XT660X Topic - Part 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
CO met 10 verhogen is geen uitzondering.



Idd ook gedaan en het is merkbaar :Y




full
 
Je kunt een xt ook gebruiken om flessen te schieten :+
full


Dat was vorig jaar op onze Big Buitenland Toer. Over een goeie week gaan we weer en deze keer wordt het nog net wat extremer.

Dag 1 naar de vogezen (route des cretes)
Dag 2 door de Elzas (Grand Ballon, Ballon d álsace) richting meer van Geneve
Dag 3 Routes des grande alpes (met o.a galibier en meer van dat soort bergen)
Dag 4 dito
Dag 5 Middellandse zee daarna richting Gorges du verdon
dag 6 Mont Ventoux en Alpe D'huez
Dag 7 en 8 richting Nederland

Dan willen we ook nog ergens een dagje onverharde bergpaden rijden. Hmmm, of we het allemaal halen valt nog te bezien hahaha
 
Laatst bewerkt:
Je kunt een xt ook gebruiken om flessen te schieten :+
[afbeelding]

Dat was vorig jaar op onze Big Buitenland Toer. Over een goeie week gaan we weer en deze keer wordt het nog net wat extremer.

Dag 1 naar de vogezen (route des cretes)
Dag 2 door de Elzas (Grand Ballon, Ballon d álsace) richting meer van Geneve
Dag 3 Routes des grande alpes (met o.a galibier en meer van dat soort bergen)
Dag 4 dito
Dag 5 Middellandse zee daarna richting Gorges du verdon
dag 6 Mont Ventoux en Alpe D'huez
Dag 7 en 8 richting Nederland

Dan willen we ook nog ergens een dagje onverharde bergpaden rijden. Hmmm, of we het allemaal halen valt nog te bezien hahaha



Klinkt goed :}
 
Je kunt een xt ook gebruiken om flessen te schieten :+
[afbeelding]

Dat was vorig jaar op onze Big Buitenland Toer. Over een goeie week gaan we weer en deze keer wordt het nog net wat extremer.

Dag 1 naar de vogezen (route des cretes)
Dag 2 door de Elzas (Grand Ballon, Ballon d álsace) richting meer van Geneve
Dag 3 Routes des grande alpes (met o.a galibier en meer van dat soort bergen)
Dag 4 dito
Dag 5 Middellandse zee daarna richting Gorges du verdon
dag 6 Mont Ventoux en Alpe D'huez
Dag 7 en 8 richting Nederland

Dan willen we ook nog ergens een dagje onverharde bergpaden rijden. Hmmm, of we het allemaal halen valt nog te bezien hahaha

nog geen week geleden stond mijn vader met de camper voor de mont ventoux en toen was hij nog gesloten ivm de sneeuw............. :(

gr Patrick
 
Ik zag vanmorgen dat er nog een fors aantal passen gesloten zijn. De meeste gaan week 22 en 23 open (hopelijk)
 
Heb ik vandaag 40 km snelweg gereden zoals ik wel vaker doe en sta ik vervolgens bij een stoplicht begint de xtx ineens onregelmatig stationair te lopen, en als ik weer verder rij en weer moet stoppen geeft hij de ene keer weer wel en de andere keer weer niet meer knallen uit de uitlaat dan normaal :?

Iemand een idee :?
 
Heb ik vandaag 40 km snelweg gereden zoals ik wel vaker doe en sta ik vervolgens bij een stoplicht begint de xtx ineens onregelmatig stationair te lopen, en als ik weer verder rij en weer moet stoppen geeft hij de ene keer weer wel en de andere keer weer niet meer knallen uit de uitlaat dan normaal :?

Iemand een idee :?

als dit bij een auto aan de hand is dan is vaak de LambaSonde stuk. Je zou hem eens door kunnen laten meten. Of even langs van Meel misschien dat die een sugestie hebben.

full


Het is dat ding aan je linker uitlaat bocht.

gr, Look.
 
Je kunt ook op je XT660X noppen banden zetten, heb je ook een bos crosser, net zoals iemand op een DR-Z400SM op het allroadmaniacs.nl forum heeft gedaan, BTW ik bedoel de linkse ;)

[afbeelding]

Topic Linkje


Jawel maar daarmee ga je niet over de weg crossen met die banden toch.
En om alles steeds te wisselen...zou wel erg vet staan op de xtx
 
Laatst bewerkt:
als dit bij een auto aan de hand is dan is vaak de LambaSonde stuk. Je zou hem eens door kunnen laten meten. Of even langs van Meel misschien dat die een sugestie hebben.

[afbeelding]

Het is dat ding aan je linker uitlaat bocht.

gr, Look.

Bij mijn volvo is de lambasonde ook eens stuk geweest maar ik merkte niets alleen het lampje op het dashbord:? de xtx doet dat stotteren bij het optrekken en stilstaan voor het stoplicht ook (nog) niet altijd dus echt vaag!!
 
Heb nog een setje standaard uitlaten liggen voor 90 euro.
zijn nieuw.
af te halen in de regio breda.

te koop wegens verkoop xtx

kan ze ook via de post versturen,kost het 10 euro extra
stuur anders even een e-mail naar sp1power@hotmail.com
 
koplampje voor de xtx vaste prijs 50 euro

meer info via sp1power@hotmail.com

groeten Sven
full
 
Laatst bewerkt:
ik heb nog een setje nieuwe originele uitlaten liggen voor 50 euro

Ik heb net een setje orgineele nieuwe nooit gebruikte gekocht voor 100 euries :( en dat vond ik al weijnig. Dus liggen er nu 2 setjes nieuwe orgineele nooit gebruikte in de weg :+. 1 set is voor een winterprojekt de andere hou ik er lekker bij voor als ik hem ooit weer eens inruil voor het nieuwe model XTX met up side down die misschien ooit nog eens komen gaat.

*O* a.s. zaterdag 11.00 uur XTX meating bij Molenaar motoren in Ysselstein. *O*

voor de mensen die nog twijfelen of niet weten wat ze a.s. zaterdag gaan doen.

gr, Look.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan