Yamaha YZF-R6 2003 25KW???

Nope die bestaat niet. Maar ik hoop maar dat je dan nooit een ongeluk krijgt. Zelfs al staat het zwart op wit. De verzekering zal altijd war verzinnen om niet te hoeven betalen.
 
Nog even snel tussendoor. Voor het op gas begrenzen heb ik 100 euro betaald. Dat is m.i. een normaal bedrag. Ga geen 250 euro uitgeven, is zonde. Ze zetten hem op de bank, boren een gaatje, doen er een schroefje in, beetje proberen dit en dat, en na 30 minuten sta je buiten.
 
Via export import duitsland kom je ver ja. Kun je alles regelen :)

r1 op 25kw, hoe rijdt dat dan?
 
Klopt, is via export, en eigenlijk per toeval eropgekomen. Motor is gewoon vol vermogen.
Het zal iets te maken hebben gehad met de 100pk grens aldaar. Uiteraard wel even met de verzekering geregeld dat ie ook op vol vermogen verzekerd is.
 
Nope die bestaat niet. Maar ik hoop maar dat je dan nooit een ongeluk krijgt. Zelfs al staat het zwart op wit. De verzekering zal altijd war verzinnen om niet te hoeven betalen.

Geef dan geen advies als je er geen verstand van hebt.
 
Hij kijkt erg zwart wit. Het kan wel, maar ik denk dat hij bedoelt, dat als het niet op kenteken staat en je doet het op uitdraai dat de verzekering een poging kan doen onder de situatie uit te komen omdat je voor de wet eigenlijk fout bezig bent. Je rijd volgens de officieel erkende papieren op een volvermogen motor met een beperkt rijbewijs.

Ze zullen dit misschien wel zelden doen, maarja stel het wordt een miljoenenclaim bijvoorbeeld. Dan zullen ze misschien wel gaan spitten
 
Nope, 2002 model. Ik had m ook op 't gas begrensd. Rijd fijn, rijd beter zonder die begrenzing. KNMV accepteert uitdraai, zij vermelden dat ook op je groene kaart. Ben in 2 jaar nooit door de politie gecontroleerd. Jij kunt meer pech hebben..
 
Laatst bewerkt:
Ik had mijn zxr400 bij knmv op 25kw begrenst dmv een uitdraai en ze hebben dit zwart op wit laten zetten.

Ik ben 2x gecontroleerd (algemene verkeerscontrole) en ze vroegen naar hoe het zat met mijn kenteken (vol vermogen). Ik liet de uitdraai + de brief van KNMV zien en het was in orde.
 
Laatst bewerkt:
ik heb net sinds anderhalve week een R6 uit 2006 en ben gister staande gehouden en heb meteen een boete ontvangen voor het zogenaamd rijden zonder rijbewijs.
Ik had verder alles bij: kentekenpapieren, verzekeringspapieren, uitdraai en factuur van de testbank en heb zelfs aangeboden om de motor technisch te laten controleren.
Toch was dit niet voldoende voor de motoragent en wou deze toch een boete uitschrijven.

Maar ik ga dit wel aanvechten aangezien ik vaker hier op motor-forum en andere sites heb gelezen dat de zaak vaak gewonnen wordt.

Heeft iemand van jullie nog eventuele tips voor mij of eerder zo'n zelfde boete gekregen en aangevochten?
dan hoor ik het graag
 
nouja rondcrossen kan je het niet echt noemen. Was meteen vriend aan het rondrijden en werd daar inderdaad staande gehouden

Heb jij het gezien dan?:P
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan