Yamaha R6 2006

Status
Niet open voor verdere reacties.

motor-nooby

Die hard MF'er
14 aug 2009
419
0
Yamaha R6 2006 in Yamaha Blue
kmstand: +-11500km (wordt nog met veel plezier mee gereden)
Banden: Metzeler sportec M5 in zeer goede staat voor en achter (op de foto nog de oude voorband)
Ketting en tandwielen in goede staat

Motor heeft netjes zijn beurten gehad en loopt als een zonnetje. Alle boekjes en sleutels bonnetjes, zelfs de aankoopbon van de eerste eigenaar aanwezig.

motor heeft de volgende accessoires:

  • Double Bubble Smoke ruitje
  • H7 6000k Xenon in beide lampen
  • Hotbodies knipperlichten
  • Geïntegreerd rem/knipperlicht achter
  • Yoshimura TRC Carbon Slip-on uitlaat
  • Buddyseat cover
  • Paddockstand

Alle originele onderdelen zijn aanwezig, er gaat niets los weg!

Vraagprijs: 7250 Euro

Foto's spreken voor zichzelf denk ik en als er vragen zijn, graag mailen of via PB!

4611309845_aebf7da68c.jpg


4611920442_1f979c8862.jpg


4611310071_7120527983.jpg


4611920702_3c543cd1a3.jpg


4611309713_fc0fbf61a6.jpg


4611920062_7f55e13f9b.jpg
 
Laatst bewerkt:
Heb deze fiets in het echt gezien en gehoord en die Yoshimura klinkt echt gruwelijk mooi.


Waarom doe je hem weg?
In ieder geval succes met de verkoop
 
tnx :)

Ik kijk of er liefhebbers voor zijn, zo ja: dan koop ik iets anders, zo nee: dan rij ik hem nog ff door...
 
Ik zal hem toch weer eens bovenaan zetten,

mocht er interesse zijn laat het me dan weten. Tot die tijd rij ik gewoon nog lekker door ;-)
 
Tnx Niels ;-) jij kan het weten haha!

Maareuh mensen bedankt voor de reacties, ook via PB. Even een aantal antwoorden.

Ik ga niet zo maar zeggen waar mijn motor staat, dit uit veiligheidsoverwegingen. Laten we het voorlopig houden op zuid-oost brabant!

Kmstand staat in de eerste post, heeft netjes zijn beurten gehad, dit is dus de 1500km en 10k beurt. Ook zijn alle vloeistoffen ververst.

Staat van de Banden is goed, zijn zgan, hooguit 3000km meegereden, tandwielen en ketting zijn ook goed! en alle originele onderdelen zijn aanwezig. Ik heb er geen circuit mee gereden, en de historie is bekend.
 
Laatst bewerkt:
haha leuk om te horen man!

Ik weet inmiddels ook wat het gaat worden ;-) De Speed Triple is toch veeeel spannender dan de monster!! :P
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan