Aangezien de halve vriendenkring een supermotard achtige brommert erbij koopt of zoiets aan t (om)bouwen is heb ik besloten ook maar eens de ogen open te houden.
Wordt mij plots toevallig door een collega een yamaha XT 550 uit 83 aangeboden.
Ik mag m meenemen voor 600 euro.
Tank,spatbord etc zijn pas gespoten in een frisse parelmoerwit.
Cilinder is gereviseerd met nieuwe zuiger en loopt goed.
Het is blijkbaar een enkelbreker en da's de reden dat ie m wegdoet,hij krijgt m als lichtgewicht persoon niet makkelijk aan.
Het ding heeft spaakvelgen en trommelremmen.
Is t haalbaar of eigenlijk meer verstandig om hier wat aan te veranderen om sowieso qua remmen wat te updaten en een zadel met kont etc.
Of beter zo houden en oldskool rondtuffen(wat niet de voorkeur heeft)
Daarbij ,zijn zulke ombouwdelen al dan niet van jongere fietsen goed te doen en betaalbaar.
Gezien mijn vele hobby's die voor sommigen al een maandsalaris kunnen zijn zit ik niet te wachten op een zoveelste project wat uiteindelijk 4000 kost (bij wijze van)...
Wordt mij plots toevallig door een collega een yamaha XT 550 uit 83 aangeboden.
Ik mag m meenemen voor 600 euro.
Tank,spatbord etc zijn pas gespoten in een frisse parelmoerwit.
Cilinder is gereviseerd met nieuwe zuiger en loopt goed.
Het is blijkbaar een enkelbreker en da's de reden dat ie m wegdoet,hij krijgt m als lichtgewicht persoon niet makkelijk aan.
Het ding heeft spaakvelgen en trommelremmen.
Is t haalbaar of eigenlijk meer verstandig om hier wat aan te veranderen om sowieso qua remmen wat te updaten en een zadel met kont etc.
Of beter zo houden en oldskool rondtuffen(wat niet de voorkeur heeft)
Daarbij ,zijn zulke ombouwdelen al dan niet van jongere fietsen goed te doen en betaalbaar.
Gezien mijn vele hobby's die voor sommigen al een maandsalaris kunnen zijn zit ik niet te wachten op een zoveelste project wat uiteindelijk 4000 kost (bij wijze van)...