VTR-SP + basterds meeting 2014

Wat is een geschikte datum voor deze 2014 meeting?

  • - 18/19/20/21 april (lang Paas weekend) kan ook een dag kort

    Stemmen: 0 0,0%
  • - 29/30/31 mei en 1 juni (lang hemelvaart weekend) kan ook e

    Stemmen: 1 8,3%
  • - 6/7/8/9 juni (lang pinkster weekend) kan ook een dag korte

    Stemmen: 0 0,0%
  • - 13/14/15 juni

    Stemmen: 8 66,7%
  • - 20/21/22 juni

    Stemmen: 1 8,3%
  • - 27/28/29 juni

    Stemmen: 2 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    12
En Btw ik heb nu officieel 5 man die mee gaat en 1 in Optie!

Ninja-Keeltie, aka Julian = basterd, ninja zx9r 1998
Raymond = basterd, unknown bike
Carl = basterd, honda CBR 600rr 2013
Diederik = basterd, kawasaki Z750 2004
Jan = basterd, triumph 675 daytona
Jaco = basterd, waarschijnlijk speed triple als hij zijn rijbewijs heeft gehaald!

Dit is de definitieve lijst ik heb gezegd dat er niemand meer bij kan!!

Gr
 
@ ninja keeltje: ik zal de deelnemerslijst op de OP aanpassen.

Toch wil ik een kanttekening plaatsen.
Ik lees dat een maat van je (jaco)mee wilt gaan rijden, op voorwaarde als hij zijn rijbewijs haalt. Ik zou jou/jaco willen vragen om daar goed over na te denken of het verstandig is dat hij om meegaat
Het weekend rijden vraagt behoorlijk wat van ons als rijders, ervaring en concentratie!

- wij zijn al met nu 2 grote groepen en het rijden daarin is anders dan met een groepje van 3.
- als hij geen ervaring heeft, is het de vraag of zeker de zaterdag rit op den duur leuk voor hem zal worden: +400km met gepaste snelheid, op onbekend terrein is niet iets waar je te licht over moet denken.
- tenslotte: ook al is het niet voor mij persoonlijk en iedereen gaat op eigen risico mee: maar ik wil de veiligheid van mezelf en de rest voorop stellen. Het zou niet de eerste rit zijn waarbij jonge bestuurders, met de "stoere" ervaren mannen mee willen rijden. Uiteindelijk gaat het te vaak toch fout. Gelukkig nooit heftige ongelukken, maar het blijft schrikken voor iedereen! Dat wil ik liever voorkomen....

Hopelijk begrijp en heb je begrip van mijn oproep aan jullie.

Denk er eens over na en dan horen we het graag.
 
pralientje ik snap jouw bezorgdheid, weet wat het inhoud om een zo'n rit te maken maar Jaco is gelukkig geen wildebras en hij is 41 jaar dus geen kleine jongen meer! Dat zou goed moeten komen, de jongste van de clan is sowieso 30 jaar dus geen broekies meer!

Maar goed dat je het naar voren brengt!

Gr
 
Verse bestuurder op een redelijke hooliganfiets mee met een paar supersports.
Ik ben wel een redelijke doorrijder.

Ik denk dat het belangrijker is dat hij eerst wat ervaring gaat opdoen en dan meerijden ipv direct.
Je wil als 'broekie' de groep toch niet al te veel ophouden wat toch nog wat druk op je schouders legt.
 
Persoonlijk lijkt het me inderdaad pittig om mee te rijden als je net je rijbewijs hebt. Heeft bij mij de nodige kilometers geduurd voordat ik veilig en vlot door het verkeer kon komen op de motor..

Geen idee of er nog snelle/minder snelle groepen worden ingedeeld?

Of gewoon 2 groepen zonder snelheidsindicatie?
 
Haha jullie mogen ook wel gewoon eerlijk zeggen dat je geen Nieuwbies erbij wilt hebben, moet je luisteren ik heb na 2 oproepen van jullie me buik er al vol van. Als je alleen ervaren rijders etc wil zet dat er dan gewoon bij in de OP. Ik ging er vanuit dat dit gewoon een leuk en gezellig weekend voor iedere rijder was maar blijkbaar ligt dat toch ff wat gevoeliger bij de "ervaren mannen". Ik wens jullie veel plezier en je mag ons alle 5 schrappen van de lijst.

Ps: beschrijf de voorwaarden waar je aan moet voldoen wat beter om nog meer teleurstellingen te voorkomen bij andere Broekies!
 
Ik snap de heisa niet, vooral stoere praat denk ik.

Een vriendin van mij heeft vorig jaar haar motorrijbewijs gehaald, en is 3 ( drie ) dagen daana meegeweest naar het Elefantentreffen in Passau.. 2000 km rijden, sneeuw ( veel! ) regen, kamperen in de tent ( in de sneeuw ) en weer terug..

Dan moet zo'n zonnig toerritje ook goed te doen zijn lijkt me?

Ik bedoel:
th_IMG_1792_zps48c1afc2.jpg


en dit:


elefantentreffen-foto.jpg



Maargoed, de organisatoren hebben altijd het laatste woord.
Als ze iets niet willen, gebeurt het niet, en dat is helder.

Anyhoo, mij zal het aan de kont roesten, aldaar ik op een stomme enduro rij :P
 
Laatst bewerkt:
helemaal mee eens bolletjebas en daarom heb ik zojuist besloten dat ik zelf wel een ritje ga organiseren met een leuke camping of zo ik moet dat gezeur en geneuzel helemaal niet hebben over allerlei onzinnige dingen, dat zijn van die kerels die op vrouwen beginnen te lijken die hebben ook altijd wat te mekkeren!! haha
 
Haha jullie mogen ook wel gewoon eerlijk zeggen dat je geen Nieuwbies erbij wilt hebben, moet je luisteren ik heb na 2 oproepen van jullie me buik er al vol van. Als je alleen ervaren rijders etc wil zet dat er dan gewoon bij in de OP. Ik ging er vanuit dat dit gewoon een leuk en gezellig weekend voor iedere rijder was maar blijkbaar ligt dat toch ff wat gevoeliger bij de "ervaren mannen". Ik wens jullie veel plezier en je mag ons alle 5 schrappen van de lijst.

Ps: beschrijf de voorwaarden waar je aan moet voldoen wat beter om nog meer teleurstellingen te voorkomen bij andere Broekies!

Gaat gewoon puur vanuit veiligheid van je maat, en de onze natuurlijk.
Je gaat met een onbekende groep mee waarvan je de rijders (en hun kunnen!) niet kent, de wegen niet kent.
Dit icm een vaak nog prille voertuigbeheersing raad ik het gewoon af.
 
Nouja, ik ben blij dat de organisatoren hier aangeven wat men mag en kan verwachten. Heb ik alleen maar lof voor. Wat met die info gedaan wordt ligt bij diegenen die zich aanmelden of hebben aangemeld.

En met 30 door de sneeuw ploeteren en tig kilometers over de snelweg banjeren is niet te vergelijken met sportief rijden op de openbare weg, maar dat is mijn mening..., alleen maar grote-lulle praat...
.....
Goed dat er aangegeven wordt wat wel of niet slim is :) De keuze om af te haken is dan ook een eigen keuze, niemand verbiedt het jullie om mee te gaan, er wordt alleen gezegd wat je kunt verwachten en om een afweging te maken..
 
ik snap volledig dat jullie dit goed bedoelen, maar als jullie er geen Nieuwbies bij willen geef dat dan duidelijk aan in de OP en ook dat er op een flink tempo gereden gaat worden? Dit is nml niet bij alle evenementen vanzelfsprekend! Even goede vrienden voor de rest maar ik denk dat het wijsheid is om met mijn cluppie een eigen dingetje te organiseren!

Veel rijplezier en de Groeten
 
je hebt gelijk ninja keeltie.

het is gewoon een beetje in automatisme gegaan omdat we deze meeting al een aantal jaar doen.
dit jaar is gewoon veel meer opgevallen bij andere mensen dan die normaal mee rijden.
het is namelijk begonnen als een meeting voor honda vtr sp1/2 rijders. enkel zijn er nu een aantal bij (waaronder ik) die geen sp meer hebben.

Maar een goede tip voor volgend jaar.

jullie ook veel plezier en succes gewenst aan degene die nog moet slagen, die speedtripple is een goede motivatie hahah.
 
De storm is een beetje gaan liggen hier en ik heb de beginpost weer aangepast met deelnemers.

Heel het weekend: 12 gasten
zaterdagrijders: + 3 rijders

Ik heb er zin in!
 
Hey jongens,

Ik zou dit jaar ook graag weer mee gaan. (zaterdag rit)
Voor pralientje, een keer het rondje van tevoren rijden moet best kunnen. Ik woon toch in de buurt, laat maar wat weten.

Gr luc
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan