karz
Die hard MF'er
Hoi,
Omdat de inlaatrubbers wat barsten vertonen, besloot ik om ze eens te bekijken, of deze niet valse lucht doorlaten.
Nu blijkt aan de binnenkant nog een extra laag te zitten, waardoor ik de conclusie zou kunnen trekken dat die barsten aan de buitenkant niet zo'n probleem zijn.
Aangezien de rubbers vrij prijzig zijn (als je de goede wil hebben) , en ik op product foto's het idee heb dat bij de aftermarkets de binnenste laag, hetzelfde materiaal is als de buitenste laag vraag ik me af of het uberhaupt een goed idee is om deze te vervangen met aftermarket.
Iemand enige ervaring hiermee ?
Omdat de inlaatrubbers wat barsten vertonen, besloot ik om ze eens te bekijken, of deze niet valse lucht doorlaten.
Nu blijkt aan de binnenkant nog een extra laag te zitten, waardoor ik de conclusie zou kunnen trekken dat die barsten aan de buitenkant niet zo'n probleem zijn.
Aangezien de rubbers vrij prijzig zijn (als je de goede wil hebben) , en ik op product foto's het idee heb dat bij de aftermarkets de binnenste laag, hetzelfde materiaal is als de buitenste laag vraag ik me af of het uberhaupt een goed idee is om deze te vervangen met aftermarket.
Iemand enige ervaring hiermee ?