Waar zelf geleverde banden laten monteren??

-jasper-

Die hard MF'er
5 feb 2006
512
2
Steenbergen Nb
Wie heeft een adresje waar men zelfgeleverde banden wil monteren? Liefst in de buurt van Dordrecht..

De gemiddelde dealer heeft er weinig trek in omdat er natuurlijk niets te verdienen valt..
 
bikersplace in leidschendam is het enige wat ik weet..

Veel dealers doen het niet omdat jij hele motor gaat afleveren.. probeer anders een kale velg af te leveren (staan wel dingen over op het forum denk k) dan is het een kwestie van een paar minuten voordat hij erop zit en gebalanceerd is :)
 
Wie heeft een adresje waar men zelfgeleverde banden wil monteren? Liefst in de buurt van Dordrecht..

De gemiddelde dealer heeft er weinig trek in omdat er natuurlijk niets te verdienen valt..
Gewoon naar korteland (hardinxveld), daar ga ik ook heel vaak heen. Voor mij rekent hij meestal 15 euro per band. Dus je moet vooraf gewoon die prijs afspreken, gewoon zeggen dat je gehoord hebt dat hun de bandjes voor 15 euro er omheen leggen, dan komt het best goed ;) Suc6

Deze prijs is wel alleen bij het aanleveren van de losse velg, dus niet met demontage/montage op de motor.
 
Laatst bewerkt:
Gewoon naar korteland (hardinxveld), daar ga ik ook heel vaak heen. Voor mij rekent hij meestal 15 euro per band. Dus je moet vooraf gewoon die prijs afspreken, gewoon zeggen dat je gehoord hebt dat hun de bandjes voor 15 euro er omheen leggen, dan komt het best goed ;) Suc6

Deze prijs is wel alleen bij het aanleveren van de losse velg, dus niet met demontage/montage op de motor.

Daar kom ik vaker maar was in de veronderstelling dat men dat daar niet deed, heb Marcel even een mail gestuurd dus we zullen het zien :)
 
Er loopt al een topic hierover, even zoeken: banden via internet of zoiets. Er zijn ondertussen heel veel zaken die er niet moeilijk over doen.
 
Gewoon naar korteland (hardinxveld), daar ga ik ook heel vaak heen. Voor mij rekent hij meestal 15 euro per band. Dus je moet vooraf gewoon die prijs afspreken, gewoon zeggen dat je gehoord hebt dat hun de bandjes voor 15 euro er omheen leggen, dan komt het best goed ;) Suc6

Deze prijs is wel alleen bij het aanleveren van de losse velg, dus niet met demontage/montage op de motor.

Das totaal 30 euro per setje ....
dat vind ik knap betaald hoor ..... ik zou eerder 15 euro per set redelijk vinden .....
 
Voor zover ik weet doet een beetje motorzaak daar niet moeilijk over. Goedkoopst voor jezelf en makkelijkst voor de zaak is als je losse wieltjes aanleverd. prijs? zal wel verschillend zijn. 10e per band schijnt vrij normaal te zijn

greetz
 
Das totaal 30 euro per setje ....
dat vind ik knap betaald hoor ..... ik zou eerder 15 euro per set redelijk vinden .....

Kijk, daar zijn de "oud hollandse" niksgevers ook weer op het internet!

15 euro voor een wiel om te leggen incl balanceren is een normale prijs, gewoon netjes te noemen,

7,50 per wiel zijn vooroorlogseprijzen, ze mogen al niets meer verdienen aan de band van je, en dan ook nog gierig doen op een geleverde dienst is wel erg kort door de bocht.
 
Kijk, daar zijn de "oud hollandse" niksgevers ook weer op het internet!

15 euro voor een wiel om te leggen incl balanceren is een normale prijs, gewoon netjes te noemen,

7,50 per wiel zijn vooroorlogseprijzen, ze mogen al niets meer verdienen aan de band van je, en dan ook nog gierig doen op een geleverde dienst is wel erg kort door de bocht.

Ik zou €30,- per set prima vinden, maar het verschil wat er in de prijs van banden zit, in mijn geval €140,- dat vind ik echt veel te veel, ik werk zelf in de autobranche en ik kan je vertellen dat het vaak nog moeilijk is om al € 150,- te verdienen op de verkoop van de gemiddelde Vw Golf!
 
He, Streefkerk ligt in de buurt van Giessenburg toch??

Daar zit JST-motoren, een Cross/Enduro zaak, die doet het voor een tientje per band ofzo.

Succes! :W
 
Ik zou €30,- per set prima vinden, maar het verschil wat er in de prijs van banden zit, in mijn geval €140,- dat vind ik echt veel te veel, ik werk zelf in de autobranche en ik kan je vertellen dat het vaak nog moeilijk is om al € 150,- te verdienen op de verkoop van de gemiddelde Vw Golf!

Als je in de autobranche werkt, dan is het voor je een fluitje van een cent om zelf of een collegabedrijf te regelen die dat voor je doet (evt tegen vergoeding)

;)
 
Ga na een autosloop ofzo, beetje beunhaas garage.
Voor 5,- haalde hij de band er af en zette er een nieuwe op.
 
Ik w8 ff op m'n nieuwe banden en dan ga ik met die losse wielen gewoon ff naar Hardinxveld of giessenburg, kan ze namelijk zelf nog wel monteren alleen balanceren lukt niet op die apparaten die een autobedrijf heeft.

Komt goed! bedankt voor de tips!!
 
Jasper mail me maar, heb een goed adresje voor je die ze voor 10 eu per wiel doet incl ballanceren. Kom zelf uit Zwijndrecht.
 
Ik zou €30,- per set prima vinden, maar het verschil wat er in de prijs van banden zit, in mijn geval €140,- dat vind ik echt veel te veel, ik werk zelf in de autobranche en ik kan je vertellen dat het vaak nog moeilijk is om al € 150,- te verdienen op de verkoop van de gemiddelde Vw Golf!

Als je zelf in de autobranche zit,dan kan je zelf toch wel een bandje erom heen draaien?
Wij doen het ook 15e per los wiel incl balanceren en nieuwe ventielen.

[edit]

lees net dat monteren wel gaat,alleen balanceren niet.
Moet leren verder te lezen |( |(

Je kan ook een balanceerbokkie kopen voor een paar tientjes,ben je overal vanaf :Y

[/edit]
 
Laatst bewerkt:
lepels(10€ voor 3),WD40(2.5€ voor 300ml (action)),nylonbeschermkapjes voor over de velgrand voor posers, en spierkracht...
 
Misschien een leuk idee om een topic te openen waa we in de beginpost bijhouden waa in NL dit tegen een bepaalde prijs te doen is, of bestaat dat al?

Grtz Zieke
 
Gewoon naar korteland (hardinxveld), daar ga ik ook heel vaak heen. Voor mij rekent hij meestal 15 euro per band. Dus je moet vooraf gewoon die prijs afspreken, gewoon zeggen dat je gehoord hebt dat hun de bandjes voor 15 euro er omheen leggen, dan komt het best goed ;) Suc6

Deze prijs is wel alleen bij het aanleveren van de losse velg, dus niet met demontage/montage op de motor.

Nou korteland wordt het dus zeker niet!!!!!! € 35,- per wiel als ik met losse wielen kom... dat gaat nergens over, daar kom ik de volgende x dus zeker niet meer, ook niet voor onderhoud want ik word niet graag voor de gek gehouden :N :W korteland
 
Terug
Bovenaan Onderaan