XT660X Deel 11; The XTraordinary Mix

Meeting

  • 31 augustus

    Stemmen: 12 80,0%
  • 7 september

    Stemmen: 0 0,0%
  • 14 september

    Stemmen: 1 6,7%
  • 21 september

    Stemmen: 1 6,7%
  • 28 september

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5 oktober

    Stemmen: 1 6,7%

  • Totaal aantal stemmers
    15
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een nieuwe kettingset gekocht en heb nou niet super veel verstand van motoren. Echter heb ik op YouTube gekeken hoe dit vervangen moet worden, zijn er nog specifieke dingen waar ik op moet letten als ik dit doe, of is het helemaal niet verstandig dat ik dit zelf doe met geen ervaring..

bij voorbaat dank
 
Ik heb een nieuwe kettingset gekocht en heb nou niet super veel verstand van motoren. Echter heb ik op YouTube gekeken hoe dit vervangen moet worden, zijn er nog specifieke dingen waar ik op moet letten als ik dit doe, of is het helemaal niet verstandig dat ik dit zelf doe met geen ervaring..

bij voorbaat dank
Open of gesloten ketting?
Ik had er ook geen ervaring mee maar had de gesloten ketting er in een paar uur op zitten. Gewoon zorgen dat je alle onderdelen (borgplaatje voortandwiel etc) en het juiste gereedschap hebt. :Y
 
Open of gesloten ketting?
Ik had er ook geen ervaring mee maar had de gesloten ketting er in een paar uur op zitten. Gewoon zorgen dat je alle onderdelen (borgplaatje voortandwiel etc) en het juiste gereedschap hebt. :Y
Had ook nog een nieuwe ketting voor je liggen. Wel met een visje als sluiting.
 
Vraagje. Ik ben een beetje aan het kijken naar een andere motor. Wordt veel mee gereden en gereisd. Afgelopen jaar naar Albanie en al die landen geweest voor 3 weken. Zit nu een beetje te kijken naar een 660 r of zn Tenere 660. Vind bijde wel een mooi apperaat voor zn vakantie. Beetje asfalt zand keien alles wat je tegenkomt. Gaan volgend jaar weer zoiets doen. Wie heeft een idee. Ben afgelopen 2 jaar op een transalp weg geweest. Alvast bedankt. 8-) 8-)
 
Vraagje. Ik ben een beetje aan het kijken naar een andere motor. Wordt veel mee gereden en gereisd. Afgelopen jaar naar Albanie en al die landen geweest voor 3 weken. Zit nu een beetje te kijken naar een 660 r of zn Tenere 660. Vind bijde wel een mooi apperaat voor zn vakantie. Beetje asfalt zand keien alles wat je tegenkomt. Gaan volgend jaar weer zoiets doen. Wie heeft een idee. Ben afgelopen 2 jaar op een transalp weg geweest. Alvast bedankt. 8-) 8-)

Qua looks zou ik voor de tenere gaan. Vind de xtr niet mooi. Verhoudingen kloppen niet(wielen) de tenere heeft een dubble schijf voor. En de r een 2 zuiger remklauw
 
Heren op het forum!

Hoe staat het met de meeting, is die specifiek voor die-hard forumleden haha?
Aanstaande zondag ( de 31e ) kan ik helaas niet maar lijkt me leuk om er een keer bij te zijn!
Wordt zondag wel mooi weer dus dat is gunstig voor jullie!

Tilbo1 ik heb volgens mij nog een zwart voorspatbord liggen met enkele beschadigingen zal morgen even kijken en foto naar je toe sturen.

Laatst rondje Groene Hart gedaan met me Pa maar helaas geen andere XT'ers tegen gekomen! Rijden er enkele XT'ers in de buurt van Haarlem / Leiden?

Bart

30138rm.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet op welke planeet jij woont maar hier is het aanstaande zondag niet de 31e
 
Haha dat bedacht ik me ook net maar je bent me voor, had op een of andere manier in me hoofd dat die meeting a.s. zondag was, lekkere actie van me haha
 
~
Heren op het forum!

Hoe staat het met de meeting, is die specifiek voor die-hard forumleden haha?
Aanstaande zondag ( de 31e ) kan ik helaas niet maar lijkt me leuk om er een keer bij te zijn!
Wordt zondag wel mooi weer dus dat is gunstig voor jullie!

Tilbo1 ik heb volgens mij nog een zwart voorspatbord liggen met enkele beschadigingen zal morgen even kijken en foto naar je

Graag !, :]
 
Iemand enig idee waar dit stukje voor dient? Zat tussen de demper van mijn laser produro en het aansluitstuk van de uitlaatbuis op de demper. Ziet eruit als een of andere db-killer ofzo? Hij maakt in ieder geval een stukje meer kabaal als ie eruit ligt :P

Image - TinyPic - Gratis foto's delen en afbeeldingen & video's hosten

Hoi, ik heb hetzelfde,

Maar je kan die daar toch niet tussenuit halen? :? Ja kan wel..
Maar dit is een db killer en gelijk het aansluitstuk van de bocht op de demper, als je die weg pakt gaat de uitlaat langs daar valse lucht trekken, en via daar ook meer lawaai maken.

Ik heb dat plaatje dat erop zit, ervanaf gezaagd, rijdt net wat fijner!

Ik heb nog een setje Produro's in de aanbieding! mf prijs 250euro!

Heb zelf mivv carbons geplaatst, post binnenkort wel een fototje! ;)

Grtz wyers :W
 
Laatst bewerkt:
Hallo. Ik ben opzoek naar sliders voor mijn XT660X uit 2010. Ik heb er al op off the road gevonden maar die vind ik eigenlijk niet zo mooi. Die van R&G staan mij meer aan maar die kan ik nergens op het net vinden.
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan