weer eens een keer omvallen dan is je tank redelijk beschermd. :)
 
Laatst bewerkt:
Ik ben als bedrijfskundig adviseur betrokken geweest bij een fabriek van after-market motoruitlaten. Vanwege belangstelling voor de materie die je uiteraard een helehoop materiaal en toepassingskennis op. Ik zie mezelf echter niet als expert.


Gewoon vullen met zilverzand,heeft Gobert gezegt.
 
Beetje vage foto's, maar iemand hier mee bekend?
Klik

Mij lijkt dat die buis een beetje raar loopt...
Maar voor € 5,50 waarom ook niet. Alleen je moet je bochtenset wel veranderen in 2 in 1.
Ik heb nog wel een bochtenset liggen die je mag overnemen om te verbouwen.
Halleee.
 
Moge heren (& dames)

Na een bezoek aan Ten Kate (pitstopdagen) waar mijn vering een update heeft gehad lekt sindsdien mijn linker voorpoot. Na een rit hangen de druppels eronder.

Daar moet natuurlijk wel wat aan gebeuren dus bij deze vraag ik nog even wat advies.

Gewoon laten reviseren? evt andere veren erin? anders?

Groet Danny
 
Moge heren (& dames)

Na een bezoek aan Ten Kate (pitstopdagen) waar mijn vering een update heeft gehad lekt sindsdien mijn linker voorpoot. Na een rit hangen de druppels eronder.

Daar moet natuurlijk wel wat aan gebeuren dus bij deze vraag ik nog even wat advies.

Gewoon laten reviseren? evt andere veren erin? anders?

Groet Danny
Alleen even je keerringen (laten) vervangen.
Je kan het icm. andere veren doen, ben je in 1 keer klaar. Maar het lijkt me sterk dat het bezoek aan Ten Kate een lekke keerring heeft veroorzaakt.... Die dingen gaan gewoon weleens stuk. Puur toeval.
 
Vandaag 5 zakken demperwol in een vééél te kleine doos gepropt ;)

@ Guus; gelieve bij het openen van de doos een veiligheidsbril op te zetten en eventuele omstaanders aan te manen enkele passen achteruit te nemen :+

en als je op de doos klopt, hoor je dat ze goed gedempt is
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan