spondontrx
MF veteraan
- 22 sep 2002
- 1.440
- 1
Hé, dat gat ken ik ...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
..maar waar heeft ie het koelvloeistofreservoir verstopt?
De achterschokbreker wilt zich niet laten reviseren. Alles zit muurvast. En aan de technieker zal het niet liggen, dat is een beslagen man. Twee opties dus: blijven rijden met de stock schokbreker, of er iets anders onder mikken. De stock lijkt wel nog mooi te werken, maar we weten allemaal dat die dingen zó langzaam verslechteren dat je het verschil pas merkt als je eens rijdt met nieuwe.
Dus ga ik maar eens wat prijzen verzamelen: wilbers, wp suspension, hyperpro en hagon. Dat zijn zo wat de merken die ik ken. Ohlins heeft blijkbaar ook een exemplaar voor de TRX (werd veel mee geraced) maar die heeft geen progressie veren, wat toch wel aangenaam is op slechte openbare wegen.
Ha, leuk om weten. Nu, als ik echt toplevel wil laten customizen, dan kan ik hier in de buurt terecht bij Steven Casaer. ;-)Je hebt ook nog Bart Meukens Bree Belgie ik weet niet waar je woont maar hij is best goed
About
Och gaskabels! Daar heb ik meerdere setjes van liggen.nondenondenonde
TRX staat al drie weken bij de dealer te wachten op een setje gaskabels. Dingen staan in back order. En aangezien de kabel nu nog maar met één vezeltje vast hangt....
Afin, het is toch rotweer. :-(
Heb je een linkjeKwastert heeft de Tank klaar hij heeft er nog iets heel moois van gemaakt echt tof
Kwastert aan de TRX 850!Heb je een linkje
Kwastert heeft de Tank klaar hij heeft er nog iets heel moois van gemaakt echt tof
FZR 600, 3HE. Dat past inderdaad. Soms zijn die hetzelfde als die van een TRX. Er zijn modellen met een projector koplamp, ideaal voor xenon. Ik heb er nog eentje liggen.Ik heb gelezen dat de koplamp van een FRZ 600 beter is en één op één past? Heeft iemand hier dat al geprobeerd?
Oja, als ik er midden in de bocht mee op de gas ga, dan snokt ie toch wel effe redelijk hard aan de ketting. Volgens wat ik links en rechts lees zou het "normaal" zijn, en enkel een andere CDI kan dit oplossen. Zelfde vraag: heeft iemand hier dat al geprobeerd?
Ik heb gelezen dat de koplamp van een FRZ 600 beter is en één op één past? Heeft iemand hier dat al geprobeerd?
Oja, als ik er midden in de bocht mee op de gas ga, dan snokt ie toch wel effe redelijk hard aan de ketting. Volgens wat ik links en rechts lees zou het "normaal" zijn, en enkel een andere CDI kan dit oplossen. Zelfde vraag: heeft iemand hier dat al geprobeerd?
ja inderdaad, je gaat remmend de bocht in, en dan ter hoogte van de apex ga je terug op het gas. Op dat moment komt ie wat te bruut in en destabiliseert de motorfiets.met snokt bedoel je trekken ?
Jongens, ik loop al een paar maanden met de gedachte om mijn TRX toch van de hand te doen..
Ik heb 'm nu 10 jaar in bezit en ik merk dat ik er te weinig op rij, en dat is zonde.
Ik zit wel in dubio; óf in onderdelen verkopen (Akra systeem, blok loopt goed, enz.) óf toch in één keer (hé Pieter, TRX kopen? )
Omdat het geen originele TRX meer is, denk ik dat in onderdelen verkopen wat meer kan opleveren.
Wat denken jullie?
[afbeelding]
Nee de vaste lasten voor een motor zijn laag, maar ik hou 'm niet. Er staat hier nog een Duc 600 SS in de garage, dus wat dat betreft geen motorloosheidGewoon houden. Wat zijn de (vaste) lasten voor dat ding? Niet veel toch?
Hoeveel denk je er voor te kunnen vangen? Ding oogt nog netjes...