WP of Hyperpro voorveren?

knee down

Die hard MF'er
8 sep 2003
312
0
West-Friesland
Ik wil op mijn TDM andere progressievere voorveren laten monteren.
Nu hoor ik veel goede verhalen over WP veren maar ook over Hyperpro's...

Wie heeft hier ervaring mee en wat is nu eigenlijk het verschil?
 
Ik heb in mijn Blade racer WP Pro-Line en de RSV is uitgerust met Hyperpro. Allebei goed. Kijk welk van de twee bedrijven het dichtste bij jouw in de buurt zit en laat de modificatie (en het afstellen!) door Hyperpro of WP doen. Succes gegarandeerd.
 
ik heb hyperpro's laten monteren

Het gerucht gaat dat WP er mee stopt....je kan er nog wel spullen kopen maar monteren doen ze niet meer.. :? :? :? :

Zou zonde zijn ;( van zo'n goed bedrijf....maar kan je verzekeren dat ze er bij Hyperpro ook heel veel verstand van hebben en je alles uitleggen.

ben er zeer tevreden over :} :} :}
 
ik heb hyperpro's laten monteren

Het gerucht gaat dat WP er mee stopt....je kan er nog wel spullen kopen maar monteren doen ze niet meer.. :? :? :? :

Zou zonde zijn ;( van zo'n goed bedrijf....maar kan je verzekeren dat ze er bij Hyperpro ook heel veel verstand van hebben en je alles uitleggen.

ben er zeer tevreden over :} :} :}

Ben vorige week bij WP Benelux geweest (in Uden). De fabriek van WP heeft het momenteel te druk met KTM (ofzo). Hierdoor wordt de aftermarket in de steek gelaten. (SO-products heeft dezelfde problemen met WP).
WP Benelux heet dus nu HK suspension en is nu dealer van Wilbers.
Heel jammer.
De werkzaamheden die ze destijds deden doen ze nog alleen met een andere leverancier.
Wilbers is ontstaan uit het oude WP. Zal waarschijnlijk elkaar niet zo heel veel ontlopen.
 
Ben vorige week bij WP Benelux geweest (in Uden). De fabriek van WP heeft het momenteel te druk met KTM (ofzo). Hierdoor wordt de aftermarket in de steek gelaten. (SO-products heeft dezelfde problemen met WP).
WP Benelux heet dus nu HK suspension en is nu dealer van Wilbers.
Heel jammer.
De werkzaamheden die ze destijds deden doen ze nog alleen met een andere leverancier.
Wilbers is ontstaan uit het oude WP. Zal waarschijnlijk elkaar niet zo heel veel ontlopen.
Jammer dat ze de aftermarket laten liggen...
 
Ben vorige week bij WP Benelux geweest (in Uden). De fabriek van WP heeft het momenteel te druk met KTM (ofzo). Hierdoor wordt de aftermarket in de steek gelaten. (SO-products heeft dezelfde problemen met WP).
WP Benelux heet dus nu HK suspension en is nu dealer van Wilbers.
Heel jammer.
De werkzaamheden die ze destijds deden doen ze nog alleen met een andere leverancier.
Wilbers is ontstaan uit het oude WP. Zal waarschijnlijk elkaar niet zo heel veel ontlopen.
Volgens mij is Wilbers hetzelfde als Technoflex. Die komen idd van WP.
Bij SO-Products kan je nog steeds terecht voor afstelling, vervangingsdempers en ombouw.
 
Terug
Bovenaan Onderaan