Wie rijdt er Suzuki RF600R / RF900R deel 4!

Status
Niet open voor verdere reacties.
foto? :X

*wil wel waar ze naar gaat zwaaien O-)

Hmm, ik heb hier zo niks bij de hand aan fotomateriaal. Ik rijd wel af en toe rond op mijn rode RF900, en ik denk dat ie door de combi van Xenonverlichting en sportpijp wel redelijk opvalt. Mocht er naar je gezwaaid worden door iemand op een rode mountainbike, of door iemand vanuit een rode connexxion-bus dan kan ik het ook zijn :P

--daGanz
 
Hmm, ik heb hier zo niks bij de hand aan fotomateriaal. Ik rijd wel af en toe rond op mijn rode RF900, en ik denk dat ie door de combi van Xenonverlichting en sportpijp wel redelijk opvalt. Mocht er naar je gezwaaid worden door iemand op een rode mountainbike, of door iemand vanuit een rode connexxion-bus dan kan ik het ook zijn :P

--daGanz

Maar dan wel zo zwaaien he: *O*
 
Toppie motor hoor !! Gefeliciteerd en straks maar lekker genieten :)


30 augustus gaat em voor mij niet worden :N
Ik zit midden in een reeks van 4 nachtdiensten en denk niet dat daar iets gewijzigd in kan worden... Dus ik kan er helaas niet bij zijn die "mooie dag"

Dan ben je toch gewoon ff ziek ?

:r
 
O.k. we hebben voor de RF / MF dag op zondag 30 augustus bij Hotel "de Witte Bergen"
http://www.hoteldewittebergen.nl/home.aspx
tot nu toe de volgende aanmeldingen:


Xbrman (zij de gek)
RFMark
Lucky7 (all the way from Belgium)
Daphne (want die komt echt wel !)
DaGanz

Als het echt k :X t weer is gaan de meeste (inclusief ikzelf) niet want het moet wel leuk blijven.

Verder nog medestrijders ? *D

verder hebben we nog:

Taco (misschien)
ThaGenius32 (want die wordt voor zijn werk gewoon FF ziek)

Wel veel onzekere aanmeldingen hoor ... :/

kick
 
Laatst bewerkt:
Maar dan wel zo zwaaien he: *O*

Ik reis bij voorkeur zo licht mogelijk, waardoor ik mijn roze pompoms meestal niet bij me heb. Mocht je iemand zonder deze pompoms dezelfde beweging zien maken dan kan ik het dus ook zijn.

In welke windrichting van Enschede moet ik vooral op je letten (Noord, Oost, Zuid of West)?
 
Ik reis bij voorkeur zo licht mogelijk, waardoor ik mijn roze pompoms meestal niet bij me heb. Mocht je iemand zonder deze pompoms dezelfde beweging zien maken dan kan ik het dus ook zijn.

In welke windrichting van Enschede moet ik vooral op je letten (Noord, Oost, Zuid of West)?

Heb denk ik ook niet mijn roze pompoms mee hoor....
Uhm Centrum? Woon vlak bij Polaroid...

Waar jij ergens?
*tjseeee zo lijkt Enschede wel een megastad.. _O-

Je moet keertje komen Texen (zie MF Oost) is gezellig! :Y
 
Heb denk ik ook niet mijn roze pompoms mee hoor....
Uhm Centrum? Woon vlak bij Polaroid...

Waar jij ergens?
*tjseeee zo lijkt Enschede wel een megastad.. _O-

Je moet keertje komen Texen (zie MF Oost) is gezellig! :Y

Ik woon zelf in Twek. Zal eens kijken wat Texen is, en of ik daar dan binnenkort ook tijd voor heb :Y
 
Nog een tip
Zet een grote schroevedraaier tussen je ketting en je achter tandwiel,
dusdanig dat de ketting strak staat.
Draai dan je achterwiel vast, zit het altijd goed.

Eindelijk de foto gemaakt.

Doordat je de ketting strak zet, trek het achterwiel in de kettingspanners.
Dan hoef je bij het in en uit halen van het wiel niet meer na te spannen.

full
 
Eindelijk de foto gemaakt.

Doordat je de ketting strak zet, trek het achterwiel in de kettingspanners.
Dan hoef je bij het in en uit halen van het wiel niet meer na te spannen.

[afbeelding]

Hier begrijp ik helemaal niets van, elke schroevendraaier whatever welke maat zal zich ophangen bij het eerste tandje van je kettingwiel. En wat is dan je kettingspanning/afstelling ??

Uitlijning heb ik het geeneens over..
 
Laatst bewerkt:
Hier begrijp ik helemaal niets van, elke schroevendraaier whatever welke maat zal zich ophangen bij het eerste tandje van je kettingwiel. En wat is dan je kettingspanning/afstelling ??

Uitlijning heb ik het geeneens over..

Wanneer jij bv je band wisselt, staat je ketting en je wiel goed afgesteld.
Door je ketting strak te trekken en dan je wiel weer vast zet , weet je zeker dat hij weer in de oude stand staat.
Das alles, maar wel zo handig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan