Were back! Endurorijders omgeving Ter Apel, deel 4

Mario2T

MF veteraan
26 dec 2004
14.797
1
Vlagtwedde
Daar de mods inmiddels wel toestaan dat er topics geopend worden die EN ruimte geven om iets te organiseren EN die een bepaalde lokatie aangeven, lijkt mij dit het moment om dit oer-oude, maar oh zo gezellige topic nieuw leven in te blazen!
 
Bijna...en dan kan Paul in het voorjaar knallen!!

Jij nog niemand op de Mugen gehad?
 
Laatst bewerkt:
Bijna...en dan kan Paul in het voorjaar knallen!!

Jij nog niemand op de Mugen gehad?

weinig reacties, maar geen wonder eigenlijk met dit weer...

motortje loopt ook super.

mooi restauratie project.. maarja helaas ben ik daar geen type voor denk ik
 
Bijna inderdaad vandaag de spaken van remy binnen gekregen dus morgen even inspaken en zaterdag uitlijnen en miss eem de bandjes erom laten leggen.
 
is vledder nu echt dicht tot maart/april? we kunnen toch wel iets doen om de baan in zekere zin rijklaar te maken?

ben er trouwens al maanden niet geweest, weet iemand de conditie van de baan op dit moment?
 
Nou dan zal ik me ook maar weer eens een keertje melden. Heb dit jaar eigenlijk een erg crossloos jaar gehad.
In maart heb ik m'n blok gereviceerd en daarna 1x aangetrapt en warm laten draaien. Daarna heeft de motor het hele jaar onder een laken in de schuur gestaan tot begin november. Ik wou de motor klaar maken voor de laatste off road rit in Westerbork. Het aantrappen ging heel goed. Toen maar eens een stukje rijden. En daar ging het helaas fout. Ik ben tot de 3e versnelling gekomen en toen zat de boel vast. Het blokje er dus weer onder vandaan gehaald en een kennis heeft hem uitelkaar geschroefd. (had er zelf geen tijd voor) Wat bleek: er was een stuk uit de schakelwals gebroken. Na de eerste schrik (ik zag de eurootjes al weer rollen) kon ik een andere schakelwals kopen bij Jacob-Jan voor € 25,--. Deze is ingebouwd en ondertussen rijdt de motor dus gelukkig weer als vanouds.
De bedoeling is om 30 december de off road rit in Staphorst te gaan rijden en eigenlijk wil ik volgend jaar ook wat vaker een baan gaan opzoeken. Misschien ook wel een keer naar Nunspeet met een groep van het motor-forum.

Richard
 
is vledder nu echt dicht tot maart/april? we kunnen toch wel iets doen om de baan in zekere zin rijklaar te maken?

ben er trouwens al maanden niet geweest, weet iemand de conditie van de baan op dit moment?

De baan is momenteel kletsnat! De sloot er naast kan het water niet afvoeren, dus het is wachten geblazen. Zo snel er iets kan gebeuren horen jullie het.
 
Terug
Bovenaan Onderaan