YAMAHA TRACER 900 DEEL IV

Welke aftermarket uitlaat heb je er onder liggen?

  • Akrapovic

    Stemmen: 51 45,5%
  • Scorpion

    Stemmen: 8 7,1%
  • Mivv

    Stemmen: 4 3,6%
  • Arrow

    Stemmen: 11 9,8%
  • Anders...

    Stemmen: 38 33,9%

  • Totaal aantal stemmers
    112
Status
Niet open voor verdere reacties.
IMG_20200724_144939.jpg


We zijn onderweg met het inbouwen van de healtech qs. 😎🔧
 
Is het wat @steffex ? Is het niet heel vreemd om door te schakelen zonder te koppelen? Krijg je hem een beetje naatloos?

Als je in de gelegenheid bent, een filmpje????

Zal er nog eens goed over nadenken.
Ja het is even wennen om je koppeling met rust te laten. Maar werkt super, zelfs als je vanuit de 1 schakelt naar de 2, mits je voldoende toeren maakt.
Heb nog niet met de instellingen lopen prutsen. Hij staat nu op automatische modus.

Zal eens kijken of ik binnenkort eens een filmpje kan maken.
 
Ik heb dat eens getest van een vriend die er zo 1 had,maar het hielp helemaal niets.
Een origineel afgezaagd is een hele verbetering,maar nog niet perfect.
 
Ik heb dat eens getest van een vriend die er zo 1 had,maar het hielp helemaal niets.
Een origineel afgezaagd is een hele verbetering,maar nog niet perfect.
Ik heb deze nu op een kort en kleiner schermpje staan en dat kan kloppen met het geen je zegt.
Afgezaagd, kort, verbetering maar nog net niet perfect.
 
Ik heb deze nu op een kort en kleiner schermpje staan en dat kan kloppen met het geen je zegt.
Afgezaagd, kort, verbetering maar nog net niet perfect.
Ik heb er een kort ermax sport ruitje op zitten, met mijn 1.72 zit ik er perfect achter. Geen rare turbulentie, maar toch wel lekker rijwind (voor de warme dagen)
 
20200725_123304.jpg


Heb 'm er net opgezet. Het is korter dan ik had verwacht.
Straks als het weer wat opgeklaard is maar even uitproberen.
 
Ik heb er een kort ermax sport ruitje op zitten, met mijn 1.72 zit ik er perfect achter. Geen rare turbulentie, maar toch wel lekker rijwind (voor de warme dagen)
Hier net hetzelfde.
Windscherm op de hoogste stand ( is nog lager als de laagste stand met het originele scherm) Lichte turbulentie en weinig lawaai.
In de laagste stand iets meer wind maar zalig tijdens de hogere temperaturen tijdens het rijden.
En als men nergens last van wil hebben dat moet je gelijk hieronder iets doen.
Het trekt op geen varken, net een surfplank maar het werkt wel 🤪
En men gaat me niet vertellen dat dit aangenaam rijden is in de zomer.
Gewoon geen rijwind, alleen maar warme lucht.
zfyzzwq_fflze04avsv1uabxrjofyfkepykffifqwqq1_large.jpg

Naaggmloos.png
 
Laatst bewerkt:
Met excuses voor het hinderlijk in herhaling vallen - #ruitjes: je kan behalve de hoogte ook de **hoek** instellen. Dat werkt best wel goed. Mogelijk beter dan bv. flappertjes bovenop je tourscherm.
Dank u - ik ben weer weg.
 
Hier net hetzelfde.
Windscherm op de hoogste stand ( is nog lager als de laagste stand met het originele scherm) Lichte turbulentie en weinig lawaai.
In de laagste stand iets meer wind maar zalig tijdens de hogere temperaturen tijdens het rijden.
En als men nergens last van wil hebben dat moet je gelijk hieronder iets doen.
Het trekt op geen varken, net een surfplank maar het werkt wel 🤪
En men gaat me niet vertellen dat dit aangenaam rijden is in de zomer.
Gewoon geen rijwind, alleen maar warme lucht.
Bekijk bijlage 1526493
Bekijk bijlage 1526494

Afgelopen zondag. Bij 27 graden gereden met een grote givi tour ruit...
Inderdaad snikheet. Heb een doorwaai jas, maar alleen mijn onder armen pakten wat wind, zelfs vizier open bracht geen frisse lucht in de helm.. :X

Nu puig sport er op. Maar nog niet getest.

In over de looks nog maar te zwijgen.

DSC_0585.JPG
 
Als je geen rijwind wil hebben dan moet men je de auto gaan rijden en niet met een motorfiets.

ALHOEWEL 😳

 
Zo, net een stuk gereden zowel snelweg als binnendoor.
't is een stuk beter met het puig sportruitje en m'n 1.76m. Voelt nu wel als of je op een naked rijdt, maar ik word er in ieder geval niet meer doof van.
 
In de grote passen 2 normale integraal helmen,dus 1 gaat er zeker in.
Maar bvb. een Shoei neotec is breder,en zo gaan er geen 2 in.
Het is niet mijn intentie om iemand achterop te nemen; als mensen motorrijden leuk vinden moeten ze zelf maar gaan rijden. 😂
Is wel handig voor mijn helm, dan kun je tenminste nog ergens heen zonder dat je al die zooi mee moet sjouwen. 😁
 
Oh, gisteren de Tracer opgehaald, nadat het droog was, dus ben maar meteen een stukje gaan rijden. :+
Best handig dat Arie Molenaar ongeveer naast de Lekdijk zit.
477B53F8-011A-4BC9-B549-9C01B88FC761.jpeg

En die turbulentie had ik pas last van toen de (standaard) ruit hoog stond met 130 km/u vannacht op de A12. Moest ook even een stukje harderder dan 100 km/u rijden en dat kan niet zo vaak...
Ruitje weer omlaag gezet en toen nergens meer last van. Ik ben trouwens 1.83m lang, maar aangezien de totale lengte helemaal niet van belang is, alleen het gedeelte vanaf het zadel, heeft niemand wat aan die informatie... _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan