Yamaha Diversion 600cc 300 euro! Moet weg!

Status
Niet open voor verdere reacties.

anton86

Die hard MF'er
3 feb 2006
428
0
Westwoud
Ik heb dus een Diversion staan die ik heb gebruikt om naar m'n stageplek te rijden. Heeft me nooit in de steek gelaten. Toen ik hem een aantal maanden geleden kocht was het verbruik ongeveer 1 op 13. Heb toen de carburateur vervangen en rijdt nu 1 op 21.

Motor start en rijdt verder prima. Echter soms doet de toerenteller wat raar, hij "slingert" dan. Motor blijft wel gewoon heel constant rijden, heb geen idee wat het is en het maakt me verder ook niet veel uit want hij rijdt gewoon prima. Dit probleem is gekomen nadat ik de carburateur had vervangen.

Banden, remmen en ketting gaan nog prima mee.
Vorige week heb ik alle wiellagers vervangen, gloedje nieuw dus en slechts enkele kilometers mee gereden.

Vorige eigenaar is ermee onderuit gegaan, wat deukjes en krassen. Voorkuip heb ik zelf gespoten, ziet er niet mooi uit. Je krijgt er een blik verf bij met (vrij goed) passende kleur.

Mag weg voor 300 euro! Ik vertrek rond 5 maart voor enkele maanden naar het buitenland dus moet eigenljik voor die tijd weg.

IMG_0042.jpg

IMG_0045.jpg

IMG_0046.jpg

IMG_0047.jpg

IMG_0059.jpg

IMG_0061.jpg

IMG_0062.jpg

IMG_0063.jpg

IMG_0064.jpg

IMG_0065.jpg
 
Kijk even naar het achterwiel, want op de laatste foto lijkt het of er een scheur in het wiel zit :? .
gelijk even een kickje voor een leuke goedkope fiets, heb zelf al een pekelfiets.
 
Haha het lijkt idd net een scheur ;)
Is gewoon vuil of olie van de ketting oid.

Hij is idd prima geschikt als pekelfiets!
 
'Buurman'. Zou ik deze op 'gereserveerd' mogen hebben?
Ik overleg zodadelijk met mijn vrouw(waarvoor de motor bedoeld is) :) :Y


Hoor net dat ie verkocht is -O- ;(

:)
 
Laatst bewerkt:
Motor is verkocht!

Snel gegaan zeg, ik had hem gister aan de weg gezet met een bordje erop. 2 uur later was ie al verkocht.

Bedankt voor de interesse,

Anton
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan