WSK Mangy Cours

desperados

MF'er
9 jan 2005
244
7
wezep
Als het meezit wil ik graag de ronde van het WSK 2015 in frankrijk bezoeken. Nu lees ik verschillende berichten over Mangy cours.

Mijn idee was om er vrijdag op zaterdag nacht heen te rijden. En zondag na de race weer naar huis. Of maandagochtend!!

Zijn er meet mensen wie dit wel eens hebben gedaan en hoe heb je daar overnacht Camping of Hotel.
 
Ben vorig jaar met mijn maat geweest, we dachten Michael vd Mark daar wereldkampioen te zien worden maar dat had ie vrij onverwacht de race ervoor in Spanje al gefixt.. :( *O*
We zijn Vrijdag 's-ochtends rond 07.00 regio Rotterdam vertrokken (2 motoren) en onderweg iets van 4 keer gestopt voor tanken/koffie/eten, verder lekker doorgereden.
In de loop van vrijdagmiddag waren we op het circuit, we hebben nog 2 klassen zien rijden.
Omdat mijn maat niet zo van het kamperen is had ik een (Campanille) hotel geregeld in Moulins, ongeveer 30km/half uurtje voorbij Nevers, in de buurt van het circuit had ik niks betaalbaars gevonden. Achteraf Zondag een koude regendag op het circuit en ook van Zondag op Maandagnacht regen dus waren blij dat wij lekker nog een droog nachtje konden slapen voor we op maandagochtend weer naar huis reden, we waren mooi met (avond)eten weer thuis ;)
 
Laatst bewerkt:
is een grappig circuit. niet echt druk tijdens t WSBK.
Hotels zijn er niet heel veel in de buurt. ik zit altijd in Nevers zelf. Goed aan te rijden naar t circuit. Vorig jaar vertrokken rond een uur of 6 en was om 13.00 op t circuit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan