Yamaha Fazer 600 uit 2003

Biancie

MF veteraan
28 mrt 2006
5.550
8
Te koop t.e.a.b.: Yamaha Fazer 600, februari 2003. Spruitstuk dient vervangen te worden. De motor staat 2 jaar buiten en heeft onderhoud nodig.

Deze motor is van een collega van mij en namens haar plaats ik deze advertentie. ;)

full


Vraagprijs: 2500 euro. Onderhandelen mogelijk.
 
Laatst bewerkt:
Iets meer info??

Algemene staat, km stand, wat dient er zoal nog meer vervangen te worden?

En tevens een kickje.
 
Thnx voor jullie reakties so far!

De kilometerstand is (nog) niet bekend aangezien de accu leeg is en de digitale km-teller dus niet leesbaar is. Mijn collega zal 'm 1 dezer dagen even aan de auto accu hangen om de km-stand af te lezen. Update volgt dus.

Wat onderhoud betreft weet ik dat de motor 2 jaar buiten heeft gestaan, onder een hoes. De accu is dus leeg en het spruitstuk moet vervangen worden.

De vraagprijs is mij niet bekend, maar ik weet dat ze er geen al te hoge prijs voor wil vragen. ;) Ze vindt het zonde om 'm langer werkeloos te laten staan, vandaar dat hij nu weggaat.

Ik hou jullie op de hoogte.

Nog een piccie:

full
 
In Heerhugowaard, Noord-Holland is 'ie te bezichtigen.
 
Wat ik gisteren al zei; de prijs is me niet bekend. Daar ben ik achteraan gegaan, ik wacht nu op antwoord. ;)

Ja, hij heeft 2 jr praktisch stilgestaan.
 
Laatst bewerkt:
Update over km-stand en prijs.

De kilometerstand is 60.319 km.

Vraagprijs: 2500 euro. Er valt dus te onderhandelen...
Wie oh wie?
 
Laatst bewerkt:
Wel van eerste eigenaar. Dat is dan alweer wat. ;) Heeft ie wel een 60k beurt gehad of is ie voor die beurt weggezet?

Ik heb vrijwel hetzelfde betaald begin dit jaar voor een FZS die ook te lang in de schuur heeft gestaan. Alleen die had maar 14k op de teller...
 
De laatste beurt is in 2008 geweest, bij een km stand van 54.900. De banden en ketting zijn toen vervangen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan