Ola,
Jaja, het volgende virago project.
In de zomer van 2012 de Yamaha TR1 uit 1981 gekocht en lekker kunnen rijden. Maar wist eigenlijk toen al dat ik em wilde verbouwen en begonnen met het verzamelen van onderdelen.
Na aankoop en beetje schoonmaken:
~[/URL]
En moet natuurlijk ongeveer zo eindigen:
Doc Chops Yamaha Virago Cafe Racer | Return of the Cafe Racers
Gaaaaap ik weet het, maar het is gewoon erg mooi!
Of als deze natuurlijk
Vroeger een scooter gehad en daar ging het verbouwen best wel goed. Maar lassen en het metaalbewerken nooit echt gedaan en ook niet de apparatuur voor. Dus begin 2013 de motor naar JerryT gebracht voor wat aanpassingen.
Het weer met vertrek:
En het weer in Friesland, een auto is toch wel fijn:
Onder andere heeft JerryT de pijpen naar de SuperTrappdempers gemaakt en de Benelli tank op het frame. Niets meer dan lof, wat een vakman!
Na ophalen is die eigenlijk in de schuur verdwenen en niet meer aangeraakt tot nu. Schande ik weet het. Maar heb een aantal maanden in Centraal Amerika doorgebracht. Waaronder op dit eiland en dat is toch ook zeker niet slecht
Maar het project gaat door!
Meteen ook mijn belabberde werkruimte te zien. Of buiten op het grind of binnen in een hokje met toch te weinig ligt.
Maar niet teveel zeuren en gewoon bouwen!
Wat moet er nu nog gebeuren:
- Tank spuiten
- Frame coaten
- Nieuwe koplamp
- Spaakvelgen pasmaken
- Bredere velgen voor de spaakvelgen vinden (maar waar?)
- Nieuwe USD voorvork pasmaken
- Draadboom verbeteren (verre toekomst)
- Rijden in de zomer!
Updates volgen!
Jaja, het volgende virago project.
In de zomer van 2012 de Yamaha TR1 uit 1981 gekocht en lekker kunnen rijden. Maar wist eigenlijk toen al dat ik em wilde verbouwen en begonnen met het verzamelen van onderdelen.
Na aankoop en beetje schoonmaken:
En moet natuurlijk ongeveer zo eindigen:
Doc Chops Yamaha Virago Cafe Racer | Return of the Cafe Racers
Gaaaaap ik weet het, maar het is gewoon erg mooi!
Of als deze natuurlijk
Vroeger een scooter gehad en daar ging het verbouwen best wel goed. Maar lassen en het metaalbewerken nooit echt gedaan en ook niet de apparatuur voor. Dus begin 2013 de motor naar JerryT gebracht voor wat aanpassingen.
Het weer met vertrek:
En het weer in Friesland, een auto is toch wel fijn:
Onder andere heeft JerryT de pijpen naar de SuperTrappdempers gemaakt en de Benelli tank op het frame. Niets meer dan lof, wat een vakman!
Na ophalen is die eigenlijk in de schuur verdwenen en niet meer aangeraakt tot nu. Schande ik weet het. Maar heb een aantal maanden in Centraal Amerika doorgebracht. Waaronder op dit eiland en dat is toch ook zeker niet slecht
Maar het project gaat door!
Meteen ook mijn belabberde werkruimte te zien. Of buiten op het grind of binnen in een hokje met toch te weinig ligt.
Maar niet teveel zeuren en gewoon bouwen!
Wat moet er nu nog gebeuren:
- Tank spuiten
- Frame coaten
- Nieuwe koplamp
- Spaakvelgen pasmaken
- Bredere velgen voor de spaakvelgen vinden (maar waar?)
- Nieuwe USD voorvork pasmaken
- Draadboom verbeteren (verre toekomst)
- Rijden in de zomer!
Updates volgen!
Laatst bewerkt: