Wie rijdt er Suzuki RF600R / RF900R deel 4!

Status
Niet open voor verdere reacties.
he jongens ik ga jullie verlaten
heb gisteren de motor verkocht omdat ik het een beetje saai vond worden op het forum hihi
nee hoor grapje ik heb weinig tijd om te rijden en de motor stond maar te staan in de garage.
kan beter er iemand anders plezier van beleven. mssn dat er in de toekomst wel weer een RF 900 komt waar ik wel tijd voor heb
moet wel zeggen heb erg genoten van het forum en zal het ook zeker blijven volgen
durf het bijna niet te zeggen maar heb wel weer vervoer voor me zelf aangeschaft een nieuwe Piaggio x9 om toch nog op 2 wielen de boodschappen te halen.
Yakuza en vlugel en natuurlijk alle anderen ik wil jullie veel plezier wensen van jullie RFjes en veel veilige kmters.
de groeten en als je prompt in de buurt van groningen een Piaggio x9 tegen komt schaam je dan niet om even je hand op te steken mssn ben ik het wel
de groeten
IMG_7220.jpg
 
oh en minime het is niet zo een raar bedrag hoor wat je er voor vraagt
ik heb er zonder blikken of blozen 2750 euro voor gekregen
gewoon volhouden de aanhouder wint.
succes met de verkoop.
 
ja zal ik zeker doen
we hebben hem nog niet we kunnen hem volgende week woensdag pas halen
dus nog 1 weekje genieten van de RF
maar het is deze maar dan in het zilvergrijs
Dia1.jpg
 
ja zal ik zeker doen
we hebben hem nog niet we kunnen hem volgende week woensdag pas halen
dus nog 1 weekje genieten van de RF
maar het is deze maar dan in het zilvergrijs
[afbeelding]

_O- _O- _O-


Is het 1 april ofzo _O- _O-


Dit is toch zeker een grapje he :X


??


Dan kwamen er of kosten aan of je hebt je hoofd te hard gestoten :N

Maar mooie scooter verder, voor een scooter dan he ;)
 
Nu het meeste bouwvakkers zweet verdwenen is ben ik maar eens begonnen om dit topic door te spitten maar wat zie ik nu ?? :?

FUKKO wat doe je NOU ???

Jij was toch ook aan het klussen ? Heb je je koppie gestoten ? Moet wel aan die foto te zien :P

Maar tis jouw eigen keuze dus die zal wel overwogen zijn, maar een sCoOtâhHhh...... :X

Naja tegen die 900 had ik toch al geen kans, kan ik je tenminste eens verslaan met een stoplicht sprint *O*

Maar ff serieus, jammer dat je de motor hebt weg gedaan. Weer iemand minder op de RF meeting.

Maarre eens een bakkie halen in Grunn mag dat ook ?

Cee joe


 
Laatst bewerkt:
Nu het meeste bouwvakkers zweet verdwenen is ben ik maar eens begonnen om dit topic door te spitten maar wat zie ik nu ?? :?

FUKKO wat doe je NOU ???

Jij was toch ook aan het klussen ? Heb je je koppie gestoten ? Moet wel aan die foto te zien :P

Maar tis jouw eigen keuze dus die zal wel overwogen zijn, maar een sCoOtâhHhh...... :X

Naja tegen die 900 had ik toch al geen kans, kan ik je tenminste eens verslaan met een stoplicht sprint *O*

Maar ff serieus, jammer dat je de motor hebt weg gedaan. Weer iemand minder op de RF meeting.

Maarre eens een bakkie halen in Grunn mag dat ook ?

Cee joe


[~[url="http://img404.imageshack.us/img404/9631/fokkopiaggiowh7.jpg"]afbeelding~][/URL]

ja het is toch echt waar hoor.
coole foto ik heb me wel even rot gelachen op de vroege morgen haha
ene een bakkie doen kan natuurlijk altijd zo ver woon je hier niet vandaan ja.
nou wie weet heb ik mssn eens een keer de eer om jou er uit te trekken in een sprint met mijn scooter :+
laters...!
:W
 
_O- _O- _O-


Is het 1 april ofzo _O- _O-


Dit is toch zeker een grapje he :X


??


Dan kwamen er of kosten aan of je hebt je hoofd te hard gestoten :N

Maar mooie scooter verder, voor een scooter dan he ;)

nee Yakuza het is echt waar
er zijn andere dingen die mee spelen dan alleen het hoofd stoten en kosten helaas
ze hebben bij mij een soort van hernia geconstateerd en als ik een uurtje op de RF heb gereden heb ik daar behoorlijk last van, maar ook omdat ik daar door niet meer op de RF rijd gun ik het iemand anders om er plezier van te beleven
dus mssn komt er wel weer iemand voor mij in de plaats op het forum met de zelfde mooiste RF van nederland *D de nu nog mijne dus hihi
nou alle gekheid op een stokje het ga jullie goed
greetings en mssn treffen we elkaar wel eens :W
 
wel zwaaien dan he :W


Jah tuurlijk doe ik dat :W
Plak je dan op je motorscooter ook een MF-sticker? Dan herken ik je wat makkelijker O-)

Een motorscooter is makkelijker en praktischer dan een motor,hehe mijn vriend heeft er ook 1 :X :Y
Tenslotte moet je ook een motorrijbewijs hebben om op een motorscooter te mogen rijden.
Lijkt mij eigenlijk ook wel wat zo'n scootah :+ , hoeft je ook niet te schakelen...maar het motorgevoel heb je daar niet mee :N -O-
 
Jah tuurlijk doe ik dat :W
Plak je dan op je motorscooter ook een MF-sticker? Dan herken ik je wat makkelijker O-)

Een motorscooter is makkelijker en praktischer dan een motor,hehe mijn vriend heeft er ook 1 :X :Y
Tenslotte moet je ook een motorrijbewijs hebben om op een motorscooter te mogen rijden.
Lijkt mij eigenlijk ook wel wat zo'n scootah :+ , hoeft je ook niet te schakelen...maar het motorgevoel heb je daar niet mee :N -O-

Zijn ook diefstal gevoelig die scooters, ik zal er niet graag 1 willen hebben.

Fokko vaarwel :W
 
Nu het meeste bouwvakkers zweet verdwenen is ben ik maar eens begonnen om dit topic door te spitten maar wat zie ik nu ?? :?

FUKKO wat doe je NOU ???

Jij was toch ook aan het klussen ? Heb je je koppie gestoten ? Moet wel aan die foto te zien :P

Maar tis jouw eigen keuze dus die zal wel overwogen zijn, maar een sCoOtâhHhh...... :X

Naja tegen die 900 had ik toch al geen kans, kan ik je tenminste eens verslaan met een stoplicht sprint *O*

Maar ff serieus, jammer dat je de motor hebt weg gedaan. Weer iemand minder op de RF meeting.

Maarre eens een bakkie halen in Grunn mag dat ook ?

Cee joe


[~[url="http://img404.imageshack.us/img404/9631/fokkopiaggiowh7.jpg"]afbeelding~][/URL]
_O- _O- _O-
 
Zijn ook diefstal gevoelig die scooters, ik zal er niet graag 1 willen hebben.

Fokko vaarwel :W

ok yakuza jammer dat je vaarwel zegt en niet tot ziens...!!!
en diefstal gevoelig tja dat heb je ook met motoren kijk maar naar mijn vorige motor(o nee dat kan niet meer die is gestolen en nooit meer gezien)
maar voor de Scootah heb ik een allrisk dus dan krijgen we gewoon een nieuwe hihi
 
Jah tuurlijk doe ik dat :W
Plak je dan op je motorscooter ook een MF-sticker? Dan herken ik je wat makkelijker O-)

Een motorscooter is makkelijker en praktischer dan een motor,hehe mijn vriend heeft er ook 1 :X :Y
Tenslotte moet je ook een motorrijbewijs hebben om op een motorscooter te mogen rijden.
Lijkt mij eigenlijk ook wel wat zo'n scootah :+ , hoeft je ook niet te schakelen...maar het motorgevoel heb je daar niet mee :N -O-

ja nu nog wel maar heb gelezen dat je straks met een B rijbewijs op een scooter mag rijden , in duitsland is dat al zo,.
en het motor gevoel...! ik denk toch nog wel hoor
2 wielen,wind en muggen in je gezicht, pispot op je hoofd het blijft allemaal een beetje het zelfde hihi.
en ook nog een top van bijna 160 hoor dus kan nog mee komen met het verkeer.
maar je vriend heeft er meer kijk op denk ik want dit is voor mij helemaal nieuw :)
en de mf sticker tja kan dat wel op een scooter O-) ...?
 
ja nu nog wel maar heb gelezen dat je straks met een B rijbewijs op een scooter mag rijden , in duitsland is dat al zo,.
en het motor gevoel...! ik denk toch nog wel hoor
2 wielen,wind en muggen in je gezicht, pispot op je hoofd het blijft allemaal een beetje het zelfde hihi.
en ook nog een top van bijna 160 hoor dus kan nog mee komen met het verkeer.
maar je vriend heeft er meer kijk op denk ik want dit is voor mij helemaal nieuw :)
en de mf sticker tja kan dat wel op een scooter O-) ...?


Hmm,mijn vriend kan helaas de komende maanden niet rijden (onderuit gegaan met zijn RF '( ) maar idd een motorscooter is op zich wel hetzelfde alleen zit lager,meer rechtop en schakelen hoeft je ook niet te doen.
Top van 160?? Dat is best een snelheid voor een scooter :)
Tuurlijk kan je een sticker op een scooter plakken,is toch eigenlijk een motor met motorkentekenplaat ;)
Oww met een B rijbewijs op een scooter rijden?? Hoeft ik ook niet aan motorrijlessen te beginnen...scheelt mij weer geld :P
Is wel grappig als je met zo'n scooter auto's in gaat halen, moet je die mensen zien kijken in de auto _O-

Als ze een motor willen jatten doen ze het ook, ook al zit die vast met veel sloten -O-

@Yakuza, Heb je inmiddels al een stalling o.i.d. gevonden voor je motor?
 
ok yakuza jammer dat je vaarwel zegt en niet tot ziens...!!!
en diefstal gevoelig tja dat heb je ook met motoren kijk maar naar mijn vorige motor(o nee dat kan niet meer die is gestolen en nooit meer gezien)
maar voor de Scootah heb ik een allrisk dus dan krijgen we gewoon een nieuwe hihi
Hoezo je kan altijd nog terug komen varen toch?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan