Wintertesten

Met carbon remmen in enkele seconden van 340 naar 60 km/u zullen er hier vast een hoop broekjes vollopen. ;)
 
GABLGtJWoAAO4Ex.jpg

GABGlcEXYAATk1-.jpg

GABECazXsAA8RzX.jpg

GAAxncwXoAAaDuQ.jpg

GAAuLqdWsAAAKze.jpg

GAAsI_IXUAA63ir.jpg


Nog meer foto's van MM
Marc Marquez zijn eerste Ducati kilometers zijn een feit
 
Hier een paar foto’s, geleend van Crash :)

Marc Marquez op de Duc

IMG_9291.jpeg


Luca Marini op de Honda

IMG_9290.jpeg


Pedro Acosta op GasGas

IMG_9289.jpeg


Alex Rins op Yamaha

IMG_9288.jpeg


Franco Morbidelli op de Duc

IMG_9287.jpeg


En Zarco op de Honda 8-)

IMG_9286.jpeg
 
Grappig vond ik dit zojuist. :P
Drie wildcards voor Cal Crutchlow.
Twee circuits bekend, maar die noemde hij niet.
En de derde is nog in onderhandeling waar CC dan moet rijden voor extra data richting de fabriek.
Cal wil daar eigenlijk niet naartoe vertelde hij net.
Still under negociation. _O-
 
Laatst bewerkt:
Marquez is al genoeg over gezegd hoe goed en mooi dat ging, ik vond dat Acosta er heel goed op zat en meteen mooie dingen liet zien en bijbehorende tijden. Raul Fernandez deed het ook super op de 2023 appie en dat terwijl er nogal wat ellende aan de gang is binnen dat "team"

Tegenvaller was voor mij Morbidelli, had het idee dat hij meteen ook snel zou zijn.
 
Ik denk dat die in 24 wat gaat moeten laten zien of hij is zijn plaats in de gp's kwijt.
Sowieso heeft Pramac de rijders straks voor het uitkiezen en vraag me dan af of Franky nog zou mogen blijven, ik gok dat ze hem komend seizoen hebben om het werk van Zarco op te vangen.. oftewel vrij veel testen.
 
Een aantal gaven aan geen time-attack te hebben gedaan en gewoon veel hebben getest etc. Daarnaast is het van een inline-4 naar een V4 of andersom toch lastiger geven ze meestal aan.

Franky is natuurlijk ook niet het canon dat meteen los gaat maar zal het rustiger aan doen. Daarnaast, tijden liggen mega dichtbij elkaar. Franky zit maar 0.953 van de snelste tijd. En bijv. Acosta maar 1.2.

Ik vond Nakagami tegenvallen (sws dit seizoen en met name de tweede seizoenshelft) en bijv. Marini op 0.7 van de snelste tijd juist weer erg sterk.
 
:^ Marini verbaasde mij ook positief.
Die zal er toch net zo blanco in gegaan zijn als Zarco (weinig testen, gewoon rijden en wennen).

En als Morbidelli zo doorgaat zie ik hem nog wel een Dovisioso'tje doen.
Rond juni eruit. :?
 
Zo doorgaat? Na 1 dag testen en een tijd van 0.9 op de snelste?
Qua plek natuurlijk.
Er is nog weinig van te zeggen.
In ieder geval een andere voorwaartse progressie dan Marc Marquez.
Een beetje rond de Yamaha's hangen.
Nog niet de sterke punten van de Ducati benut.
 
Een aantal gaven aan geen time-attack te hebben gedaan en gewoon veel hebben getest etc. Daarnaast is het van een inline-4 naar een V4 of andersom toch lastiger geven ze meestal aan.

Franky is natuurlijk ook niet het canon dat meteen los gaat maar zal het rustiger aan doen. Daarnaast, tijden liggen mega dichtbij elkaar. Franky zit maar 0.953 van de snelste tijd. En bijv. Acosta maar 1.2.

Ik vond Nakagami tegenvallen (sws dit seizoen en met name de tweede seizoenshelft) en bijv. Marini op 0.7 van de snelste tijd juist weer erg sterk.
Ik geloof ook dat lang niet iedereen is gaan zitten voor 1 snelle ronde maar ik zag bijv Morbidelli doen wat hij in de gp weekenden ook vaak doet ; beetje toeren.
Ik zou graag die Franky weer zien zoals hij op de m1 reed in de petronas tijd.. dat het langzaam lijkt maar giga hard gaat.
Ik had gehoopt dat hij op de duc heel snel in de flow zou komen en zn oude stijl weer laat zien, qua tijd vond ik het nog niet eens zo erg tegenvallen.

Marini had ik ff uit het oog verloren maar heeft het gewoon super gedaan.

Nakagami is zolangzamerhand gewoon zielig, moet gewoon nog een jaar rond rijden omdat ze geen opvolging hebben.. tenminste zo zie ik dat
 
Terug
Bovenaan Onderaan