XS 650 Caferacer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rockert

MF veteraan
24 nov 2004
2.504
0
Odoornerveen
Na mijn vrouw vorig jaar plechtig en met de hand op het hart te hebben beloofd dat :"deze echt een blijvertje was" mag ze toch weer de deur uit. Ik heb het hier over een xs650 uit 1982. Ongeveer 50.000 gelopen dus niet nageltjespliksplinternieuwzouitdeshowroom meer. Wel een eerlijke fiets die doet wat ze in 82 ook deed...gewoon rijden en trillen. Alu tank, clip ons, megatons (vanmorgen nog een officiele waarschuwing gehad bij race of the champions hier in Assen.....of ik in de tunnel onder het circuitwel rustig aan wilde doen ivm met geluidsmeter daar vlak bij.....) Voor de mensen met wat meer medeleven met de buren heb ik nog de originele dempers overigens. De rotor moet eerlijkheidshalve wel nieuw gewikkeld worden (kan via de xs club voor het spreekwoordelijke prikkie) Maar rijd zelf ook al enige tijd zo, 1x per maand aan de lader en verder geen problemen. Banden in orde, nieuwe olie plus filters (boven en onder, luchtfilters, carbs aangepast aan de uitlaten en verder wat kleine aandachtpuntjes (massakabel verlichting?, lampje flikkert af en toe....Kortom, niet perfect, wel een eerlijke motor voor nog veel plezierige kilometers
full
 
Laatst bewerkt:
en de derde.....om iedereen voor te zijn die vraagt naar de prijs......1100 is de vraagprijs...en om iedereen voor te zijn die lager gaat bieden.....1000 mag ze weg. Nu kun je natuurlijk de grenzen gaan opzoeken en noglager gaan maar dat heeft niet echt veel nut.....
full
 
hij ziet er wel erg gelikt uit hoor.
beetje copie van een Munch...

maar hier ontbreken nog wat pecunia voor deez pracht bike :}
 
en inderdaad, weer lekker bijgekletst met iedereen! En mensen eindelijk eens in het wild ontmoet die ik enkel kende via mail, telefoon enz.....xs nog niet verkocht overigens snap dr nix van......had ik al gezegd dat inruil in overleg mogelijk is?
 
en inderdaad, weer lekker bijgekletst met iedereen! En mensen eindelijk eens in het wild ontmoet die ik enkel kende via mail, telefoon enz.....xs nog niet verkocht overigens snap dr nix van......had ik al gezegd dat inruil in overleg mogelijk is?
Hey ! goed je gezien te hebben :) .. ik snap eerlijk gezegd niet, dat de XS er nog is !?! :?

Ik kreeg zelf laatst te horen dat mijn teksten te lang zijn .. dus misschien wat minder uitleg 8-)

* coole XS650 caferacer.. loopt prima, aluminium tank, belastingvrij en een uurtje of twee de puntjes op de i zetten..


Mensen, het is een mooie motor voor zeer nette prijs !!! *O*
 
Naaah, als de mensen de moeite niet willen nemen om eens de boel lekker door te lezen.....Meestal kijkt men toch naar het plaatje, dus zal zien of ik ergens een roze string kan lenen en dan verleidelijk uit mijn ogen kijkend er eens uitdagend op gaan zitten....mischien dat dat helpt. of ik krijg dan juist reacties waar ik helemaal niet op zit te wachten natuurlijk, dilemma´s waar ik nog even rustig over na gaan denken. Marjan (aka mevr Rocket) zat al een beetje te sturen in een richting van compleet ombouwen en 750cc ipv verkopen...."omdat ik nu eindelijk eens een "ding" heb wat het gewoon altijd doet....en om jullie dirty minds voor te zijn: ze bedoelde de motor. 8-)
 
.....Meestal kijkt men toch naar het plaatje, dus zal zien of ik ergens een roze string kan lenen en dan verleidelijk uit mijn ogen kijkend er eens uitdagend op gaan zitten....mischien dat dat helpt.

. Marjan (aka mevr Rocket) zat al een beetje te sturen in een richting van compleet ombouwen en 750cc ipv verkopen...."omdat ik nu eindelijk eens een "ding" heb wat het gewoon altijd doet....en om jullie dirty minds voor te zijn: ze bedoelde de motor. 8-)
.. ik had meer een andere dirty mind, die je me ook voor had kunnen zijn: mevr. rocket in roze string en dan verleidelijk uit haar ogen kijken als ze op de XS zit en die op feestelijke wijze aanprijst 8-) ...zonder gekheid: het zou jou ook staan hoor *O* _O-

..Ik weet niet wat er met me is vandaag,.. mijn sjaratells zitten een beetje strak denk ik :+
 
Laatst bewerkt:
Lamaar, heb net gezien dat roze me niet staat....is ook zóóóóóóó 2006 natuurlijk! Denk dat ik het maar gewoon bij deze foto´s laat vooralsnog. Zal even overleggen met Mevr Rocket maar denk niet dat zij op zo´n actie zit te wachten...weet het wel zeker eigenlijk :Y
 
Lamaar, heb net gezien dat roze me niet staat....is ook zóóóóóóó 2006 natuurlijk! Denk dat ik het maar gewoon bij deze foto´s laat vooralsnog. Zal even overleggen met Mevr Rocket maar denk niet dat zij op zo´n actie zit te wachten...weet het wel zeker eigenlijk :Y
_O- ..

laat haar dit alles maar niet lezen, dan krijg ik volgende keer een dreun voor mijn harses 8-)

hoop dat je hem vlot kwijt bent .. dus bij deze: schop omhoog !
 
schopje...stiekem toch wel klein beetje intresse, maar nog niet genoeg geld voor een XS is bovenstaande staat..

edit: heb nog wel wat cb350/400 17inch alu in te ruilen :)
 
Laatst bewerkt:
Heren: allemaal hartelijk dank voor de welgemeende schoppen omhoog en andere duwtjes in de goede richting. Echter, ik ben dit weekeinde op een beurs in Mannheim geweest. Onderweg daar naar toe, was voor ons 550 km dus tijd zat, en tijdens de nachtelijke gesprekken met veel diepgang en andere onzin kwamen we (collegacaferaceraar en ondergetekende) tot de conclusie dat de XS toch eigenlijk wel iets is om te houden. Zeker nadat ik ontdekte dat onze "Nachbarn" daar op het terrein bergen met XS spul had en ik daar geschikt aan een setje spaakwielen kon komen. Deze vandaag eronder gefrunnikt en eindelijk zag ik in dat het zo goed was.... Overigens even terzijde, Het is een behoorlijk eind rijden maar "Mannheim" is dus echt de moeite waard, Als je het zou moeten vergelijken dan is het iets van de nacht van Assen en Hardenberg door elkaar. En dan 22km aan kraamlengte! En ja, onze auto ging inderdaad afgeladen terug. Maar goed, samenvattend, dank...maar dit topic kan op slot :}
 
Heren: allemaal hartelijk dank voor de welgemeende schoppen omhoog en andere duwtjes in de goede richting. Echter, ik ben dit weekeinde op een beurs in Mannheim geweest. Onderweg daar naar toe, was voor ons 550 km dus tijd zat, en tijdens de nachtelijke gesprekken met veel diepgang en andere onzin kwamen we (collegacaferaceraar en ondergetekende) tot de conclusie dat de XS toch eigenlijk wel iets is om te houden. Zeker nadat ik ontdekte dat onze "Nachbarn" daar op het terrein bergen met XS spul had en ik daar geschikt aan een setje spaakwielen kon komen. Deze vandaag eronder gefrunnikt en eindelijk zag ik in dat het zo goed was.... Overigens even terzijde, Het is een behoorlijk eind rijden maar "Mannheim" is dus echt de moeite waard, Als je het zou moeten vergelijken dan is het iets van de nacht van Assen en Hardenberg door elkaar. En dan 22km aan kraamlengte! En ja, onze auto ging inderdaad afgeladen terug. Maar goed, samenvattend, dank...maar dit topic kan op slot :}

ben er ook net weer terug van...mooi feestje...heb waarschijnlijk deze motor wel zien staan...maar goed stonden ook zoo weinig motors :P

is zeker een aanrader om naar toe te gaan...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan