Weer een H-D project

uit laaten in de doos
full
 
zo dit zijn de een van de laatste foto's omdat ik nu op onderdeelen moet wachten
maar als ik het binnen heb zullen jullie het wel zien
full
 
voorlopig de laatste foto, De groetjes en bedankt allemaal voor jullie intressen in mijn project houdoe
full
 
super mooi werk man!!

maar eh, om er op terug te komen, wat kost zoiets nou als je alles bij elkaar opteld? 10.000? 20.000? geef eens een indicatie..
 
hey Mike,
dat heb je mooi in elkaar gezet, man..

zo te zien, is dit geen hobby meer, maar doe je dit voor je brood (dus professioneel).
ziet er echt goed uit... eg wel...

dan mag het misschien niet iedereens smaak zijn.. maar respect !!!!
Matoe
 
dit is een van de dingen die ik doe voor mijn brood maar dit is niet de hoofd zaak dit is een uit de hand gelopen hoby waar ik zoon 20 jaar geleden mee begonnen ben :) ;)
bedankt voor je reactie en het is inderdaat niet iedereen zijn smaak en dat is maar goet ook anders zag er de wereld wel heel blauw uit en die tijd hebben we gehad met de smurven
 
Ja dat klopt met een laserstraal van het eene punt naar het andere punt maar dat teld alleen voor het rijwielgedeelte maar niet voor het motorblok en versnelingsbak maar je ziet snelgenoeg of alles goed staat aan je beld aandrijving als je een paarkeer draait aan het achterwiel en de beld blijft mooi op de zelfdeplaats blijft op de poelie dan is het perfekt en meten is weten
da's precies wat ik bedoelde.
om het rijwielgedeelte te richten heb je dus een laserstraal nodig.
de rest gaat op het oog.
 
om het blok en de bak in een lijn te krijgen moet je een bepaalde sleutel volgorde volgen en dan het achterwiel met de laser uitlijnnen zo moet je ook altijt op letten welke grade je een voorvork/ Balhooft je er in zet zodat je wel de goude regel in acht neemt en dat is de Rank en Trail de Trail moet tussen de 5 en 10 cm zijn niet meer en niet minder
kijk maar een naar het plaatje zodat je kunt zien wat ik bedoel en je niet zomaar wilt weg een ander balhooft moet plaatsen
full
 
He weet leuk je weer te horen een shovel zijn mooi om te verbouwen en ook nog betaal baar maar ik weet natuurlijk niet wat jij veel of wijnig vint maar kijk eens noor het forum choppers en dan het shovelhead project
 
shovel kost ong. 6000 a 7000 pleuro
en dan nog verbouwen
dus dat gaat nog zeker 5 jaar duren denk ik
hoop eerder maar het zal eerder later zijn
 
Mike, misschien heb je hier nog eens wat aan.

............ en anderen wellicht ook; allemaal weetjes over geometrie, free software om een en ander te berekenen etc, etc.
 
Terug
Bovenaan Onderaan