Waarde CR480 luchtgekoeld

hondaxl

Die hard MF'er
13 okt 2004
901
0
Beveren-Waas
Hallo,

Ik kan een luchtgekoelde CR kopen. Ik dacht deze ondertussen collector's items beginnen te worden. Maar de prijs is niet zo hoog en de verkoper is niet direct bereikbaar voor info te geven over de staat van de motor. Ik denk dus dat het niet-lopertje zal zijn. Nu is de vraag zijn de onderdelen voor deze motor nog vlot te krijgen. Zou er misschien een CR500 watergekoeld blok in passen...het frame lijkt wel enorm op dat van een 500. Wat zouden jullie geven voor deze motor...loper...niet-loper.

TIA
 
Ik weet het niet zeker, maar ik gok dat de onderdelen niet, of slecht verkrijgbaar zijn. dat zal vermoedelijk ook de reden zijn dat de verkopende partij heb zo goedkoop van de hand doet.

klasiekers moet je "eigenlijk" wel in ere te houden, vind ik.
als je daar een 500 blok in wil hangen, kun je beter meteen een 500cc fiets kopen. :?
 
Laatst bewerkt:
Ik kan een luchtgekoelde CR kopen. Ik dacht deze ondertussen collector's items beginnen te worden. Maar de prijs is niet zo hoog ..
Een liefhebber die ernaar op zoek is zal er een goede prijs voor geven.
Maar dat zijn in Nederland maar een handjevol mensen.

Als je die kan vinden kan je wel gelijk doorverkopen en relatief goed geld maken. ;)

Wat is de vraagprijs trouwens? O-)
 
Ik had al een reactie gegeven op een eigen ontvangen mailtje.

Afahankelijk van het type ( aandrijving links of rechts) en het aantal originele onderdelen en in welke staat, variëert de prijs tussen 250 en 2000 euro.

Uiteraard ook afhankelijk van de liefhebber!
 
Long time no see!

Wordt het geen tijd dat je weer zo'n blerende tweetakt aanschaft?

In augustus word er een tweetakt 500 c.c. meeting gehouden! Leuk!
 
Lon time no see, je komt ook in de verkeerde topics. :P :+

Die 500 cc 2 takt meeting is gaaf. :}

Ik blijf een zwak voor die dingen houden, maar voorlopig hou ik het wel even bij 1 motor, zowel financieel als qua tijd.
Ben ook 2 keer werkeloos geweest zonder uitkering, en nu heb ik hopelijk na 5 maanden weer een goede baan. Gisteren begonnen. O-)
 
Het ging over deze.
http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=4621076919&sspagename=ADME:B:AAQ:BENL:1

Uiteindelijke verkoopprijs 335 euro. De prijs zou ook de reden geweest zijn om deze te kopen en geen 500 watergekoeld. Mijn persoonlijke keuze is altijd ofwel nieuw kopen uit de winkel of zo goedkoop mogelijk tweedehands + lopend + onderdelen vlot verkrijgbaar, vandaar.
Bij deze kon ik de verkoper niet bereiken met mijn vragen over de staat van de motor, bijgevolg geen interesse van mij uit.
Ik ben akkoord dat je een oudje best niet te veel opereert, maar soms wordt een transplantatie onvermijdelijk. Vandaar de vraag of er een 500 blok in kon.
 
Terug
Bovenaan Onderaan