Wie rijdt er in de buurt van Nijmegen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
hahaha,rustig aan micky,ik zal eens gaan kijken :+ .
Zo gerald, jij bent er scherp bij, lekker he'tuinieren :r .
Het tuinieren zit erop! De tuin is af, gelukkig. Wat een shit werk met deze hitte, maar goed nou kunnen we lekker buiten zitten!

Heb vanmorgen nog een spidi backprotector gehaald (laatste mogelijkheid voordat ik op vakantie ga :X ). Je voelt het nauwelijks zitten. Veel stelmogelijkheden en niet echt dik, kortom de ideale voor mij!

Even twee plaatsen van het resultaat van mij noeste arbeid:
IMG_0883.JPG

IMG_0884.JPG


Heb ik mijn vakantie verdient of niet ????
 
Laatst bewerkt:

:^

ThanX voor het compliment ! Leuk kennisgemaakt met je te hebben en we moeten
binnenkort maar eens een sportief toertochtje gaan maken... Zag er bruut uit, die afgesleten steppie en uitlaat (jammer van de uitlaat) *D
Die slick die achter op je Fazer ligt kan nog een weekie mee (het gaat toch niet regenen :+
Ja, mooie "fiets" hoor... :} :} .

Tja, steppie is leuk, uitlaat niet :( . Maar ik heb van Ollie nieuwe slijtknoppen gekregen (thanks mate ;) ) en ik weet nu dat dit de grens is :X :X :X ...

Diablo's komen eraan :} :} :...

Heb ik mijn vakantie verdient of niet ????

Ech wel :} :} :} .... heb je dat tuinhuis ook zelf gemaakt :?


 
Men, wat een mooie kwaliteit :9~ :9~ :9~ .
Is jou ruitje zo donker??Ik bij die van mij minder
last van licht verschil.
Thanks ;) , dit is nog een lage kwaliteit vergeleken bij het orgineel 8-) ....

Dit is het standaard ruitje van Yamaha, maar op een zwarte Fazer hebben ze een zwarte / donkere ruit gemonteerd. Staat heel mooi, maar met een camera heb je 's avonds eerder dat het te donker wordt B| .... Je kunt dat inderdaad goed boven in het beeld zien....
 
euh.. malfie of sgapie.. kunnen jullie mij het rekeningnummer geven waarnaar jullie al jullie boetes overgemaakt hebben.
Ik ben mijn beukering nog steeds kwijt en ik moet hem deze week toch echt gaan betalen.
 
Niels gespot gister op de A73, wij sloegen af richting Wijchen en hij haalde ons links in. Leuk kontje op je V-max! ;)

@Eline; Het rekeningsnummer is 347609 van het CJIB te Leeuwarden

Let op dat je je wel je beschikkingsnummer moet noteren bij de overschrijving. Waarschijnlijk zul je die ook niet meer hebben dus probeer ze te bellen:
058-2342130 of 024-6487818 (van 09.00 - 12.00)

Ik had er inderdaad nog eentje liggen, maar verder rijd ik altijd erg netjes hoor ;)
 
Niels gespot gister op de A73, wij sloegen af richting Wijchen en hij haalde ons links in. Leuk kontje op je V-max! ;)

@Eline; Het rekeningsnummer is 347609 van het CJIB te Leeuwarden

Let op dat je je wel je beschikkingsnummer moet noteren bij de overschrijving. Waarschijnlijk zul je die ook niet meer hebben dus probeer ze te bellen:
058-2342130 of 024-6487818 (van 09.00 - 12.00)

Ik had er inderdaad nog eentje liggen, maar verder rijd ik altijd erg netjes hoor ;)

Edit: nu ik toch aan het editen ben... B|
@Sgapie / Malfunction:
heb je belangstelling voor de totale film, +/- 10 16 min. :?
En moet ik die voor je op DVD zetten of op CD :?
En wil je DVD, S-VCD, VCD, Real of WMV?
Eventueel kan ik 'm ook ergens neerzetten om te downloaden (afhankelijk van formaat en dus grootte)....
E-mailen gaat niet ;) ...


Ik hoor het wel :+
 
Laatst bewerkt:
Niels gespot gister op de A73, wij sloegen af richting Wijchen en hij haalde ons links in. Leuk kontje op je V-max! ;)

@Eline; Het rekeningsnummer is 347609 van het CJIB te Leeuwarden

Let op dat je je wel je beschikkingsnummer moet noteren bij de overschrijving. Waarschijnlijk zul je die ook niet meer hebben dus probeer ze te bellen:
058-2342130 of 024-6487818 (van 09.00 - 12.00)

Ik had er inderdaad nog eentje liggen, maar verder rijd ik altijd erg netjes hoor ;)

En ik maar wachten ;) Post van Niels in topic '[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (3)'

Maar toch gespot en niet eens een sticker nodig :+
 
nog een nijmegen naar meld zich
gelijk mun fietsje er maar bij
full



iemand die toevallig de 14de\15de aug richting oosterijk rijd
zou dan fijn zijn als ik mee kon rijden , 11 uur alleen is beetje saai
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan