Wat is spannerder de Moto GP of de Formule 1

Weet niet of jullie net race 2 van WSBK gezien hebben... daaamn wat was dat spannend, dramatisch en mooi.. ..

on topic: motogp!!!
 
Wat de f1 tegenwoordig leuk maakt is dat kleinere teams ook weer een kans hebben, daarnaast is er grotendeels een verbod op electronica, zo is er geen TC meer, zou de MotoGP ook een stuk leuker maken maar dan zul je denk ik naar een volledig CRT concept moeten denk ik.
 
Een auto he. :9
Maar ik probeer liever met een F1 te driften dan met een Gp machine.
Allebei zal trouwens eindigen in een crash. :+
gast, je komt de pitstraat niet eens uit. het is makkelijker om met een GP motor weg te rijden.
eenF1 laat je 3x afslaan en dat ding word te heet en het is mission abord :W
 
gast, je komt de pitstraat niet eens uit. het is makkelijker om met een GP motor weg te rijden.
eenF1 laat je 3x afslaan en dat ding word te heet en het is mission abord :W

Zal zeker zo zijn , had het ook over een auto he.
Ik bedoelde dan ook dat een motor in het algemeen moeilijker en meer skils vraagt dan een auto. F1 is wel iets aparts ja , vooral het geluid. Op tv vind ik het net dinky toys.
Ach en na een motortje of twee zal dat weg rijden met zo`n bak ook wel lukken. :W :W
 
Laatst bewerkt:
Zal zeker zo zijn , had het ook over een auto he.
Ik bedoelde dan ook dat een motor in het algemeen moeilijker en meer skils vraagt dan een auto. F1 is wel iets aparts ja , vooral het geluid. Op tv vind ik het net dinky toys.

je zij namelijk juist dat je dat wel zo bedoelde, hier je eigen tekst.
quote:


Maar ik probeer liever met een F1 te driften dan met een Gp machine.

:W
 
Laatst bewerkt:
Hamster van Top Gear mocht een keer in een F1 of F2 wagen rijden.

Doe mij maar een MotoGP fiets, hoor.
Dit is natuurlijk wel een briljant voorbeeld hoe moeilijk een F1 auto te racen is.

Wel eens beeld gezien van Doohan die in een Williams mocht rijden, die kreeg met pijn en moeite 2 rondjes zonder te spinnen voor elkaar.

Schumacher ging op een MotoGP Ducati maar 5 seconde langzamer rond dan het ronderecord....

Nee hoor, F1 is voor mietjes.... :z
 
Die maar 5 seconden langzamer op een Duc vragen om een bepaald grapje, maar ik zal me inhouden.

Bigscale


Dit is natuurlijk wel een briljant voorbeeld hoe moeilijk een F1 auto te racen is.

Wel eens beeld gezien van Doohan die in een Williams mocht rijden, die kreeg met pijn en moeite 2 rondjes zonder te spinnen voor elkaar.

Schumacher ging op een MotoGP Ducati maar 5 seconde langzamer rond dan het ronderecord....

Nee hoor, F1 is voor mietjes.... :z
 
Non argument, aangezien het deelnemersveld in de f1 groter is dan het WSBK.

Aantal ingeschreven rijders :
F1 aantal rijders 25
SBK aantal rijders 25

Kwamen er van in actie
F1 aantal rijders 24
SBK aantal rijders 23

Ja het deelnemers veld is veel groter... non argument
 
Aantal ingeschreven rijders :
F1 aantal rijders 25
SBK aantal rijders 25

Kwamen er van in actie
F1 aantal rijders 24
SBK aantal rijders 23

Ja het deelnemers veld is veel groter... non argument
''Veel'' verzin je er nu zelf bij en je geeft met die cijfers zelf aan dat Gerard het feitelijk onjuist had en zijn stukje puur subjectief is.
 
Laatst bewerkt:
Dit is natuurlijk wel een briljant voorbeeld hoe moeilijk een F1 auto te racen is.

Wel eens beeld gezien van Doohan die in een Williams mocht rijden, die kreeg met pijn en moeite 2 rondjes zonder te spinnen voor elkaar.

Schumacher ging op een MotoGP Ducati maar 5 seconde langzamer rond dan het ronderecord....

Nee hoor, F1 is voor mietjes.... :z

Non argument , Schumacher heeft IDM gereden .
Een F1 auto zal zeker moeilijk te racen zijn , maar blijft een auto (veredele kart).
En auto`s zijn altijd -1 . :+ :+ Alleen dat geluid van die dingen , prachtig.
 
De motogp volg ik nog altijd met ongezonde hartslag,nu doet mijn pupil ook mee voor de overwinning dus dat scheelt.
Ik zit constant Gas GAAAAAAS,ga er nou langs man,links kijk dan links,sukkel enz.

Bij de WSBK en andere klassen lig ik onderuit lekker te genieten hoewel deze objectief gezien als spannender gekwalificeerd zou kunnen worden.
 
Non argument , Schumacher heeft IDM gereden .
Een F1 auto zal zeker moeilijk te racen zijn , maar blijft een auto (veredele kart).
En auto`s zijn altijd -1 . :+ :+ Alleen dat geluid van die dingen , prachtig.
Dus een motogp coureur die weleens een rondje in een raceauto heeft gereden rijdt ook makkelijk met een F1 auto rond?? Non argument :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan