waar naartoe eind april?

lambda01

Die hard MF'er
22 mrt 2007
503
0
zuid-limburg
ik wil komend jaar eind april een paar dagen weg met de motor.
Nou heb ik al heel wat wegen in heel Europa gereden, dus heb de plekken waar ik het liefst naartoe wilde al gereden. Nou zijn er vast gebieden waar ik zelf niet aan denk, die wel leuk/mooi zijn om te rijden.
Dus vraag ik hier maar eens: waar zouden jullie in die periode naartoe gaan?

:]

edit:

op dit moment zijn voor april/mei de vogezen en schwarzwald nog steeds mn favorieten, mooie wegen en omgeving en je kan er lekker sportief sturen :]

hoger de bergen in is ook erg leuk, ben er zelf wel vaker in de zomer geweest, maar lijkt me dat eind april een hoop passen nog niet open zijn?
 
Laatst bewerkt:
Rondje Moezel/Eifel/Ardennen?


Ik woon in Maastricht, dus moezel, eifel en ardennen kan ik al van huis uit gaan rijden.

Andere jaren ben ik in de genoemde periode oa naar het sauerland, de pfalz, spessart, vogelsberg, odenwald, schwarzwald en vogezen geweest.
 
vogezen
of de buienradar volgen om daar te rijden waar geen regen is
kan wel eens nodig zijn in april
 
Laatst bewerkt:
Vanuit Winterberg....kan je erg leuke rondjes rijden!! Bvb rondje Edersee.. vorigjaar gedaan met de hemelvaart 1 ochtend regen gehad voor de rest perfect weer..asfalt...omgeving..eten...drinken...

Mischien dit jaar nog wel een keer
Suc6
 
Harz, Thüringerwald, Zwarte Woud, Westerwald, Odenwald, Vogelberg, Weserbergland, Teutoburgerwald

man er is zoveel moois... :]
 
:) rondje Nederland, waarom niet?
rondnl.jpg
 
Wat heeft iedereen toch met Duitsland... Ga eens lekker de Bourgogne/Auvergne in. Kun je ook heerlijk touren en is eens een keertje iets anders.
 
waarom zou je er iets tegen hebben, het is een fantastisch motorland met hele mooie gebieden, prijzen voor eten, overnachten e.d. zijn uitstekend en ook benzine is goedkoper dan in Nederland en Frankrijk...

maar ik heb NIETS tegen Frankrijk, kom er heel vaak en heel graag, alleen is het dan meestal voor iets langere tijd
 
waarom zou je er iets tegen hebben, het is een fantastisch motorland met hele mooie gebieden, prijzen voor eten, overnachten e.d. zijn uitstekend en ook benzine is goedkoper dan in Nederland en Frankrijk...

maar ik heb NIETS tegen Frankrijk, kom er heel vaak en heel graag, alleen is het dan meestal voor iets langere tijd

precies en bourgogne/ auvergne ben ik inderdaad nog niet geweest.

iedereen bedankt voor de tips tot nog toe!
 
Laatst bewerkt:
Wat heeft iedereen toch met Duitsland... Ga eens lekker de Bourgogne/Auvergne in. Kun je ook heerlijk touren en is eens een keertje iets anders.

ik heb alleen in frankrijk altijd wat meer moeite om redelijke hotels/ overnachtingsplaatsen te vinden dan in duitsland..
 
Terug
Bovenaan Onderaan