XT660X Topic-Part 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb hier nog een skidplate liggen voor een xtx 660

mag weg voor 50 euro ( is een vaste prijs )

af te halen in de buurt van Breda

kan hem ook via de de post versturen kost ie 57 euro
meer info via sp1power@hotmail.com

zit wel kras aan de onderkant, maar dit zie je niet als hij op motor zit
foto eventueel via e-mail
 
hallo ik heb sinds 3 weekies een xtx, gelukkig nu klaar met inrijden. Niet erg veel aan gehouden maar toch :P Wel tevrede met deze motor alleen valt hij af en toe zomaar uit.. maarja had al gelezen dat je beetje uit moet proberen met die co2 waarden dus dat maar binnen kort ff doen... Vandaag nog andere xtx rijder gespot in amsterdam bij ijtunnel zou best jou kunnen zijn xt660xdennis :P En 2.5 week geleden ook al eentje gespot in amsterdam met leo pijpies... kom ze nu overal tegen die xtxjes haha
 
hallo ik heb sinds 3 weekies een xtx, gelukkig nu klaar met inrijden. Niet erg veel aan gehouden maar toch :P Wel tevrede met deze motor alleen valt hij af en toe zomaar uit.. maarja had al gelezen dat je beetje uit moet proberen met die co2 waarden dus dat maar binnen kort ff doen... Vandaag nog andere xtx rijder gespot in amsterdam bij ijtunnel zou best jou kunnen zijn xt660xdennis :P En 2.5 week geleden ook al eentje gespot in amsterdam met leo pijpies... kom ze nu overal tegen die xtxjes haha


Stationair iets hoger zetten dan is het probleem met uitvallen ook opgelost.
 
hallo ik heb sinds 3 weekies een xtx, gelukkig nu klaar met inrijden. Niet erg veel aan gehouden maar toch :P Wel tevrede met deze motor alleen valt hij af en toe zomaar uit.. maarja had al gelezen dat je beetje uit moet proberen met die co2 waarden dus dat maar binnen kort ff doen... Vandaag nog andere xtx rijder gespot in amsterdam bij ijtunnel zou best jou kunnen zijn xt660xdennis :P En 2.5 week geleden ook al eentje gespot in amsterdam met leo pijpies... kom ze nu overal tegen die xtxjes haha


Die leopijpjes in adam was dat in osdorp op de dijk van de tram??
Want ik spotte daar wel een zwarte xtx met iemand achterop.
Hmja uitvallen is vaak met een 1 cylinder hoor had me ktm ook wel eens.
Volgens mij de normaalste zaak vd wereld.
 
Laatst bewerkt:
hallo ik heb sinds 3 weekies een xtx, gelukkig nu klaar met inrijden. Niet erg veel aan gehouden maar toch :P Wel tevrede met deze motor alleen valt hij af en toe zomaar uit.. maarja had al gelezen dat je beetje uit moet proberen met die co2 waarden dus dat maar binnen kort ff doen... Vandaag nog andere xtx rijder gespot in amsterdam bij ijtunnel zou best jou kunnen zijn xt660xdennis :P En 2.5 week geleden ook al eentje gespot in amsterdam met leo pijpies... kom ze nu overal tegen die xtxjes haha

Als er een witte tas achterop zat was ik dat vanmiddag in de IJ-tunnel....
 
Ola, ben ervoor om naar de xt meeting te rijden
Me ktm is stuk dus ga weer ff aan de xt (die gaat nooit stuk)

waar is die meeting ook alweer en hoever is het rijden voor ons amsterdammers?

LOOK for PResident
 
نظرت إله Look for president

يمهاإكست660إكس

Tja, daar kan ik natuurlijk geen nee tegen zeggen.

Heeren bedankt voor het vertrouwen. Het is een fijt (of feit) Het XT660X topic deel 4 is in de lucht. Ik ben bang dat we het niet gehaald hadden tot a.s. zaterdag. En ik moet komende week ook gewoon werken dus heb ik hem alvast op het forum geplaatst. We kunnen dus weer zo'n 100 paginas vol lullen (schrijven) over onze geliefde XTX.
Mocht je toch nog iets terug willen lezen, dan kan dat. Ik heb er weer de links naar de voorgaande topics bij gezet.
Zo, en dan kan ik nu eidelijk naar bed. Truste..........zzzzzzzzzzzzzzzzz

gr, Look
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan