- Onderwerp starter
- #51
Ik ga deze volgen, ik hoop dat hij mooier wordt dan van die Noor !
mooier is persoonlijk maar hij word igg "anders"
ps, altijd leuk om te horen wat menser ervan vinden en het volgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik ga deze volgen, ik hoop dat hij mooier wordt dan van die Noor !
Als er onderdelen van de GTS overblijven hou ik me aanbevolen .
Mooi project volg wel mee.
Trouwens het blok van de gts is dezelfde als die van de fzr
\
Hoi,
Heb je interesse in een VFR750 achterbrug met achterwiel en passende lagers voor je GTS frame? Eventueel ook pasbussen, maar ik weet niet of je die kan gebruiken i.v.m. je voorwiel tandwiel uitlijning....
Ik ga voor een CB1000R brug vanwege de achtervering die ik wil maken...
Laat maar weten.
Gr. Paul
Als er onderdelen van de GTS overblijven hou ik me aanbevolen .
Mooi project volg wel mee.
Trouwens het blok van de gts is dezelfde als die van de fzr
Heb er eerder met een andere sportuitlaat van een fzr aangepast
Het was een lazer hotcam systeem carbon.
de bochten in heel wat stukjes. Mogen zagen om dit netjes binnen de kuipdelen pas te krijgen.
Met in de originele luchtfilterbak 2 bij k&n in Amerika op maat gemaakte filters.
Kwam er een nette 124 pk en 120 newtonmeter vermougen op het achterwiel.
Ben benieuwd naar je verdere opbouw.Zo te volgen wordt dit mooi.
Hey Paul,
Thx voor het aanbod
Ik ben er nog niet uit wat ik ga doen met de achterbrug, vfr750, vfr800 maar als het een Hondabrug moet worden ga ik denk ik ook voor de cb1000 brug.
Deze is sterker,makkelijker pas te maken en mooier.
Ik vind de Ducati 1098 brug de allermooiste en deze is smaller en heeft geen onderste linkbevestiging ( makkerlijker monteren dus)
De grootste uitdaging blijft net als bij iedereen het voorwiel, dus daar hangt het vanaf.
Zoiets wil ik dus niet:
[afbeelding]
Voorlopig ben ik nog steeds aan het frame aan het slijpen maar gelukkig heb ik een nieuwe slijptop voor mijn verjaardag gehad (lidlslijptop is vorige week ontploft na 10 jr)
Scheffers heeft met dat voorwiel ook flink gepuzzeld.Dat is idd het (gewaagde) plan.
De achterbrug zoveel mogelijk naar links, een adapter op de orginele vooras en het voorwiel aan 2 kanten (ben benieuwd wat de wielenboer daar van vind) laten versmallen.
Mocht dit niet lukken komt er acher een ducati wiel en voor een autovelg met een vergelijkbaar uiterlijk maar alleen als het echt niet anders kan.
Als je een autowiel pas kunt maken voor de voorzijde, kun je dan niet een bredere uitvoering van datzelfde wiel pas maken voor de achterkant?voor een autovelg met een vergelijkbaar uiterlijk
Scheffers heeft met dat voorwiel ook flink gepuzzeld.
Dat wordt dan afdraaien van verschillende velgen en weer in elkaar lassen.
Als je een autowiel pas kunt maken voor de voorzijde, kun je dan niet een bredere uitvoering van datzelfde wiel pas maken voor de achterkant?
In principe zou versmallen moeten kunnen, vroegûh werden ook velgen breder gemaakt (b.v. Deget deed dat). Het moet alleen kunnen met het materiaal en met hoe het verloop gaat.
en of je vrouw het eens is met het kostenplaatje [afbeelding]
Remschijven zou mooi zijn, als er tenminste voldoende vlees op zit. In ieder geval alvast bedankt.Het blok is al gedumpt en voor de rest heb ik nog dingen liggen die binnenkort de container ingaan (wielen/remsysteem achter/subframe ed)
kuipdelen heb ik niet.
Laat maar horen als je wat nodig hebt
Ik ben zo blij dat ik hier geen nachten meer van wakker lig.........