Wie rijdt er Suzuki RF600R / RF900R deel 4!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi "partners in crime" ik ben ook weer terug van vakantie.

R in intussen weer een hoop geschreven, leuk om weer te lezen !

Maar ik kom ff weer terug op een mogelijke RF dag, er zijn niet veel reakties gekomen.
'(

We hebben tot nu toe :

thaGenius32
rfmark
BlueRF600
YaKuZa (misschien maar die haal ik wel over …)
angelique24

dit is natuurlijk wel (in hoofdzaak) de harde kern van deze pagina maar zijn er niet meer die dit eens mee willen maken ?
Anders gaan we gewoon met zijn zessen hoor !

Dus hier nog een tweede kans om je te melden ...

grtz.

Xbrman
Heb ook interesse hoor, hangt af van wanneer en waar, moet een aantal weekends werken daar kan ik niet buiten. Ik volg het op de voet hoor maar neem beetje afwachtende houding aan.
 
Ligt aan 2 dingen;
De datum en de motor...
En die laatste daar gaan we woensdag naar kijken *O*

*wordt vervolgd*

Hoi Daph,

Welkom op dit forum !
Ik zie dat je er pas bij bent gekomen.

Succes met het vinden van de juiste motor.
Komt de voorgestelde datum niet uit dan ?

Grtz.

Xbrman
 
He Xbrman !!
Goeie vakantie gehad? Vast wel... Ik ben nog steeds voor onze RF Mega meeting :Y
Moet alleen wel op tijd weten welke datum we daar voor gaan prikken.. Dit ivm mijn rooster.

Leuk.. Heb er wel zin in..
Zijn er dan ook nog mensen vanuit het noorden die meegaan?
Ik woon zelf in Leeuwarden dus we zouden dan onderweg ergens kunnen afspreken om samen die kant op te tuffen..


Ja, goede vakantie gehad, dank je.

Ik dacht om zaterdag 29 augustus te prikken.

Ik kom zelf uit Zwolle en ik weet dar rfmark uit omgeving Meppel komt dus we zouden dan samen kunnen rijden.
 
Heb ook interesse hoor, hangt af van wanneer en waar, moet een aantal weekends werken daar kan ik niet buiten. Ik volg het op de voet hoor maar neem beetje afwachtende houding aan.

Goed bezig Luky7, hebben we zelfs Belgie vertegenwoordigd !

Heb je trouwens het nieuwe rubber (en de hugger dan natuurlijk) er al om ?
 
Goed bezig Luky7, hebben we zelfs Belgie vertegenwoordigd !

Heb je trouwens het nieuwe rubber (en de hugger dan natuurlijk) er al om ?
Hey,
Ja hoor, vergeten te latan weten, past prima, foto's volgen nog. Heb er een michelin pilot power op laten leggen, 167 eurie, gebalanseerd, denk dat dat een goede prijs is.
 
Hey,
Ja hoor, vergeten te latan weten, past prima, foto's volgen nog. Heb er een michelin pilot power op laten leggen, 167 eurie, gebalanseerd, denk dat dat een goede prijs is.

Dat is zeker een goede prijs.
Ben blij dat het alemaal goed gegaan is !
Misschien kan ik hem op de (mogelijke) RF dag zien ...
 
Ik had zaterdag 22 augustus genoemd maar dat is wel aardig kort dag dus ik heb nu zaterdag 29 augustus voorgesteld.

Gaat hem niet worden ben ik bang...

Stel dat ik de RF van woensdag ga aanschaffen dan wil ik de fiets eerst goed leren kennen (1e motor... net rijbewijs *D ) ga nog niet gelijk in groepsverband rijden. Komt vanzelf wel... 2010 misschien? :]
 
Ik had zaterdag 22 augustus genoemd maar dat is wel aardig kort dag dus ik heb nu zaterdag 29 augustus voorgesteld.


29 augustus wordt em niet voor mij.. Ik heb de vrijdag en zaterdag een nachtdienst en kan deze dienst denk ik niet ruilen ivm vakantieperiode..

22 augustus zou voor mij geen probleem zijn.. Dan ben ik vrij..
Hmmmmmm.. nog meer opties?

Ik had zaterdag 22 augustus genoemd maar dat is wel aardig kort dag dus ik heb nu zaterdag 29 augustus voorgesteld.

Gaat hem niet worden ben ik bang...

Stel dat ik de RF van woensdag ga aanschaffen dan wil ik de fiets eerst goed leren kennen (1e motor... net rijbewijs *D ) ga nog niet gelijk in groepsverband rijden. Komt vanzelf wel... 2010 misschien? :]

Daar heb je wel gelijk in.. Maar een tourtocht zou het toch niet worden?
Gewoon een RF meeting onder het genot van een bakkie en wat foto's klikken..
Toch?
 
Gaat hem niet worden ben ik bang...

Stel dat ik de RF van woensdag ga aanschaffen dan wil ik de fiets eerst goed leren kennen (1e motor... net rijbewijs *D ) ga nog niet gelijk in groepsverband rijden. Komt vanzelf wel... 2010 misschien? :]

jammer...
't is dat ik niet in jou omgeving woon anders had je bij mij achterop kunnen springen.
Misschien een volgende keer.
 
29 augustus wordt em niet voor mij.. Ik heb de vrijdag en zaterdag een nachtdienst en kan deze dienst denk ik niet ruilen ivm vakantieperiode..

22 augustus zou voor mij geen probleem zijn.. Dan ben ik vrij..
Hmmmmmm.. nog meer opties?Daar heb je wel gelijk in.. Maar een tourtocht zou het toch niet worden?
Gewoon een RF meeting onder het genot van een bakkie en wat foto's klikken..
Toch?

Het wordt gewoon een treffen, zeker geen tourtocht.

Maar we kunnen gewoon 22 augustus aanhouden als dat beter uitkomt ?
 
ik kan een kuipruit van iemand overnemen voor weinig.
Daarmee wil ik proberen hem zelf donker te spuiten.
Als het mislukt dan is er in ieder geval niets verloren denk ik dan maar.

Maar past een ruit van een RF 600 ook op een RF 900.
Zijn die nou gewoon hetzelfde ?
Weet iemand hier iets over ?
 
Nieuwe ruit plaatsen is niet zo moeilijk hoor..
Spiegels losschroeven + alle schroeven rondom het raampje in het zwarte kunstof
Gedeelte van de zwarte kappen (alleen de bovenste is voldoende)
En de rest spreekt voor zich..
Good luck !

Makkie

[afbeelding]

als ik de tekst van je lees durf ik het nog wel aan... maar als ik die tekening zo zie... :+
 
Het wordt gewoon een treffen, zeker geen tourtocht.

Maar we kunnen gewoon 22 augustus aanhouden als dat beter uitkomt ?

22...29... maakt niet zoveel uit maar moet er wel vrij voor regelen( ook niet zo'n probleem maar dat doe ik dan ook liever weer niet voor niets..) dus zullen we dan maar een polletje doen evt t/m september zodat er misschien nog wat meer kunnen/willen komen... ook een zondag sta ik trouwens wel voor open hoor, weet niet hoe de rest daar hier over denkt??
 
22...29... maakt niet zoveel uit maar moet er wel vrij voor regelen( ook niet zo'n probleem maar dat doe ik dan ook liever weer niet voor niets..) dus zullen we dan maar een polletje doen evt t/m september zodat er misschien nog wat meer kunnen/willen komen... ook een zondag sta ik trouwens wel voor open hoor, weet niet hoe de rest daar hier over denkt??
Zondag 30 augustus? Weekend daarvoor moet ik ook werken.
Iemand uit de buurt van Vorselaar/Antwerpen?
 
ik kan een kuipruit van iemand overnemen voor weinig.
Daarmee wil ik proberen hem zelf donker te spuiten.
Als het mislukt dan is er in ieder geval niets verloren denk ik dan maar.

Maar past een ruit van een RF 600 ook op een RF 900.
Zijn die nou gewoon hetzelfde ?
Weet iemand hier iets over ?


Ik heb em ook zelf gespoten en dat is best te doen...
Ik heb em wel eerst in de grondverf gezet.. Daarna ophangen aan een touwtje en spuiten maar..

Ik heb even gekeken op het engelse RF forum en daar zeggen ze dat de voorkant van de 900 en 600 hetzelfde is. dus het kuipruitje ook denk ik. De achterkant is totaly different...


Nieuwe ruit plaatsen is niet zo moeilijk hoor..
Spiegels losschroeven + alle schroeven rondom het raampje in het zwarte kunstof
Gedeelte van de zwarte kappen (alleen de bovenste is voldoende)
En de rest spreekt voor zich..
Good luck !

Makkie

[afbeelding]

als ik de tekst van je lees durf ik het nog wel aan... maar als ik die tekening zo zie... :+


Hahahaha... idd.. Ik moest er eerst ook even met een scheef hoofd naar kijken.. _O-

Het wordt gewoon een treffen, zeker geen tourtocht.

Maar we kunnen gewoon 22 augustus aanhouden als dat beter uitkomt ?

22...29... maakt niet zoveel uit maar moet er wel vrij voor regelen( ook niet zo'n probleem maar dat doe ik dan ook liever weer niet voor niets..) dus zullen we dan maar een polletje doen evt t/m september zodat er misschien nog wat meer kunnen/willen komen... ook een zondag sta ik trouwens wel voor open hoor, weet niet hoe de rest daar hier over denkt??

Een polletje vind ook ok... Ik ben erg veel weekenden ingeroosterd de komende tijd..
Misschien kan ik nog wel ruilen met een collega maar dat wordt ook moeilijk.
September heb ik vrij:
12-26-27
De rest van de weekenddagen an het werk |(
 
Zeker een koopje alleen die km stand. Volgens mij is het geen originele RS2, het frame is zwart?
 
inderdaad een zwart frame :/
...zou't een schade bike zijn die opnieuw is opgebouwd? :?

Zou kunnen natuurlijk(lijkt me wel maar boeiend voor 1500) of iemand die gewoon een ander kleurtje wilde hebben, 59.000 kilometer hoef je toch niet van te schikken lijkt me, die van mij staat op 45.000 en loopt altijd. voor 1500 kan je genoeg wegleggen voor kosten, staat er ook 1 voor 6500 euro _O- die claimt nieuwstaat te zijn(paar weken geleden was ie nog gewoon 3000 euro).

Zo heb ik nog geboden op een motor met zwarte kappen, dan is ie zwart met een zilver frame, zou best mooi staan met de alu uitlaat die ik er op heb zitten, en dan het ene jaar zwart en het andere jaar paars rijden :P , alleen geen response gehad op mijn reactie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan