VTR SP Meeting 2010

donnybrasco

MF veteraan
16 jan 2003
6.139
0
Amersfoort
top_01.gif
VTR SP1&2 MEETING 2010
vtr1000_2001_comp.gif

Wat meer concrete info:

Aansprakelijkheid:
Alle deelnemers rijden voor eigen risico. De organisatie
en/of coördinator(en) kan/kunnen niet aansprakelijk
worden gesteld voor ongevallen danwel incidenten waarbij
personen, motoren en/of voorwerpen zijn betrokken.

PS: Zoals reeds door een enkeling is opgemerkt, het is
inderdaad even handig voor je zelf, om een tour ritje
met een afgetankte motor te beginnen

Het gebouw van de scouts Ulestraten is niet verhuurd waardoor Vince hier een plek voor ons heeft kunnen reserveren.
gebouw leeg is kunnen we eigenlijk doen en laten waar we zin in hebben:Bakje bier, keuken privé douche en last but not least, onze motoren achter slot en grendel dus ook dat is wel ideaal.
Het bier en fris, eten en ontbijt zal later samen met het verblijfsgeld met elkaar gedeeld worden.
Vince zal ook voor een grootscherm en beamer zorgen en kunnen we wellicht nog even een spannende film meepakken s'avonds.


Het is idd mogelijk om ook 1 dag te komen. Afgelopen keer vertrokken we rond een uur of 11 en kwamen we rond 18:00 terug. Tijd genoeg dus om aan te sluiten.

De ritten zelf zijn vooral gericht op verantwoord en veilig rij plezier! Dus geen constant extreem geknal. Maar als er ruimte voor is, gaat het gas gerust even open. We stoppen regelmatig en proberen een leuk extraatje (afgelopen keren was dit bezoek aan Nurburgring of Francorchamps) in te lassen. De route wordt bijna op de avond te voren geplannend. Ga er vanuit dat het vooral door de duitse Eifel gaat, via een omweg kan het zijn dat we Luxemburg en de Ardennen aandoen.

De andere avonden zijn vrije invulling: avondje stappen in Maastricht, films kijken, ouwehoeren... vooral niet te veel plannen.

De slaapplek is in een lokaal scouting gebouw, wat wij voor onszelf dit weekend afhuren. Er komt dat weekend verder niemand bij onze spullen. Er is een grote zaal, een nette douche en een dames en heren toilet. Verder zijn er verschillende ruimtes om eventuele snurkers te isoleren.

Ha ha ha :z :z :z
Het eten wordt vooraf gekocht,(om kosten te drukken)en zal ter plekke in de keuken worden klaargemaakt.

350px-Chef_svgkopie-1.jpg


Al met al een gezellig weekend voor ong €35,- aan onkosten.(excl. brandstofkosten)
Mochten er vragen of idee zijn: just let us know! en dan maken we er weer een geslaagde meeting van.

Ik kan me voorstellen dat de rit naar het zuiden een beetje afschrikt. Als je uit Grunning moet beginnen met rijden ben je 3 uur verder voordat je in Ulestraten bent.
Maar bekijk het zo: met dat je thuis op de motor stapt begint ook de SP-meeting! Onderweg spreek je enkele verzamelplekken af. Uiteindelijk wordt de hele club gastvriendelijk ontvangen.

Voor de mensen die onder voorbehoud meegaan kunnen we helaas geen slaapspullen garanderen! Zodra je dus beslist om definitief mee te gaan kunnen we een correcte verdeling maken van de beschikbare slaapspullen! Hoop op jullie begrip hiervoor

Home

Langs de Gewannen 19
6235 NV Ulestraten

Even wat voorstellen?

zaterdag 27 maart 2010
Cursus - Org. uitl. - Niveau 1 Circuit Zolder € 113,- :
Cursus - Org. uitl. - Niveau 1+ Circuit Zolder € 118,- :

maandag 19 april 2010
Cursus - Org. uitl. - Niveau 1 Circuit Zolder € 113,- :
Cursus - Org. uitl. - Niveau 1+ Circuit Zolder € 118,- :


vrijdag 14 mei 2010
Cursus - Org. uitl. - Niveau 1 Circuit Zolder € 113,- :
Cursus - Org. uitl. - Niveau 1+ Circuit Zolder € 118,- :


maandag 28 juni 2010
Cursus - Org. uitl. - Niveau 1 Circuit Zolder € 113,- :
Cursus - Org. uitl. - Niveau 1+ Circuit Zolder € 118,- :


maandag 5 juli 2010
Cursus - Org. uitl. - Niveau 1 Circuit Zolder € 113,- :
Cursus - Org. uitl. - Niveau 1+ Circuit Zolder € 118,- :


zondag 25 juli 2010
Cursus - Org. uitl. - Niveau 1 Circuit Zolder € 125,- :
Cursus - Org. uitl. - Niveau 1+ Circuit Zolder € 130,- :


zondag 8 augustus 2010
Cursus - Org. uitl. - Niveau 1 Circuit Zolder € 125,- :
Cursus - Org. uitl. - Niveau 1+ Circuit Zolder € 130,- :


vrijdag 17 september 2010
Cursus - Org. uitl. - Niveau 1 Circuit Zolder € 113,- :
Cursus - Org. uitl. - Niveau 1+ Circuit Zolder € 118,- :

notebook3-1.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hey Don,

wat het ook gaat worden, it's all up to the others ;)

Dan kijk ik wel of ik mijzelf toe kan laten voegen t.z.t.

Greetz :W
Gerben
 
Mijn voorstel is om de opzet gelijk te houden aan de afgelopen keren.
Dus vrijdag/zaterdag aankomen, zaterdag's rijden en zondag's naar het circuit voor de belangstellenden.

Als je maandag naar het circuit gaat denk ik dat er veel mensen vrij moeten nemen en dan e.v.t afhaken.
Maandag komt mij wel beter uit, :9 Want dan ben ik altijd vrij....

Als het maar droog is. Dan vindt ik het al goed..... vindt dat we dat wel hebben verdiend zo naar de afgelopen keren.

:W
 
Goed gedaan DOn Thanks! :}

En ja idd laten we hopen dat het eens een keer niet met bakken uit de lucht komt vallen!
Ik ga voor het voorstel van het weekend van 25 juli!
(kun je turven.)

Andere opties zijn dat ik de maandag vrij neem(wat geen probleem voor me zal zijn):
- maandag 28 juni
- maandag 5 juli

Maak ik er (samen met anderen) ene extreem lang motorweekend van!
 
Laatst bewerkt:
haha ik ben er bij.

ik heb zelf vakantie van 17 juli tot 5 sept. maar veder maak ik tijd in die weekeind hoop ik ten minste en ja droog weer want ben aan het sparen voor nieuwe camera en dan moet hij wel heel blijven hahah.
 
@Don,

Die cursus op zolder,moet je daar echt met originele uitlaat rijden of is E-keur met DB-killer ook oke...

heb weinig zin om heel mijn set terug te bouwen voor een keertje circuit.

Ga wel mee,datum zie ik nog wel...
 
ok geen bezem steel is dus thuis testen.
en je spiegels mogen die er op blijven???

nou ja ik zie wel anders rijd ik wel rond langs het cirwuit hahah
 
ok geen bezem steel is dus thuis testen.
en je spiegels mogen die er op blijven???

nou ja ik zie wel anders rijd ik wel rond langs het cirwuit hahah
Normaliter is het spiegels inklappen of afplakken, hetzelfde is van toepassing op de verlichting, dus neem wat ductape of zo mee ;)

Verder technische staat ook goed, de banden zéker en de rest natuurlijk (liever) ook 8-)

Qua kleding, laarzen, handschoenen, euh helm en minimaal aanritsbaar canvas, liever 2 of 1 delig rund *moemoe* én het liefst een rugprotector (wordt zéker aangeraden) :+

Greetz :W
Gerben

Ps. bij het aanmelden staat dit alles nauwkeuring in de bevestiging :)
 
Laatst bewerkt:
voor niveau 1 vostaat goede kleding, rugprotector is niet vereist. Verder moet de motor in goede staat zijn en idd een uitlaat met DBkiller erin hebben zitten. E keur is niet nodig.

Niveau1+ zijn de eisen wat strenger omdat het ook wat harder gaat....
 
Laatst bewerkt:
4

8-8 een dagje?

of 6-8 inchecken(Ulestraten) en na de circuitraining weer huiswaarts?
Wat mij betrefd:
6-8 inchecken met een leuke BBQ, met een cafe bezoekje in Maastricht!
7-8 optijd vertrekken voor een mooie route door de Eifel/Luxemburg
8-8 Optijd opstaan en richting Zolder rijden voor een circuittraing. Voor die niet aan de traing mee doet, kan van de sfeer op het circuit genieten, zef nog een route rijden of optijd naar huis gaan.
 
Laatst bewerkt:
8-8 is de Rizla racing day op Assen. Sowieso een heel spektakel, maar dan draaien de Dutch Superbikes een race en daarin steun ik een team (Westerman Racing met Ferry van Rijn). Dus dat gaat niet lukken. '(
 
Klinkt allemaal goed. Heb alleen nog geen idee of en wanneer ik kan. Misschien pak ik anders wel een losse dag mee aangezien ik maar op 1 uur en 15 min. zit van Maastricht.

Misschien handig om even een poll toe te voegen omtrent de data.

En een losse rit zoals deze vorig jaar:

Honda VTR SP1&2/Firestorm meeting 23 Augustus 2009

doen we die ook nog een keer over?
 
8-8 valt voor mij toevallig ook in een vrij weekend.

Tenminste, zoals het nu lijkt.
 
Laatst bewerkt:
Ik wil ook wel mee, denk alleen niet dat ik het circuit op ga. Geen goede kleding en te weinig ervaring. ;)

Wil wel komen kijken hoe het gaat.

Welk weekend maakt mij niet uit. Als we vroeg in het jaar gaan houden we tijd over om een 2e rit te doen *D


groet Peter
 
Terug
Bovenaan Onderaan