Yamaha Vmax 1200 upgraden naar 2024 met Motogadget?

RobTweak

MF'er
10 sep 2021
54
19
Beste lezers,
Allereerst iedereen een fijn en veilig 2024.
Vorig jaar begon ik aan mijn black max en heb ik niet stil gezeten. Er ligt een ander blok uit 1999 onder van Schwabemax, incl de carter vergroting set. Achterbrug en luchthappers zijn bij de autospuiter geweest en zijn te gaaf nu, zwart. Nieuwe rvs remleidingen, remklauw achter gereviseerd en voor R1 blue spot gereviseerde remklauwen. Iridium bougies, nieuwe bougiekabels en Ngk doppen. Alu motorsteunen van Exactrep en de breather hose. ( Waarvan ik nog moet kijken hoe je die precies aansluit, iemand ervaring mee? Verder hoop pakkingen, Oringen vervangen waaronder die in het Carter van Exactrep, (ovale gemodificeerde Oring). Oude zat er trouwens nog mooi in. Dingen verder schoongemaakt en heel het blok eerst in de 2 componenten lak gezet van Crop voor t er in ging. Man wat is dat blok zwaar maar ik kreeg het opgetild om in de motorsteun te hangen met een spanband om mijn nek😁 Nieuwe Metzler banden, lithium accu, achterbrug lagers. Nieuwe Vboost rubbers wat echt nodig was en 2 nieuwe spruitstukken. Afijn nu to the point.
Ik wil graag overstappen naar digitaal en led. Motogadget heeft degelijk spul en de mogelijkheden zijn behoorlijk groot.( Maar aan de prijs) Ik wil een zwart stuur met de bedrading erin en in het uiteinde de led richtingaanwijzers. Zijn er anno 2024 mensen die met de laatste spullen van Motogadget een upgrade hebben gemaakt, voor bv een Vmax of soortgelijk? Ik begreep al wel dat de breakoutbox nodig is naast de bluetooth unit om alle indicatorsignalen door te geven aan bv de motogadget pro, digitale cockpit. Graag hoor ik wat tips of ervaring hiermee. Liefst mbt een Vmax.
Ik ben bijna klaar en er komt nog een nieuwe uitlaat onder, ik denk van Delkevic. Als dat allemaal klaar is gaat ie voor een laatste check en afstelling nog naar Piet en dan hoop ik dit voorjaar kramp in mijn handen te krijgen van het vele rijden op mijn Vmax. Ik kan niet wachten.
Groeten Robby
 
Terug
Bovenaan Onderaan