Yamaha Tracer 900 deel III

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo TRACERS,

Mag ik mij even voorstellen. Ik ben Rob kom uit Nijmegen en ben sinds een paar weken de trotse eigenaar van een MT-09 TRACER model 2017 maar 2018 op kenteken. Tis een groen metallic uitvoering

Groet Rob.
 
Gefeliciteerd Rob met je Tracer :t
Kom ook uit Nijmegen :)
Race blue 2015 tracer.
 
Laatst bewerkt:
Ik was 325 kwijt voor de pilot road 4, inclusief twee nieuwe (haakse) ventielen.

@nieuwe tracer eigenaren: welkom! geniet er van! Je zult er veel plezier van hebben!
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook de rit gereden, maar was al vroeg gegaan. Hele mooie rit, maar lag hier en daar nog glad van de modder en regen. Heb wel geen spijt dat ik hem gereden heb!

Yep, was idd een mooie rit. 't Viel me ook op dat het hier en daar wel glad was.

En welkom aan de nieuw Tracer-rijders!
 
Laatst bewerkt:
Gisteren naar Koekelare geweest Hornet?
Ik heb de fout gemaakt om naar Anzegem te gaan, was een zware tegenvaller...

En idd welkom aan alle nieuwe Tracer-rijders! Ik rij al (bijna) 46K met veel plezier.
 
Ik ben een beetje aan het rondkijken voor een andere uitlaat.
Nu vind ik een full system eigenlijk iets te duur, daarom een beetje blijven hangen op de slip on.
Iemand hier die een Scorpion Serket heeft?
Zit er veel verschil tussen RVS, Titanium, Carbon? buiten de looks en dat de Carbon meestal iets dieper klinkt?
De RVS slip on scheelt namelijk wel weer 150 euro.
 
Ik ben een beetje aan het rondkijken voor een andere uitlaat.
Nu vind ik een full system eigenlijk iets te duur, daarom een beetje blijven hangen op de slip on.
Iemand hier die een Scorpion Serket heeft?
Zit er veel verschil tussen RVS, Titanium, Carbon? buiten de looks en dat de Carbon meestal iets dieper klinkt?
De RVS slip on scheelt namelijk wel weer 150 euro.

Hoi slip on kan niet op een traceren is een volledig systeem

Of je moet er de zaag in zetten
 
Ik ben bekend met deze uitlaat, maar is niet zo maar een linkpijpje voor te krijgen volgens mij en vind het geluid ervan wat tegenvallen.
Bovendien zit ik dan alsnog 190 euro boven de prijs van de Scorpion.

Het geluid van een MT09 (Tracer) met Akrapovic valt tegen? :X

Het linkpijpje is inderdaad niet zomaar te verkrijgen echter deze man (Mile Pajic) maakt ze ter plekke op maat :Y
 
Het geluid van een MT09 (Tracer) met Akrapovic valt tegen? :X

Het linkpijpje is inderdaad niet zomaar te verkrijgen echter deze man (Mile Pajic) maakt ze ter plekke op maat :Y

Deze pot heeft is een grote cat, de db killers moeten er wel in blijven en dan vind ik het wat tegenvallen ja.
Dit geld niet voor de racing line, deze klinken echt geweldig maar helaas te prijzig
 
Ik heb nog wat spullen voor een Tracer die ik niet ga gebruiken.

Set originele verstelbare risers/stuurklemmen van Yamaha/Gilles Tooling in nieuwe staat : €140
Originele Yamaha radiateur grille,heeft enkele krassen bovenaan,uit het zicht : €60
Originele Yamaha topkoffer drager met een montageplaat voor een Givi koffer,in gebruikte staat : €70

Verzenden kan vanaf €7.

Graag PB voor meer info/foto's
 
Ik ben een beetje aan het rondkijken voor een andere uitlaat.
Nu vind ik een full system eigenlijk iets te duur, daarom een beetje blijven hangen op de slip on.
Iemand hier die een Scorpion Serket heeft?
Zit er veel verschil tussen RVS, Titanium, Carbon? buiten de looks en dat de Carbon meestal iets dieper klinkt?
De RVS slip on scheelt namelijk wel weer 150 euro.
Ik heb sinds kort de RVS versie op mijn Tracer zitten. Geluid is zeer sportie. Zelf met DB-killer is het een top geluid. Nog niet de behoefte gehad om de DB-killer eruit te halen, want dan wordt het een echte aandacht trekker.
Via MP een Bijna nieuwe uitlaat van een MT-09 op de kop getikt en deze door geslepen.
 
Ik heb nog wat spullen voor een Tracer die ik niet ga gebruiken.

Set originele verstelbare risers/stuurklemmen van Yamaha/Gilles Tooling in nieuwe staat : €140
Originele Yamaha radiateur grille,heeft enkele krassen bovenaan,uit het zicht : €60
Originele Yamaha topkoffer drager met een montageplaat voor een Givi koffer,in gebruikte staat : €70

Verzenden kan vanaf €7.

Graag PB voor meer info/foto's
 
Vraagje heb je een foto van het koffer rek hier heb ik wel interesse in om het over te nemen

Groet Ap
0654713088
 
Ik heb sinds kort de RVS versie op mijn Tracer zitten. Geluid is zeer sportie. Zelf met DB-killer is het een top geluid. Nog niet de behoefte gehad om de DB-killer eruit te halen, want dan wordt het een echte aandacht trekker.
Via MP een Bijna nieuwe uitlaat van een MT-09 op de kop getikt en deze door geslepen.

aah oke top!
Ik wil erg graag de carbon versie (staat beter bij volledig zwarte Tracer), maar vind 150 euro meer iets te veel van het goede.
 
Voor degene met nieuw aangeschafte Michelin's; er is een Cashback actie gaande!

Michelin Cashback

Morgen mijn Tracer weer ophalen na een 10K km beurt en met Road 5's eronder *O*

**Linkje aangepast**
 
Laatst bewerkt:
Dan kost een setje in Bleiswijk nog maar €220...
Ik zou ze bijna nu kopen en ff in de opslag bewaren :P
De standaard Dunlops hebben nog maar 250 km asfalt gezien :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan