VTR1000 SP Topic 21st edition

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is te leuk werk om je Sp2 te updaten vindt ik.

Voorkant is wel te koop, denk dat ik opzoek ga naar een BIG Piston voorvork... net even weer wat nieuwer he. :+

Hmm een enkelzijdig ophanging, komt dat de sp ten goede? Vind die achterbrug juist zo mooi van een Sp2!
Ach ieder zijn smaak dat is het mooie!

Mijn verlanglijstje voor de komende jaren:

Remklauwen voor en achter van Brembo, en dan de achterste dat die eronder hangt.
Radiateurs aan de voorkant.
Marchesini wielen.
1200 cc
gewicht redcuctie
enz enz enz
:+ *D :9~

Maar om dit klaar te krijgen ben ik dus ook altijd met de motoren van andere mensen bezig, dus tijd heb ik eigenlijks niet.
En de vrije tijd die ik had offer ik nu op aan een auto :X wat ook een leuke hobby is 8-)

Weet niet of ik het al gevraagd had maar wat moet die voorkant kosten?

Laters.
 
We missen nog een aantal namen op onze google map!

[~[url="http://i244.photobucket.com/albums/gg39/SollX/googlemaps.jpg"]afbeelding~][/url]

Voel je niet verplicht.. maar wel gepushed :+

en zoals al gezegt: zet je tag ergens in jouw woonplaats, niet bij je huis. tenzij je het heel leuk vind om onverwacht bezoek te krijgen

en weet je niet hoe het werkt:
[afbeelding]


het is gelukt hoor

word druk in noord holland.

hoe krijg ik eigenlijk een motortje inplaats van de blauwe marker?
 
deze mag je ook in de OP zetten :)

IMG_4399.jpg
 
Ik zie net dit topic voorbij komen. Heb de VTR altijd al een hele mooi bike gevonden. Maar deze uit de OP:

full


Mooie bike :9~ nog mooier plaatje :}
 
Final Edition blijft idd een mooi plaatje!

:Y Inderdaad.

Vind eigenlijk alle combi's wel mooi. Ook de Edwards replica is leuk. En ben ook tevreden over mijn Gixxer K4. Maar vind vooral de voorkant van de SP modellen nog steeds mooier dan de voorkant van mijn Gixxer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan