Wimoto Supermono

Ik heb nogal wat achterstallig onderhoud op MF :? . Afgelopen 2 jaar Wimoto naast mn werk gedaan, maar heb nu toch de knoop door gehakt en besloten er volledig in te duiken. Dus roept u maar! ;)
 
Zo dan ik zag dat mijn laatste inlog november 2013 was....schaam ;( . Maar ik heb inderdaad wel het een en ander op Facebook bijgehouden. Ik zal vanaf nu hier ook weer actiever zijn! vanaf 1 November namelijk Fulltime Wimoto...!![afbeelding]

Gefeliciteerd!! (kun je dat eigenlijk wel zeggen?.....bedoel je moet nog steeds werken voor je geld. ;) ) Met je eigen zaak, mooi hoor. :}

En zo hoor en zie je niks meer. En dan na 5 maanden pleurt ie ineens 2 pagina's vol met prachtige foto's. :} En kan ik weer fijn mn woorden terug nemen. :$
Is echt een bloedmooie fiets geworden. Ga je er zelf mee rijden eigenlijk?

Maarja grootste compliment is natuurlijk als mensen denken dat het een fabrieks-ktm is. 8-) Het stukje in het motorblad was idd leuk alleen stonden iets te weinig foto's. O-)

Wat betreft je eigen zaak en je "eigen" fiets. Knap werk hoor. :} :}
 
Haha, ja werken voor je geld moet je altijd. Maar kan nu wel doen waar mn hart ligt! En excuus voor de lange stilte ;) . Ik was nogal druk met Wimoto combineren met mn werk.
De bedoeling is wel om komende tijd hoop projecten op MF te zetten!

Wat betreft rijden met mono dat ga ik niet zelf doen, althans niet in wedstrijd verband (1,95m 100+ kilo) haha. Een maatje van me die veel geholpen heeft bij de fiets gaat er mee racen; Nick Appelman. Hij heeft ook eerder met de Novabike gereden. Ben met hem en Mathys te Wierik dit project gestart. Mathys heeft veel gedaan aan hardware onderdelen, nick electronica, etc.... En met 3 man is zo'n project ook iets beter te bekostingen ;)

Gefeliciteerd!! (kun je dat eigenlijk wel zeggen?.....bedoel je moet nog steeds werken voor je geld. ;) ) Met je eigen zaak, mooi hoor. :}

En zo hoor en zie je niks meer. En dan na 5 maanden pleurt ie ineens 2 pagina's vol met prachtige foto's. :} En kan ik weer fijn mn woorden terug nemen. :$
Is echt een bloedmooie fiets geworden. Ga je er zelf mee rijden eigenlijk?

Maarja grootste compliment is natuurlijk als mensen denken dat het een fabrieks-ktm is. 8-) Het stukje in het motorblad was idd leuk alleen stonden iets te weinig foto's. O-)

Wat betreft je eigen zaak en je "eigen" fiets. Knap werk hoor. :} :}
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nog even een foto gemaakt van de nieuwe vork! *D
full
 
Indrukwekkend allemaal. :}

Vering van de Novabike toevallig uit Breukelen? Volgens mij heb ik die naam voorbij zien komen namelijk.
 
Echt schitterend!! Een knap staaltje vakmanschap, petje af!
Waar zit je zaak? Lijkt me leuk om je mono eens in het echt te bewonderen indien mogelijk..
 
Bedankt, ben zelf ook heel benieuwd hoe hij het op de baan gaat doen. M'n zaak zit in Elst(Gld), industrie terrein de Aam.


Echt schitterend!! Een knap staaltje vakmanschap, petje af!
Waar zit je zaak? Lijkt me leuk om je mono eens in het echt te bewonderen indien mogelijk..
 
Laatst bewerkt:
Nu pas dit topic gezien _O- Prachtig allemaal.

Heb je nog foto's van die onthulling van de Nine T?
 
De NineT wordt aankomende vrijdag pas onthuld op de Bigtwin Expo in Rosmalen. Daarna zal zal ik wat foto's posten! :Y

Nu pas dit topic gezien _O- Prachtig allemaal.

Heb je nog foto's van die onthulling van de Nine T?
 
Mooi man, daar zou mijn Voxje ook eigenlijk pronken, maar heb er voor moeten bedanken omdat wij een kleine verwahten. En niet voor niets, want die is er nog steeds niet na de uitgerekende datum.
In plaats daarvan is er een redacteur geweest om er een artikel over te maken.
 
Uit welk Aluminium zijn die kroonplaten gefreesd?

Is bv EN AW 5083 hier geschikt voor?
 
Laatst bewerkt:
kroonplaten zou ik eerder frezen van 6061 T6 ivm corrosie eigenschappen en treksterkte :Y en het freest geweldig (korte spanen, plakt niet snel)
tenzij er echt hogere sterkte aluminium nodig is zoals een 7075-T6 pak ik voor freeswerk altijd 6061-T6

but that's just me
 
als je het voor het kiezen hebt idd 6061-T6, mijn ervaring is dat 5083-O net wat eenvoudiger verkrijgbaar is bij de "standaard" staalboer..
let bij je keuze wel goed op de T6/O/T3 etc aanduiding van wezelijk belang!
 
5083 zou ik niet gebruiken voor zulke stukken, het is dan wel weer ideaal voor gefreesde stukken die je daarna moet lassen. 5083 is IDEAAL voor de lassen en ik weet uit directe bron dat de meeste achterbruggen in GP-racerij uit 5083 zijn gemaakt :).

Frezen gebruik ik 6061-T6 of 6082-T8 voor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan