Welke mooie brik heb jij gespot?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sorry jongs: ik dacht ècht gefilmd te hebben hoe dit klinkt, maar blijkbaar drukte ik slechts een foto af...(kalf!):

full
 
Ik was met de Lib, en toen ik zag dat een clubgenoot er ook was heb ik haar er maar bij gezet...leuk zo'n roedeltje..

full
 
..toen kwam er ineens een Münch de parking oprijden!
Wanneer zie je er nou eentje??
full
 
Echt; als je op een mooie zondagochtend wat moois wil zien, moét je even de grens over naar Gildehaus bij de 'Alte (of Ost) Muhle'..
Een mooie Panther..

full
 
Laatst bewerkt:
Ik dacht dat er niets mooiers kon, maar toen kwam nummer twee (!!) de parking op:
full
 
Zo zie je er nooit een, zo heb je er twee..!!
Münch-en zijn altijd mooier als paar...
full
 
..en net toen ik van plan was huiswaarts te gaan kwam deze magnifieke CBX om de hoek zetten..
Elke (mooie!) zondagmorgen van pak-em-beet 10.00u tot een uurtje of 1 (13.00) is het hier kijken en bekeken worden met oud en nieuw gebroederlijk naast elkaar..


full
 
..en net toen ik van plan was huiswaarts te gaan kwam deze magnifieke CBX om de hoek zetten..
Elke (mooie!) zondagmorgen van pak-em-beet 10.00u tot een uurtje of 1 (13.00) is het hier kijken en bekeken worden met oud en nieuw gebroederlijk naast elkaar..


[afbeelding]


Waar is dit? Is dat dus elke zondag bij mooi weer?
 
Jongens lees het topic nou eens door: Gildehaus, Ostmuhle, zondagochtend 10-13u, mooi weer!
En ja: in principe elke zondag zolang de temperatuur/ weer het toelaat...
We hebben er regelmatig meer dan 500 man staan...
 
Jongens lees het topic nou eens door: Gildehaus, Ostmuhle, zondagochtend 10-13u, mooi weer!
En ja: in principe elke zondag zolang de temperatuur/ weer het toelaat...
We hebben er regelmatig meer dan 500 man staan...
Als het daar elke zondag mooi weer is dan kom ik ook eens kijken.... _O-
 
Zolang je regen ziet als vloeibare zonneschijn is het er altijd mooi weer... :W
 
Over die Mammuth is een leuke film gemaakt, althans ....de film heet zo en Gerard Depardieu rijdt op zo`n machtige machine!
 
Jongens lees het topic nou eens door: Gildehaus, Ostmuhle, zondagochtend 10-13u, mooi weer!
En ja: in principe elke zondag zolang de temperatuur/ weer het toelaat...
We hebben er regelmatig meer dan 500 man staan...

Ah, sorrie, heb er overheen gelezen. Bedankt voor de tip! :}
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan