Boevie
MF veteraan
Ik zie nog niet gelijk een reden om maar andere carbs aan te schaffen, die misschien nog wel slechter zijn dan die je nu hebt?
Redenen waarom er wel benzine in de vlotterkamers komt en niet verder:
-Het ultrasoon reinigen is toch nog niet helemaal goed gebeurt? De ilipielie kanaaltje van de stationaire sproeiers zitten nog verstopt. Idem voor de pilotschroeven kanaaltjes.
-Er word ergens valse lucht aangezogen?
Misschien zijn de rubberen membramen van de gasschuiven poreus of echt lek.
-staat het vlotterniveau wel goed afgesteld volgens het werkplaatshandboek? Iets te laag niveau is geen boem.
Vragen die er dus zijn, wie heeft er ultrasoon gereinigd? Een vakman of bijv de buurman.
Heb jij kennis en een werkplaatshandboek?
En ik snap niets van jouw verhaal van allerlei setjes carburateurs die je nu al hebt?
Je hebt het orginele setje, schijnbaar een ander setje met aansluitingen voor milieurestrictie (Californian), en nu wil je nog weer een ander setje kopen?
Meer info graag?
Redenen waarom er wel benzine in de vlotterkamers komt en niet verder:
-Het ultrasoon reinigen is toch nog niet helemaal goed gebeurt? De ilipielie kanaaltje van de stationaire sproeiers zitten nog verstopt. Idem voor de pilotschroeven kanaaltjes.
-Er word ergens valse lucht aangezogen?
Misschien zijn de rubberen membramen van de gasschuiven poreus of echt lek.
-staat het vlotterniveau wel goed afgesteld volgens het werkplaatshandboek? Iets te laag niveau is geen boem.
Vragen die er dus zijn, wie heeft er ultrasoon gereinigd? Een vakman of bijv de buurman.
Heb jij kennis en een werkplaatshandboek?
En ik snap niets van jouw verhaal van allerlei setjes carburateurs die je nu al hebt?
Je hebt het orginele setje, schijnbaar een ander setje met aansluitingen voor milieurestrictie (Californian), en nu wil je nog weer een ander setje kopen?
Meer info graag?
Laatst bewerkt: