VTR SP Meeting 2011

Optie's

  • 30 April en 1 Mei

    Stemmen: 0 0,0%
  • Tussen 5 en 8 Mei

    Stemmen: 8 100,0%

  • Totaal aantal stemmers
    8
Hey nithwith jij komt toch ook, of niet dan? vrijdag, zaterdag misschien zondag?

Trouwens niet om lullig te doen maar ik heb net even terug gekeken naar de meeting van vorig jaar.
Hoe is het met dat filmpje van je? Ben je daar nog aan toe gekomen?
 
hahaha uuuu ja das een goede. filmpje. was ik glad vergeten. vond het niet echt spectaculair denk ik. zal nog eens zoeken.

maa ikke denk niet at ik kan. ik heb afgelopen weekeind mijn enkel verdraaid dus ja ik loop met krukjes.
 
hahahah nee weet ik. maar nu ligt mijn motot nog uit elkaar en het sluietelen gaat niet makkelijk zo.
 
Zo heren ben weer thuis na een zeer geslaagt weekend.

Gisteren een Super mooie rit gereden.....helemaal top

En Vince en Hilde weer super bedankt voor de gastvrijheid in het mooie Meersen.....
 
Zo ben ook weer thuis, hakman bedankt voor de lift naar het noorden!

Vincent en Hilde bedankt voor de gastvrijheid.

2 mooie dagen gehad en geweldig lekker gereden!
 
Laatst bewerkt:
Eerst de R8 uit de schuur
full
 
Laatst bewerkt:
Ik kom ook pas net thuis.... zal morgen wat plaatjes posten. Ben kapot! 3 dagen gasten uit alle windstreken van het land op bezoek: rond 01:30 slapen, en om 7 uur staat de eerste alweer fris en fruitig te doushen!? hahaha

@ Tom nog optijd thuis voor de bruiloft?

Ik vond het super gezellig om inmiddels oude bekenden op visite te krijgen! Volgend jaar weer?
 
Laatst bewerkt:
is de Axe en Nivea doushe gel ook van jou?
(als je me even je adres PB'ed, dan stuur ik je vest even op)
 
Ik kom ook pas net thuis.... zal morgen wat plaatjes posten. Ben kapot! 3 dagen gasten uit alle windstreken van het land op bezoek: rond 01:30 slapen, en om 7 uur staat de eerste alweer fris en fruitig te doushen!? hahaha

@ Tom nog optijd thuis voor de bruiloft?

Ik vond het super gezellig om inmiddels oude bekenden op visite te krijgen! Volgend jaar weer?

Heejjj,het was weer gezellie!!! :Y lekker gereden mooie wegen al waren sommige alleen voor fietsers mja O-) :X ,kvond het weer superrrr. *O*

enne ja ik was op tijd thuis de appie heeft goed gebruld op de autobahn })

Wanneer gingen we weer......... *O* *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan