Ik heb mijn tempered glass binnen en reeds geprobeerd!
Wat is het voordeel van het tempered glass?
4,3l op 100km, lekker zuinig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb mijn tempered glass binnen en reeds geprobeerd!
Wat is het voordeel van het tempered glass?
4,3l op 100km, lekker zuinig!
Er zit toch al glas op? (en het is geen fragiele i-Foon )
Ik doe 1:19 als ik geluk heb... zal wel door de QS komen
Lekker boenen/schoonmaken zonder krassen! Zoals Welmert zegt, het standaard scherm lijkt nogal snel te krassen.Wat is het voordeel van het tempered glass?
Ik heb mijn tempered glass binnen en reeds geprobeerd!
Aanbrengen was heel eenvoudig. De schittering in de zon viel me erg mee, hij was zelfs scherper dan zonder glass erop. Enige nadeel is dat je een reflectie van jezelf ziet in de protector, maar zeker niet belemmerend om de tellers af te lezen ofzo. (je ziet het wel op de foto)
Tevens direct de spiegelextenders erop gezet, was niet persé nodig, maar is wel erg prettig!
[afbeelding]
Hoe krijg je het glas los van de tellers?
Heb bij mij vocht op het glas zitten?
Dan vraag ik jullie af:
- Hebbben 2 wielen meer grip dan 1 (lijkt logisch, maar is het niet)
- Als je meer grip voor hebt, dan doe je nog steeds niets tegen low / highsiders?
- "Leanen" is leuk, maar heeft het daarnaast ook "echte" voordelen tov de wegligging in een meerwiel-voertuig?
(gaat het uiteindelijk harder de bocht om dan een bv Can Am Spyder?)
Het voorwiel de hele tijd de lucht in is niet iets waar ik last van heb cq in herken, dus dat valt wel mee hoor. Plus dat hij anti-wheelie control dinges heeft, dus mocht het gebeuren dan houdt de elektronica je voorwiel weer op de grond (tenzij je traction control uit zet).
Vering blijft een hot item. Ik zou zeggen voor 1 persoon is het voldoende, maar voor vaak met z'n tweeën zou bv een hyperpro upgrade niet vervelend zijn..