Moet ik in de gaten houden, volgend jaar heen op de 125 vanvan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Maar wat is het voordeel hiervan en gaat dat wel goed in een regenbui?Bekijk bijlage 1931431Bekijk bijlage 1931432Vond deze ook wel apart. Cilinders "omgedraaid" dus carburateurs aan de voorkant.
Is wat aan de late kant weet het
Zat daar ook een logica achter, 'vanuit een ouder model?'Nee
Falcone is burger , Alcer en superAlcer zijn voor het leger ontwikkeld vanuit een veel oudere model
die groene Wanderer...was die ooit van Piet B. uit Utrecht?Ik heb afgelopen zaterdag deze brikken gespot, tijdens het Flaeijelfeest in Nieuwehorne.
Bekijk bijlage 1931491
Bekijk bijlage 1931496
Bekijk bijlage 1931494
Bekijk bijlage 1931493
Zelf ook meegereden op de DKW Block 200 van m’n vader en m’n vader op zijn Wanderer 1SP (de groene)
Bekijk bijlage 1931495
Bekijk bijlage 1931492
M’n vader heeft deze zelf opgeknapt en hij heeft ‘m al zolang ik kan herinneren, dus dat zou dan meer dan 20 jaar geleden moeten zijn? Kan het hem eens vragen hoordie groene Wanderer...was die ooit van Piet B. uit Utrecht?
Je kunt allerlei flauwekul motieven gaan bedenken maar het belangrijkste is "gewoon omdat het kan".Maar wat is het voordeel hiervan en gaat dat wel goed in een regenbui?
Er is thermisch gezien alleen maar nadeel, warme uitlaatzijde zit normaal in de koelste lucht. De ram-air voordelen zijn er ook niet als de carburateurs hier niet voor zijn aangepast.Maar wat is het voordeel hiervan en gaat dat wel goed in een regenbui?
Ik reed op een 500 toen ik twintig was, nu 38 jaar gelden alweer. Prima fietsje.Al een paar keer zag ik op vrijdagmorgen in Zwijndrecht deze staan. Wordt gewoon voor dagelijks vervoer gebruikt
Bekijk bijlage 1950832
Bekijk bijlage 1950833
Bekijk bijlage 1950835
Heel erg leuk ding imho. Valt toch wel in de categorie "echte" motorfietsen uit mijn jeugd.