Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Olie gebruik goed in de gaten houden. Let op dru sump. Dus na de rit paar minuten wachten, dan oliepeilen.bouwjaar 1996 en 45000 km op de klok.
verder geen onderhoud history, dus zijn er nog tips waar je op moet letten?
kleppen stellen was ik inderdaad van plan.kleppen stellen moet bij ca 42000 km gebeuren geloof ik..
ga je hier ook een zijspan aan hangen
mooie motor
oke dat van olie verbruik had ik al begrepen.Olie gebruik goed in de gaten houden. Let op dru sump. Dus na de rit paar minuten wachten, dan oliepeilen.
Het is een Duitse mooie fiets
de reden is dat de carbs onder een hoek staan toch? dus slijten en lekken ze aan een kant.Oja, mocht je last hebben van hoge verbruik en zompige gasrespons, nieuwe gasnaalden en naaldbuizen(dynojet)
wel een pracht karakterfiets...
klopt ja, die kennen wij wel.Ik heb al eens gedacht over een schwenker combi. Zodat hij makkelijk ook solo te rijden is. Er rijd in zijspan topic iemand met een tdm en schwenker
Die van jou niet nee, maar heb zelf ook een 96er gehad met de "duitse" handvatten op de kont.oke dat van olie verbruik had ik al begrepen.
maar je kent de motor dan?
Vraagje,
Ik wil toch een dynokitje monteren op de TRX.
Maar ik zie nergens een stage 2 of 3 versie. Ik heb overigens alleen K&N inlegfilter en sportuitlaten. Dus dan is stage 1 wellicht ook voldoende?
En is dat makkelijk zelf te monteren? Of kun je het beter aan de professional overlaten?
Ben nog eens begonnen aan mijn project 'polyester undertail versie 2.0'.
Ik zit met vnl met het probleem dat de bolle delen van mijn mal niet lossen. Iemand enige tips?
Tempting... Must resist.8<
Iemand trouwens nog kuip en zitje nodig ? (van polyester) kuip zonder lamp uitsparing en zitje is een race zit met gebruik van het originele zit gedeelte (die ik erbij heb)
Mag voor bijna niets weg
Heb je trouwens gezien dat er nu +2 mm inlaat kleppen zijn/komen op het Engelse forum?
Zonde om zo'n mooie originele TRX te verbouwen.. origineel wordt steeds schaarser, dus duurder!
groet,
Pieter
Helemaal mee eens. Ik heb een volledig originele blauwe TRX van 1997 en die is onlangs al getaxeerd op 5.000 euro! Door mezelf
Maar nee, voor minder dan 3.000 euro gaat hij gewoon niet weg, of mensen het dat bedrag waard vinden of niet. Vind maar een ander origineel exemplaar voor minder!
Zo vragen mensen nu al 12.500 euro voor een originele Toyota MR2 AW11 (http://link.marktplaats.nl/m844745033). Denk niet dat je gauw een koper zult vinden, maar je zult ook niet gauw een vergelijkbaar exemplaar vinden.